ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12ο

31 4 0
                                    

Ο δυνατός χτύπος της πόρτας έκανε τα μάτια μου να ανοίξουν.Ένιωθα έναν δυσβάσταχτο πόνο, αλλά δεν ήξερα από που προερχόταν.Το μόνο που έκανα είναι να φωνάξω."Βοήθειααα'', και την ίδια στιγμή έχασα και πάλι τις αισθήσεις μου.

-Κρίστι; Εσύ; Όχι όχι δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό, ουρλιάζει η Λήδα καθώς με έχει πάρει στην αγκαλιά της.Βοήθεια ας έρθει κάποιος εδώ παρακαλώ!Συνεχίζει κλαίγοντας.

-Τι συμβαίνει εδώ; Καταφτάνει ο Στέλιος κρατώντας τα χέρια στο κεφάλι του ως ένδειξη απελπισίας.

-Αιμορραγεί δεν βλέπεις; Κάλεσε σε παρακαλώ το 166.

-Κρίστι μη πεθάνεις σε παρακαλώ! φωνάζει ο Στέλιος καθώς καλεί ασθενοφόρο.

Μετά από λίγη ώρα όλοι σχεδόν είχαν μαζευτεί γύρω μου. Σχεδόν όλοι.Εκτός από τον Τζόνυ. Ακόμα και η Έλεν κοίταζε τρομοκρατημένη το βαθύ τραύμα στο λαιμό μου. ΄Ηταν τόσο βαθύ για να είναι και θανάσιμο;

''Θα της κοπεί το κεφάλι'', ακούστηκε μια φωνή μέσα σε όλο το βουητό που επικρατούσε.

-Όποιος το είπε αυτό να το βουλώσει, φώναξε ο Στέλιος.

-Τι συμβαίνει εδώ; λέει ο Τζόνυ καθώς φτάνει στην λίμνη αίματος.Στην δική μου λίμνη.Ποιος να το πίστευε άραγε; Όχι όχι δεν μπορεί, δεν μπορεί να σου το έκαναν αυτό, συνεχίζει καθώς είναι στα γόνατα και κρατάει το ένα χέρι μου.

Να μου το έκαναν; Ποιοι; Αυτό νομίζω θα το αναρωτιέμαι για πολύ καιρό ακόμα.

Ασθενοφόρα και αστυνομίες μαζεύτηκαν σχεδόν αμέσως.

-Σας παρακαλώ, έχασε πολύ αίμα, βοηθήστε την! Λέει η Λήδα σε έναν τραυματιοφορέα.

-Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε, εσείς καλέστε τους κηδεμόνες της παρακαλώ,της αποκρίνεται.

-Θα έρθω μαζί σας, λέει ο Τζόνυ με βουρκωμένα μάτια.

-Τι δουλειά έχεις εσύ μαζί της; Φωνάζει η Έλεν στον Τζόνυ.

-Θα πάω εγώ μαζί της, απαντάει ο Στέλιος και ανεβαίνει στο ασθενοφόρο.

-Έπρεπε να πάω και εγώ μαζί της, δεν το καταλαβαίνεις, φωνάζει ο Τζόνυ στην Έλεν, όμως εκείνη δεν δείχνει να έχει συγκινηθεί από τα λόγια του.

-Θα σταματήσετε να τσακώνεστε; Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!

-Λήδα μην το ξαναπείς αυτό, λέει ο Τζόνυ καθώς την αγκαλιάζει.

Αυτή του την πλευρά την αγαπώ.





Οι αστυνομικοί της περιοχής μιλάνε για απόπειρα δολοφονίας.Που να ήξεραν και για την Ζωλη δηλαδή...Ανακρίνουν όλους τους μαθητές που παρευρίσκονταν στο πάρτυ.

No WayWhere stories live. Discover now