4.36

4.5K 299 50
                                    

PASITEISINIMAS : VIKTORIJA , ŠIŲ METŲ 2016-08-16 , PASIŽADĖJO ĮKELTI DVI DALIS , TAČIAU NEĮKĖLĖ . PRIEŽASTIS : JOG JI BUVO TOKIA PAVARGUSI , JOG UŽMIGO ĮPUSĖJUS NAUJAI DALIAI .

    Stipriai susiraukiau , kai ausis pasiekė žadintuvo garsas . Apsigraibiau lovą ir neradau telefono . Teko pramerkti akis ir šį radau ant spintelės . Atjungiau žadintuvą ir susiraukiau . Iššokau iš lovos , kai skrandžio turinys kilo į viršų . Įbėgau į vonią ir atsiklaupusi prie tualeto , išsiliejau į jį . Kai pamačiau tatuiruotas rankas , kurios suėmė mano plaukus , prisiverčiau dar karta išsivemti . Dabar norėjau tik mirti , nes ką tik patyriau didžiausia gėda .

-Palik mane vieną , -sumurmu .

-Bet...

-Palik mane vieną . Ko tu nesupranti? –suurzgiu .

-Bent ačiū pasakytum , -jis šiurkščiai pasako ir užtrenkdamas duris , palieka mane viena klūpoti ant šaltų vonios plytelių .

   Šalia savęs randu ir vandens buteliuką . Nieko nelaukusi tuoj pat jį ištuštinu ir priverčiu save išsivemti dar kelis kartus . Atsiremiu į spintelę ir užsimerkiu . Netrukus suprantu , kad Louis buvau per daug atšiauri . Bet ar gi aš ne kalė? Suraukusi kaktą , stengiuosi prisiminti kas vyko vakar . Tačiau nieko . Atsistoju nuo žemės ir užsirakinusi vonioje , tuoj pat duše paleidžiu šiltą vandenį . Jau norėjau nusimauti marškinėlius ir pažiūrėjau į juos . Jie Louis . Dar didesnis šūdas . Jis mane perrengė . Nusivilkusi maikutę ir apatinį trikotažą , įlindau į dušą . Čia tekėjęs šaltas vanduo , tuoj pat mane pažadina . Kūną išsitrinu neįprastai stipriai su visokiausiomis priemonėmis . Galvą išsiplaunu , net tris kartus , kadangi atrodo , jog jie dvokia vėmalais . Paslenku apsiskųsti . Išlipusi iš dušo , suprantu , jog rūbų kitų neturiu . Apsivynioju kūną rankšluosčiu ir drėgnais plaukais , išeinu iš vonios .

-Geriau jautiesi? –paklausia Nathan .

-Taip , mielasis . Eik pusryčiauti , -paglostau jam galvą .

Įėjusi į kambarį suprantu , kad laukia dar viena bėda .

-Kaip rytas? –Charlie stovi sunėręs rankas ties krutinę ir piktai žiūri į mane .

-Nori patikrinti tualetą ? –praeinu pro jį ir atsidariusi spintą , išsitraukiu apatinį trikotažą ir treningus.

-Ką tu sau galvoji ?! Žolė , alkoholis ir vaikinai? Kas tu? –net nežinau dėl ko jis toks įniršęs .

-Selena , malonu , -sumurmu ir vėl traukiu į vonią . Girdžiu , kai jis seką mane , tačiau užtrenkiu duris jam prieš nosį ir užsirakinu . Nusimetusi rankšluosti , tuoj pat persirengiu į rūbus ir susirišu plaukus į netvarkinga kuoduką .

Nenoriai išeinu iš vonios ir Charlie vis dar stovi čia .

-Neturiu noro bartis dėl niekų , todėl prašau , -atsidustu .

-Niekų? Tu sušiktai vartojai žolę ir bučiavaisi beveik su visais vaikinais , o tu sakai tai niekas?

-Tu man ne tėvas , todėl neturi teises ir taip gadinti sugadinta rytą .

-Aš tavo vaikinas , Selena !

-Aha . Netikras , pameni? Juk pats pasiūlei taip sukelti Louis skausmą , -pamiršus visai , jog šiuose namuose yra Louis ,traukiu į virtuvę .

Girdžiu , kai ji aikteli ir seka mane .

-Maniau , kad mes tapom kažkas rimčiau .

-Manei klaidingai .

-Kas tau pasidarė ?! –jis čiupo mano ranką .

-Laikas susipažinti su tikrąją Selena , Charlie , -šiš vaikinas nenaudoja jėgos , kaip Louis , todėl lengvai ištraukiu ranką .

Blogi žaidimai 2 (IV)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora