4.31

4.9K 322 120
                                    

NAUJA DIENA 10:57

   Išstūmiau iš lovos Zack ir Dylan , o šie suinkščia iš skausmo .

-Labas rytas , saules spindulėliai . Kadangi kažkas neišgėrė prieš miega vaistų , praverkė puse nakties . Todėl prašau nueiti man padaryti pusryčius , ačiū , -šypteliu ir išeinu iš kambario .

   Patryniau akis , kurias man griaužė ir nusileidau laiptais žemyn . Išgirdau kaip skamba kompiuteris ir nubėgau į svetainę .

-Mam ! –vos atsiliepusi į skambutį , surėkiu .

-Selena ! –ji sušunka ir mes nusijuokiam –Kaip tu?

-Aaa , viskas gerai . Puikiai , -mosteliu ranka .

Garsiais žingsniais į svetainę įžengė Dylan .

-Ji meluoja ! Ji mus išmetė iš lovos , jog padarytume jai pusryčius , nes ji praverkė puse nakties .

Prisimerkusi , mečiau dekoratyvinę pagalvę į jį .

-Selena , -mama .

-Aš neišgėriau vaistų ir kodėl verčiat mane jaustis kaip psichinei ligonei ? –susiraukiu .

-Nes tai nesveika , -svetainėje prie mūsų prisideda Zack .

-Kai susirasit merginas , mes pakalbėsim kas yra sveika - o kas ne . Nevykėliai , -suurzgiu .

-Gal tau reikia psichologų pagalbos ? –Mama .

Zack su Dylan prunkšteli .

-Maaam . Aš verkiau dėl vaikų . Jie nusilpo pažymiuose , -pasivalau paakius .

-Vaikų laimingų neužauginsi , jeigu patys tėvai nėra laimingi . Jeigu nori , kad jie būtų laimingi – jūs turit patys būti laimingi , -taria mama .

-Bent vienas iš tėvų laimingas , -pavartau akis .

-O kaip tas Charlie? –Zack .

Piktai dėbteliu į Zack .

-Jis tiesiog man pasiūlė sukurti daina kartu ir viskas . Ir labas . Aš paprasta mergina , o jis žvaigždė , -atsidūstu .

-Selena , tu esi One Direction nario Louis Tomlinson buvusi žmona , -po akimirkos ji šypteli –Žinai kiek vaikinų dabar nori tavo dėmesio ? Kiek vaikinų žiūri tavo nuotraukas ir užsideda ant Facebook'o viršelio? Milijonai .

-Ir ką tu to nori pasakyti? Jog turėčiau pasiskelbti Facebook'ę : Sveiki , susirenkam visi prie Starbucks ir išsirinksiu vieną su kuriuo eisiu dulkintis , jog pamirščiau savo vyrą , su kuriuo pragyvenau apie dvylika metų ? Na jau ne . Aš ne ta kalė , kuri išsiskiria su vaikinų ir jau kita diena sako : aš jo nebemyliu jau . Nors verkia ir pjaustosi venas naktimis . Louis buvo daug kur man pirmas , todėl kad ir kaip stengsiuosi jį pamiršti , man nepavyks , -prisipažįstu .

-Nebent nuvažiuosi į naująjį Orleaną ir vampyrai tau ištrins atmintį , -Dylan .

-Kokius šūdus tu žiūri? –Zack .

Mes visi nusijuokėm ir prie mamos atėjo Grace .

-Labas , -ji mums pamojo .

-Labas , -pasisveikinom su ją .

-Gerai . Važiuojam pas tėvą , -ji šypteli .

-Perduok linkėjimus , -ir atsisveikinę , baigiam pokalbį .

Pažiūrėjau į brolius , o šie stebėjo mane .

-Jūs dar čia? Ką sakiau apie pusryčius?

Blogi žaidimai 2 (IV)Where stories live. Discover now