4.39

4.5K 316 55
                                    

+++++++

PO TREJŲ DIENŲ 17:27

   Atsidustu ir užmerkiu akis . Man viskas bus gerai . Aš puikiai sudainuosiu ir nepadarysiu Charlie gėdos .

   Kambarėlio duris , kuriame aš turiu pasiruošti , atsivėrė . Čia įeina dvi moterys . Jos man prisistato , jog viena yra kirpėja , o kita visažistė .

   Patikrinu laikrodį ir Welly vėluoja . Tikiuosi , jog ji pasirodys tuoj pat . Moteris ėmėsi darbo su mano plaukais ir makiažu . Šiandiena turiu atrodyti iš tiesų puikiai . Vos plaukus ėmė šukuoti moteris , duris prasiveria ir vėl , tačiau į kambarėlį įeina uždususi Welly .

-Apranga jau čia , -ji nusišypso .

-Pagaliau , -atsistoju nuo kėdės ir pasiimu rūbus .

-Visi gavome vietas pirmoje eilėje , todėl puikiai tave matysim . Atrodysi nuostabiai . Sėkmės ir lekiu , - ji pakštelėja man į skruostą ir dingsta už durų .

   Moterys padėjo apsirengti kūno spalvos bodį ir permatomos medžiagos apsiaustą ant jo . Čiupau ir juodus aukštakulnius . Pasimeldžiau , jog jie nesugalvotu sulūžti vidury pasirodymo .

  Kai apranga buvau pasiruošusi , grįžau ant kėdės . Mano plaukus surišo į paprasta kasą ir makiažą padarė ne per ryškų . Moteris pakomentavo , jog atrodau nuostabiai . Pažiūrėjus į veidrodį sau šyptelėjau . Nepasakyčiau , jog esu mama ir ištekėjusi mergina .

-Laikas , -į kambarį įeina vyras .

   Linktelėjiu ir ramindama save , sekiau vyrą . Po kelių minučių atsirandu prie scenos , nes puikiai girdžiu Charlie balsą . Kitas vyriškis įduoda mikrofoną .

-Ir šiandiena aš noriu , jog pasaulis išgirstų , tai ko niekada dar negirdėjo . Dieviško grožio ir dieviško balso merginą , -vyras nuveda prie šūdo , kuris pasikels ir tada žiūrovai pamatys mane -Selena Gomez !

 Maniau , jog bus tyla , tačiau tūkstantinė minia ėmė rėkti , ploti , švilpti . Tai dėka dainos su Charlie ir galbūt dėl Tomlinson pavardės? Pasigirsta mano dainos ,,Feel me" akordai ir žengiu į sceną . Širdis plaka taip negailestingai , jog manau , kad visi tai girdi .

-Every time your lips touch another

I want you to feel me, I want you to feel me

Every time you dance with somebody

I want you to feel me, I want you to feel me ..

   Kai išdrąsėjau , jau ėmiau vaikščioti po sceną ir šiek tiek šokti . Publika buvo nuostabi , nes visi šoko . Nors tai ir beveik lėta daina . Kai baigėsi daina , visi garsiai plojo ir skandavo mano vardą . Nusijuokiau ir pamojavau savo vaikams . Toliau ,,Hands to myself" . Čia prisidėjo ir šokėjų . Didžiavausi savimi , jog nepamiršau jokiu šokių žingsnelių ir judesių , kuriuos turėjau atlikti .

-My hands to myself

Can't keep my hands to myself

My hands to myself

Can't keep my hands to myself

I want it all, no, nothing else

Can't keep my hands to myself

Give me your all and nothing else

Can't keep my hands to myself..

 Pabaigus dainą , supratau , jog jau dainuojant antrą dainą galvojų apie Jį . Ir nukreipus akis į publiką , prieš mane pamačiau būtent Jį . Jis šypsosi , o vaikinai su merginomis - audringai man ploja .

Blogi žaidimai 2 (IV)Where stories live. Discover now