4.40

4.9K 311 49
                                    

GALVOJAT LEISIU JIEMS TAIP GREIT SUSITAIKYTI? AHA .

   Ir viskas buvo tik kvaila iliuzija . 

   Atsisukusi į galą , vietoje mano ir Louis nuotraukų , pamačiau mano ir Charlie nuotraukas . Tai apgailėtina , jog aš verkiu , todėl greit nusivalau ašaras . Nusišypsau ir laimingai baigiu dainuoti . Nusilenkiu scenai ir visi ploja . Charlie prieina prie manęs ir mes apsikabinam .

-Selena Gomez ! -sušunka šis .

   Gavau leidimą nusileisti nuo scenos . Tas pats vyriškis , kuris atvedė mane čia , palydi mane į kambarėlį . Aš persirengiu į ankstesnius rūbus ir greit susirenku daiktus . Su apsaugininkais einu iš koncertų salės ir įsėdu į mašiną . Šiek tiek palaukiu ir pamatau išvažiuojant Harry Range Roverį , Louis mašiną , Noah mašiną ir Niall Range Roverį . Tuomet prisijungiu ir aš . Nuotaika mano buvo keistai gera . Norėjau verkti iš laimės ir nežinau dėl ko . Galbūt , jog viskas pavyko puikiai? Arba jog iliuzija neišsipildė?

+++++++

NAMAI 20:17

   Į namų kiemą netilpo visos mašinos , todėl Niall ir Noah teko pasistatyti ant kelio . Mat jie nebijo baudų . Visi išlipome iš mašinos ir aš nubėgau rakinti duris , kadangi smarkiai pliaupė lietus . Visi subėgo į vidų ir prasidėjo ...

-Tu buvai fantastiška! -Lily .

-Aš norėjau verkti , kaip mano sesute užaugo! -Noah .

-Mano geriausia draugė bus penių magnetas ! -Zoe .

-Aš nusižudysiu ! -Niall .

Visi nusijuokėm ir pasikabinom paltus ir striukes į spintą . Vaikai nuėjo į kambarius , o mes visi į virtuvę . Užkaičiau arbatainį , o merginos atnešė taurės ir šampaną .

-Vistiek nepasieksiu jūsų , -nusivaipiau peržiūrėdama vaikinus .

-Ką tu ! Nepastebėsi , kai pralenksi mus , -Ni apkabino mane .

-Su tokiu balseliu ir tokiomis dainomis , tai tikrai nepastebėsi , -Liam .

Durų skambutis suskambėjo ir Louis nuėjo priimti svečių . Tada pasigirdo senai girdėti balsai .

-Mama , tėti ! Johanna , Troy ! Sam , Mandy! -surėkiu ir jie visi mane apkabina -Owww . Aš pats laimingiausias vaikas žemėje .

-O tu mūsų talentas , -Mandy .

-Kaip visų pasiilgau , -apkabinu tėvus .

Pasisveikindama taip pat apsikabinu su dvynėmis , Alexia ir Josh , Lottie ir Fizzy , Grace ir Tori .

-Mūsų čia gana daug , tai gal važiuojam į barą? -Louis pasiūlė .

++++++

   Visi sutiko ir visi nuvažiavome į barą . Mums neužteko didelio stalo , todėl teko prijungti dar du . Jausmas toks , jog būtų koks gimtadienis . Vaikai susėdo viename gale , o suaugusieji kitame . Žinoma Louisyto įsitaisė prie manęs . Nekenčiu jo kvapo . Nekenčiu , jog jis iš vis čia .

Visi aptarinėjo mano pasirodymą , kol aš vis galvojau apie tą kvailą iliuziją .

-Selena ?

Pakeliu akis nuo menių ir pažiūriu į mamą . Tuomet supratau , jog visi stebi mane .

-Atsiprašau , ką?

-Koks jausmas dainuoti prieš tokia minią ? -Johanna .

-Aaa , -šypteliu -Nuostabus . Atsiprašysiu .

Blogi žaidimai 2 (IV)Where stories live. Discover now