4.3

5.2K 335 49
                                    

PO TRIEJŲ DIENŲ

10:28

  Šiandiena antra diena , kai Nathan karščiuoja ir net neįsivaizduoju kas jam blogai . Taip sunku matyti kaip jis verkia , kai jam kažką skauda , tačiau aš nieko negaliu padėti . Suknistas Rody neleidžia nuvežti jį į ligoninę . Aš bijau , jog Nath gali kažkas nutikti rimčiau .

  Į kambarį įėjo Abby ir įdavė man į rankas buteliuką su arbata . Atsisėdau šalia Nathan ir pagirdžiau jį kažkokia žolelių arbata . Manau , jog ji turėtu šiek tiek jam padėti numušti temperatūrą .

-Tu turėtum kažką pavalgyti pati . Esi visa pabalusi , -Abby paglostė man petį .

-Tai dėl nemigos , -menkai šyptelėjau .

-Bet kada tu valgei kažką normalaus? Tu gali susirgti .

-Man viskas gerai .

  Ji atsiduso ir atsisėdo šalia . Kai Nathy ištuštino buteliuką , užmerkė savo akis . Paglosčiau jo galvytę , tačiau jis vėl pramerkė savo žydras akis .

-Jos labai panašios į Louis , -Abby nusišypsojo ir paėmė Nathy žaislą .

-Žinau .

Kambario duris prasivėrė ir įėjo Zayn .

-Einam , -jis pažiūrėjo į mane .

  Atsidusau . Abby linktelėjo galvą duodama ženklą , kad saugos Nath . Išėjau su Zayn iš kambario ir jis vėl suėmė mano ranką . Įkvėpiau oro , kai jis per skaudžiai ją suėmė , tačiau turi viskas atrodyti tikra . Mes įėjom į Rody kabinetą ir ištraukiau savo ranką iš Zayn .

-Palik mus vienus , -Rody .

Zayn paliko kambarį ir atsisukau į Rody .

-Ko nori? –jis paklausė manęs –Išskyrus dėl ligoninės . Žinai atsakymą .

-Prašau . Jam tik blogėja , Rody . Negaliu prarasti dar ir Nathan , -sukandau dantis , jog nepravirkčiau .

Į kambarį įėjo kažkoks vaikinas . Prisiekiu jis kažkur man matytas .

-Kažkokios nematytos mašinos įvažiavo į kiemą ir jie turi ginklus , -jis.

Širdis sudrebėjo , jog tai gali būti mūsiškiai . Rody atrodė išsigandęs ir nepasiruošęs .

-Nuvesk ją į kambarį , -Rody dūrė pirštu į mane .

  Kokia ne pagarba . Matytas vaikinas čiupo man už rankos ir tempė iš kambario lauk . Rody liepė Zayn eiti kartu su juo . Tas vaikinas atleido mano ranką , kai mes užlipome į viršų . Jis įvedė manę į kambarį ir už savęs uždarė duris .

-Tikrai manęs neatpažinai? –jis nusijuokė .

Žydros akis .. jos matytos .

-Duodu užuomina . Turkija .

-Zack !

Tyliai sušukau ir mes apsikabinom .

-Tavęs tikrai neina atpažinti su blondiniškais plaukais ir akiniais . Ką tu čia darai ir kodėl dirbi Rody?

-Tiesa sakant dirbu jūsų pusėje . Kas blogai su Nathan?

Jis pažiūrėjo man per petį . Abby pasisveikino su juo .

-Nežinau . Jis karščiuoja jau antra diena ir labai verkia , -suverkšlenau –Kaip tu sužinojai apie visą tai?

-Su manim susisiekė Harry . Kur Louis ? Jūs išsiskyrėt?

Blogi žaidimai 2 (IV)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon