ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9ο

38 5 0
                                    

Ακούω ξανά την πόρτα να χτυπάει.Είμαι και πάλι στο κρεβάτι του Τζόνυ.

-Κρίστι είναι έτοιμο το πρωινό,ακούω την φωνή του.

Ώπα για μισό,όνειρο έβλεπα,ή καλύτερα, εφιάλτη;Δεν το πιστεύω αυτό το πράγμα.Και ήμουν ερωτευμένη με τον Τζόνυ; Αχ δεν είμαστε καθόλου καλά μου φαίνεται!Δεν μπορεί όμως να είναι τυχαίο αυτό που είδα.Το μυαλό μου μπορεί να μου παίζει παιχνίδια αλλά εγώ πρέπει να το ερευνήσω.Είναι απαράδεκτο από μέρους μου που έχω αφήσει έτσι το όλο θέμα με την Ζωή.

-Ναι σε δύο λεπτά θα είμαι κάτω, αποκρίνομαι.

Βάζω κάτι πάνω μου και κατεβαίνω κάτω.Ήταν ο Τζόνυ μόνος του ,καθισμένος σε ένα μεγάλο τραπέζι, με πολλά φαγητά.

-'Ελα, φάε, μην ντρέπεσαι ,με παροτρύνει.

-Συγνώμη αλλά πρέπει να πάω στην Λήδα , γιατί έχουμε ετοιμασίες για το αποψινό πάρτυ. Μήπως θα μπορούσες να με πας;

-Λοιπόν, δες τι θα κάνουμε, επειδή έχω κάτι δουλειές στο κέντρο,κάτσε φάε με την ησυχία σου και σε μισή ώρα θα είμαι πίσω.

ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ!

-Εντάξει, απαντάω.

Μόλις φεύγει αρπάζω ένα κρουασάν σοκολάτας και πηγαίνω στο δωμάτιό του. Έκανα την ίδια διαδικασία που έκανα και στο όνειρό μου.Έψαξα δηλαδή όλα τα συρτάρια,του γραφείου,του κομοδίνου και της ντουλάπας.Απολύτως τίποτα.Ούτε καν τα προφυλακτικά που είχα δει στον ύπνο μου.Κατεβαίνω κάτω και σκέφτομαι να πάρω την Λήδα τηλέφωνο αλλά θυμάμαι ότι το έχασα στην υποτιθέμενη απαγωγή μου.

Κατεβαίνω τις σκάλες και οδηγούμαι στον μεγάλο θάλαμο.Αυτή τη φορά τον διασχίζω αλλά το μόνο που βλέπω είναι φυτά.Παρατηρώ το ταβάνι, το οποίο είναι από γυαλί και μάλιστα σε σχήμα σφαίρας.Σαν θερμοκήπιο.Προχωρώντας βλέπω τον ίδιο θάλαμο που είχα δει και στον ύπνο μου.Μπαίνω μέσα και βλέπω διάφορα πράγματα αλλά κανένας καταψύκτης.Ψάχνω ντουλάπια, ανασηκώνω ρούχα αλλά τίποτα.Ο Τζόνυ είναι αθώος,οφείλω να το παραδεχτώ.

Ανεβαίνω γρήγορα τα σκαλιά και πηγαίνω στο καθιστικό.

-Δεν άργησα έτσι; Ακούω τη φωνή του Τζόνυ καθώς εισέρχεται στο σπίτι.

-Όχι αλλά μπορείς να με πας στης Λήδας; τον ρωτάω.

-Ναι,φυσικά, αποκρίνεται.

No WayWhere stories live. Discover now