4.53

4.1K 295 33
                                    

LOUIS POV

-Kur Selena? –sušnypščiu .

-Jai viskas gerai . Ji su Lily ir Harry . Šiuo metu mes pas jus namuose .

Iškart atsikvepiu ir nerimas kiek atslūgsta .

-Kalbėk su manim , -paliepiu .

-Prisimeni Conor'ą ir Lizy? Styles'ai juos pastebėjo mieste ir jie pastebėjo juos . Sakė , jog jų minos buvo ne pačios geriausios .

-Velnias . Duok man Selena , -prieš išeidamas į balkoną , žvilgsniu Liam liepiu prižiūrėti Amelia .

-Nėra ko jaud...

-Sakiau duok ragelį Selenai .

Anapus ragelio girdėjau balsus ir netrukus išgirdau ją .

-Louis?

-Po velnių , Selena . Ką aš tau sakiau apie telefoną?! Tu nori mane nužudyti?

-Ką...Oj . Atsiprašau , aš visai pamiršau . Kaip Amelia? Ką pasakė daktarai?

-Kraukis lagaminus ir su Nathan šiąnakt skrendat čia . Dabar .

-Louis , ką sakė daktarai?

-Selena , tu manęs nesiklausai! –suspaudžiu telefoną .

-Tai tu manęs nesiklausai! Aš tavęs teiraujuosi apie mūsų dukros sveikatą , o tu įsakinėji man sušiktus šūdus!

-Tai nėra sušikti šūdai , Tomlinson . Tau ir mūsų sūnui gresia pavojus , todėl turit nešdintis iš ten dabar ir dabar . Aišku?

-Ne .

-Ką tu pasakei ?

-Aš nevažiuosiu . Tai , jog jie yra mieste , tai nereiškia , jog jie po dvylikos ar trylikos metų , ims mumis žudyti . Be to Nathan temperatūra per daug aukšta , jog kažkur išeičiau iš namų .

-Tu nežinai ką jie sugalvojo , Selena !

-Žinoma , kad nežinau . Nei vienas iš mūsų nežinom . Bet aš pasakiau ne , o dabar atsakyk į suknistą klausimą , Louis . –Ji nejuokais buvo įpykusi , tačiau aš įpykęs dar labiau . Nuo kada ji manęs neklauso?

-Atskrisi ir sužinosi .

-Nejuokauk su manim , Louis . Ar gali mane išgristi ?! –ji surėkia .

Sulaikau kvėpavimą , jog neimčiau rėkti ant jos .

-Vienas iš mano vaikų guli ligoninėje toli nuo manęs su penkiasdešimt procentu išgyventi , o kitas pravėmė ir praverkė visą naktį iš skausmo . Ar po velnių tu girdi mane?! Ar tu jauti tą patį , ką jaučiu aš?

-Aš jauč...

-Tu nejauti ! Aš , tai aš juos devynis mėnesius pranešiojau savo kūne ! Aš jutau jų kiekvieną judesį ir aš juos gimdžiau ! Todėl liaukis liepti man rizikuoti dar vieno vaiko gyvybe !

-Tu rizikuoji likdama ten , Sel ! Nenoriu nei vieno jūsų prarasti , supranti?

-Pasikalbėsim , kai išmoksi manęs klausytis .

   Ir ji baigia pokalbį . Kas per velnias? Kas per supistas velnias? Surenku jos numerį ir bandau prisiskambinti tris kartus , tačiau nei ji , nei Zayn neatsiliepia . Surenku Harry numerį ir bent jis atsako į mano skambutį .

-Privalai ją saugoti , Harry , ir jei bent vienas plaukelis nukris nuo jos galvos - aš jus visus nudėsiu ir man nebus svarbu kas jūs esat man . Aišku?

-Louis , raminkis . Žinai , jog tai padarysiu . Susiimk ir suprask ką prikalbėjai Selenai , asile . Ji atrodo prastai ir dar tu jai knisi dieną .

-Tu bent girdėjai kaip ji šnekėjo su manim? Kas jai pasidarė?!

-Kas pasidarė tau?!

   Eina jie velniop . Numetu ragelį ir įsikišęs telefoną į kišenę , rankomis perbraukiu per plaukus . Grįžtu į palatą ir prieinu prie Amelijos , kuri jau buvo užmigus .

-Ką tu padarei? –tyliai pasako Liam .

-Tu tik nepradėk , -murmtelėju –Lankymo valandos baigiasi . Gali važiuoti .

Liam aikteli ir pasiima išsinuomotos mašinos raktelius .

-Tu tikrai nesveikas , -jis papurtydamas galvą , dingsta iš palatos .

SELENOS POV

   Pabaigiu išgerti stiklinę vandens ir gražinu ją į spintelę , kuri įtaisyta virš kriauklės . Atsidūstu ir rankomis pasiremiu į spintelę .

-Nusiramink , -Lily .

-Nėra taip lengva , gerai? Per visą mūsų santuokos istoriją , dar šito nemačiau .

-Žinau , bet tiesiog pasistenk dėl dvynių .

-Kelintadieniui nori bilietų? –Harry įeina su kompiuteriu į virtuvę .

-Nathan visiškai negerėja . Aš išprotėsiu . Pažiūrėk trečiadieniui . Aš privalau ketvirtadienį jau būti pas ją , bet Nath . Aš baisiai rizikuosiu su juo , jei jis nepasveiks .

-Juk mes galime prižiūrėti , -taria Lily .

-Ne , jūs negalite . Jūs turit ir taip daug reikalų su savo vaikais . Negaliu jo palikti vieno , kai bus operuojama jo sese . Jūs neįsivaizduojat kaip jis bijo prarasti Amelia . Aš turiu būti su jais abejais .

-Mes viską padarysim , jog Nathan pasveiktu . Bent jau jis miega ir jam nebeskauda skrandžio , -Harry .

-Bent jūs mane suprantat , -paglostau nerimstantį pilvą .

Lily prieina prie manęs ir mane apkabina .

-Jis paskambins ir atsiprašys . Dabar turim kol kas rimtesnių bėdų , tad turim nenuleisti akių nei nuo vieno , -Lily . 

Ir tada suprantam , jog Zayn dingęs . 

PAS MANE GYVENIME TŪ MAČ DRAMA , NEI PAS SOUIS . :')

Blogi žaidimai 2 (IV)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang