Δεν είχα καμία όρεξη να ασχοληθώ με κανέναν.Βαρέθηκα πια μ'αυτά τα γκομενικά,τη μια ο Στέλιος την άλλη η Λήδα.Ουφ πια! Για να μη πω για όλους αυτούς τους παρανοϊκούς που έχω μπλέξει.
Σηκώνομαι και πάω προς την τουαλέτα να σουλουπωθώ λίγο.Όλα αυτά με έχουν ρίξει υπερβολικά.Πρώτη φορά αφήνω κάτι να με πάρει έτσι από κάτω.Πρώτη και τελευταία.Φοράω το μπλε καμπάνα τζιν μου και ένα γκρι κοντό Τ-shirt ,κάνω έναν ατημέλητο κότσο, λίγη μάσκαρα και φεύγω φουριόζα απ' το σπίτι.Κλασικά δεν είναι κανείς για να μου κάνει έλεγχο.Οπότε κατευθύνομαι στο σπίτι της Λήδας.
Κουδούνι.
Ανοίγει η πόρτα και ξεπροβάλλει η μαμά της Λήδας.
"Γεια σας κυρία Ελένη ,μήπως είναι εδώ η Λήδα;"
"Ναι κορίτσι μου,πάνω στο δωμάτιο της είναι, πέρνα".
"Ευχαριστώ πολύ", αποκρίνομαι καθώς μπαίνω στο σπίτι.Τόσο γλυκιά γυναίκα,απορώ πως έχει μια τόσο κακομαθημένη κόρη.Χτυπάω την πόρτα του δωματίου της αλλά δεν ακούω κάτι."Λήδα; Η Κρίστι είμαι" και κείνη τη στιγμή ανοίγει η Λήδα φορώντας το μπουρνουζι της και μια πετσέτα στο κεφάλι.
"Έλα σόρρυ έκανα μπάνιο περνά"
"Ήρθα για να μιλήσουμε Λήδα δεν μ' αρέσει που είμαστε τσακωμένες"είπα με απολογητικό ύφος".
"Ναι κορίτσι μου και μένα το ίδιο,αν ένας γκόμενος είναι η αιτία ,εγώ δεν του ξαναμιλάω" είπε και το πρόσωπο μου έλαμψε.
"Δεν υπάρχει περίπτωση να σου ζητούσα κάτι τέτοιο.Απλά ξέρεις το κόλλημα που είχα μαζί του,οπότε αν γίνεται να μην είστε τόσο επιδεικτικοί" απάντησα και την πήρα αγκαλιά.
"Μου είπε ο Στέλιος τι έγινε..όλα καλά μεταξύ σας";
"Δεν ξέρω Λήδα μου ειλικρινά, τώρα σκεφτόμουν να πάω σπίτι του να ξεκαθαρίσει το τοπίο"
"Ωραία πήγαινε όσο είναι φρέσκο το πράγμα"
"Έγινε"είπα φεύγοντας.
Κλείνω την πόρτα πίσω μου και αυτή τη φορά κατευθύνομαι για το σπίτι του Στέλιου,τι θα τραβήξω πάλι άραγε;Πηγαίνοντας για τη στάση του λεωφορείου σκεφτόμουν μήπως έστελνα κάποιο μήνυμα να ειδοποιήσω ότι πάω σπίτι του.Εκείνη τη στιγμή νιώθω καποιον να πέφτει πάνω μου.Οχι αυτός!
"Επ σιγά" είπε κοιτάζοντας με αμήχανα.
"Εσύ μας έλλειπες" είπα καθώς τον προσπέρασα.
VOUS LISEZ
No Way
Mystère / ThrillerΗ Κρίστι δεν μπορεί να πιστέψει ότι η ζωή της θα γίνει άνω κάτω από τη στιγμή που ξεκινάει το λύκειο.Συνειδητοποιεί πόσο σκληρός και αδίστακτος είναι ο κόσμος σήμερα.Μετά από συνεχείς αποτυχίες επέρχεται η κούραση.Θα συνεχίσει την προσπάθεια;