4.34

4.6K 323 76
                                    

   Net nespėjau sureaguoti , kai kelios ašaros nusirito mano skruostu . Nespėjau jų nusivalyti , kadangi iš lauko išgirdome Dani riksmą . Nieko nelaukę , nuskubėjome į lauką ir vaizdas kitus šokiravo , tačiau manęs nei kiek . Danielle klūpėjo ant žemės susiėmusi už skruosto , o Louis stovėjo rankomis atsirėmęs į mašiną .

-Oho , Louis ! Grįžti prie senų įpročių , savo supista pykti išlieti ant žmonių ar ne? -pribėgom su merginomis prie Dani ir pakėlėm ją nuo žemės .

-Grįžk pas mane .

   Louis trumpiausias sakinys vėl sukėlė didžiulį skausmą . Aš lėtai atsisukau į jį , o jo akys buvo pilnos skausmo ir jos blizgėjo dėl susirinkusių ašarų . Aš staigiai papurčiau galvą .

-Niekada , niekada nekartosiu šitos klaidos , -aiškiai ir garsiai pasakiau , tuo pačiu eidama iki namų . Nenoriu , jog jis matytu kaip mane žudo kiekvienas jo žodis .

Tačiau jis čiupo mano riešą ir jį suspaudė taip , jog privalėjau atsisukti į jį .

-Prašau . Pamirškim tai ir tiesiog gyvenkim toliau , gerai?

-Pamiršti tai? Pamirštai TAI? –nervingai nusijuokiu –Ar tu supranti ką tu sakai? Tu sudaužei mano širdį ir dabar kalbi taip , lyg tai būtų menkniekis . Net negaišk laiko mėgindamas atsiprašinėti manęs .

-Tai dėl to , jog atsirado JIS ?! –jis mostelėjo į Charlie –Aš padarysiu bet ką , kad jis dingtu iš tavo gyvenimo ! Jis tikrai nepadarys tavęs laimingo .

-Kalbi niekus , Louis . Jis jau padarė mane laiminga , todėl nešdinkis , kol neliepiau kam nors iškviesti policijos ! –surėkiu taip skardžiai , kad net gerklė paskausta .

-Nesiartink arba prisiekiu , jog sulaužysiu visus tavo kaulus ir aš nejuokauju , -Louis suspaudžia dar labiau mano ranką , tačiau žiūri man už nugaros .

Pasuku galvą ir pamačiau sustingusi Charlie . Niall su Harry pribėga tai pat .

-Louis , paleisk Selena , -rimtai pasako Niall .

-Nesikiškit į mūsų reikalus . Palikit mus vienus , -Louis venos ir vėl iššoko . Jis buvo tikrai piktas ir aš bijau kas gali nutikti .

-Paleisk mane . Nenoriu su tavim kalbėti , -bandau ištraukti savo ranką iš Louis gniaužtu .

-Po velniu , Selena . Pasiduok man ir grįžk pas mane , -su kita ranka jis suima mano skruostą ir valo ašaras .

   Nebėra taip kaip būdavo seniau . Jog protas liepdavo trauktis nuo jo , o širdis likti su juo amžinai . Dabar ir širdis ir protas liepia jį išmesti iš savo gyvenimo , nors ir besąlygiškai jį myliu .

-Pamiršk mane . Viskas baigta ir paleisk mane . Aš turiu jausmus Charlie , o tau tik neapykanta .

   Jo akys patamsėjo , tačiau mano rankos pajuto laisvę . Padėjau žingsnį atgal ir lėtai apsisukusi ėjau link Charlie .

-Aš to taip nepaliksiu , -jis suurzgė ir greit praeidamas pro manę , smogė Charlie į veidą . Jis krito ant žemės , o Louis ėmė jį spardyti .

-Louis ! –surėkiau ir vaikinai puolė atplėšti Louis . Charlie nepasidavė ir pagavęs Louis koją , pargriovė jį ir užguldamas jį ėmė barstyti kumščius į Louis veidą –Liaukitės , maldauju !

   Harry atplėšė Charlie nuo Louis ir aš atsistojau priekyje jo . Niall ir Liam stipriai laikė Louis .

-Aš tave nužudysiu , prisiekiu ! Tu atėmei iš manęs mano gyvenimą ! Verčiau traukis nuo jos arba žiauriai kentėsi ! –rėkė Louis .

-Net nekalbėk . Pažiūrėsim kas ką užmuš . Prisiartinsi prie Selenos , kainuos ne tik jos nepagarba tau , bet ir vaikų . Nešdinkis iš šitų namų , kol rimtai neiškviečiau policijos , -griežtai pasakė Charlie .

   Skausmas suspaudė ne tik širdį , bet ir galvą . Stipriai užsimerkiau ir ausyse ėmė cypti nepakenčiamas garsas , o akyse rodytis juodos dėmės .

+++++++

   Pramerkiau akis ir pamačiau savo kambario sienas . Užsimerkiau , kai galvos skausmas ir vėl trenkė į galvą . Lėtai atsisėdau ir pramerkus akis , apsižvalgiau . Kambaryje ant sofos miegojo Charlie . Vis dėl to jis liko ir jam viskas gerai . Ant spintelės buvo stiklinę vandens ir kaip galėdama tyliau ją paėmiau į rankas . Išgėriau puse stiklinės ir Charlie atmerkė akis .

-Kaip tu? –jis iškart paklausė ir pasivalė nosį .

   Patrūkčiojau pečiais ir patapšnojau į vietą šalia savęs . Jis atsistojo nuo sofos ir atsisėdo šalia manęs . Jis nieko nelaukęs stipriai mane apkabino . Būtent šito man dabar ir reikėjo . Sumurdžiau savo veidą jam į kaklą ir įkvėpiau jo nuostabiu kvepalų .

-Ačiū , -sumurmėjau .

-Už ką? –jis paglostė nugarą .

-Jog buvai šalia , -užsimerkiau .

-Dabar visada būsiu , kai pamačiau tikrąjį jį . Ar jis turi šūdina praeitį ?

Linktelėjau .

-Ir aš maniau , kad pakeičiau jį . Tačiau jo meilė buvo tik žaidimas , -sušniurkščiau nosimi .

-Pamiršk šiandiena . Turiu tau gerą žinią , -jis atitraukė mane ir suėmė mano veidą . Jis šypsojosi ir tai privertė nusišypsoti ir mane .

-Kokia? –prikandu lupą .

-Tu dainuosi mano koncerte , -jis tyliai nusijuokia .

-Negali būti ?! –pašoku ir išsižiojusi , užsidengiu burną .

-Taip . Kita šeštadienį , šešta vakare , Kalifornijos arenoje .

-O Dieve ! –surėkiu ir stipriai jį apkabinu .

-Turi savaite susiruošti trys dainas ir aprangą . Aišku aš ir mano kompanija tau padės su muziką . Ir dar viena žinia . Mano darbdaviai yra susidomėję tavimi ir nori išgirsti tave . Jei jiems patiksi , spėk kas bus , -kaip jam nepaskausti šypsotis taip plačiai?

-Nesakyk , kad jie įrašys mano dainas ir publikuos?

-Tyliu , -jis nusijuokė .

O . DIEVE .

Užsidengiau veidą ir tyliai sucypiau .

-Tai svajonės išsipildymas ! Kada galėčiau su jais susitikti ? –pavėdinu rankomis savo veidą .

-Kad ir rytoj . Susitarsiu su jais ir parašysiu tau adresą , o dabar turiu važiuoti , -jis išlipa iš lovos ir ištiesia ranką .

   Jis iškelia mane iš lovos ir apsikabinę , leidžiamės laiptais žemyn . Svetainėje visi iki vieno dar svečiuojasi . Palydžiu Charlie iki durų ir jis pasilenkia manęs pabučiuoti . Šypteliu ir atsakau į jo švelnų ir malonų bučinį .

-Susiskambinsim , -mirktelėdamas išeina iš namų ir uždaro duris . Pirštais perbraukiu per lupą ir nueinu į svetainę .

-Tarp mūsų nieko nėra , -Sophia nusivaipo .

   Nusivaipau ir aš . Papasakoju žinias merginoms ir vaikinams , o jie už mane džiaugiasi labiau , nei aš .

-O Dieve ! Turėtume tau užsakyti pritrenkiančia suknelę , surasti geriausia visažistą ir kirpėją ! –Lily .

-Aš jau esu garantuotas , jog ji taps pasauline žvaigždė , -Niall .

-Jūsų niekas neaplenks , -nusijuokiu ir vaikinai nusišypso .

Visi greit surimtėja ir primina kas šiandiena nutiko .

-O dabar rimtai , -Niall atsistoja nuo vietos ir prieina prie manęs – Ko nori iš tavęs Zayn? Kokio velnio nieko nesakei mums? Jis žino kur tu gyveni , nes jis buvo atėjęs pas tave . Tau gręsią pavojus .


DABAR NORĖJAU PASISVEIKINTI ,,LABAS KALĖS " , TAČIAU PASTEBĖJAU , JOG YRA SKAITANČIU IR VAIKINŲ . KAIP KJŪŪŪT . 

O DABAR RIMTAI . SORRY UŽ ŠŪDĄ . TŪ MAČ DRAMA OR NOT? 

Blogi žaidimai 2 (IV)Where stories live. Discover now