-Γεια σου,μου λέει
Γεια;αυτό ήταν;ήσουν το crush μου τα τελευταία τρία χρόνια και το ξέρεις!και μου λες ένα σκέτο γεια;
-Γεια,του απαντάω και γω τελείως ξερά.
Δεν μου δίνει σημασία και γυρνάει από την άλλη.Δε με νοιάζει,δεν πάει να κόψει το κεφάλι του!
Ώρα για διάλειμμα επιτέλους.
-Λήδα εγώ πάω να αφήσω τα βιβλία μου στο ντουλαπάκι και θα σε συναντήσω στην τραπεζαρία εντάξει;
-Έγινε Κρίστι μου,θα σε δω εκεί.
Άντε να δω τώρα που είναι το ντουλαπάκι μου.Αα να αυτό πρεπει να ναι.Πώς ανοίγει άραγε αυτό;Αχ γιατί να μαι τόσο χαζή;
-Θες βοήθεια κούκλα;
-Εμμ...
-Τζόνυ,δεν συστηθήκαμε πριν.
-Κρίστι,ναι δεν νομίζω πως χρειάστηκε.
-Το Σάββατο κάνουν πάρτυ οι τελειόφοιτοι,θες να έρθεις;
-Ε δεν ξέρω,δεν μου έχουν πει κάτι οι φίλοι μου.
-Ποιοι;εκείνα τα κακόμοιρα;Δεν είναι καν καλεσμένοι.
-Εγώ χωρίς αυτούς δεν πάω πουθενά.
-Καλώς,αρκεί να έρθεις.Θα χαρώ πολύ να σε δω εκεί.Πες το και στον φίλο σου τον Γιώργο.
-Δεν,δεν είμαστε φιλοι.
-Καλά θα φροντίσω εγώ για αυτόν.Α και να πως ανοίγει το ντουλαπάκι.
-Τζόνυ,ακούγεται μια φωνή.Είναι μια ξανθιά με γαλάζια μάτια.Αδύνατη με καμπύλες.
-Ελα Ζωή, λέει ψυχρά ο Τζόνυ
Και εκείνη τη στιγμή τον φιλάει μπροστά μου.Το είδα και αυτό.Αφού έβαλα τα βιβλία μου πηγαίνω στην τραπεζαρία.
-Χευ παιδιά ,λέω στη Λήδα και στον Στέλιο.
-Απο εδώ το αγόρι μου ο Αχιλλέας,ανακοινώνει η Λήδα.
-Χάρηκα,λέω στον Αχιλλέα.
Αδύνατος,μελαχρινός αλλά πολύ αδύνατος για τα γούστα μου,ωραίο παιδί παρ'όλα αυτά.
-Παιδιά τελείως μεταξύ μας,είδα τον Τζόνυ να φιλιέται με μια Ζωή.
-Τι έγινε λέει; Φωνάζει η Λήδα με ένα έκπληκτο ύφος.Αν το μάθει αυτό η Ελέν...Αν το μάθει αυτό η Ελέν τι; αναρωτιέμαι εγώ.
-Δεν αλλάζουμε κουβέντα παιδιά; πετιέται ο Στέλιος.
-Τι κουκλί είναι αυτός ο Γιώργος ρε Κρίστι;
-Ληδαα,φωνάζει ο Αχιλλέας με έναν ήπιο τόνο.Και κείνη του δίνει ένα πεταχτό φιλί στο στόμα.
-Ας μη μιλήσουμε για αυτόν σας παρακαλώ.Ει θέλετε να πάμε στο πάρτυ των τελειόφοιτων το Σάββατο;
-Δεν μας έχει καλέσει κανείς ,λένε σχεδόν όλοι μαζί
-Πήρα εγώ πρόσκληση από τον Τζόνυ,λέω κάνοντας μια γκριμάτσα αηδίας όταν αναφέρομαι σε αυτόν.
-Δεν σου είπα να μείνεις μακριά από τον Τζόνυ;με άγριοκοιτάζει ο Στέλιος.
-Εντάξει δεν έπαθα και τίποτα επειδή μιλήσαμε δέκα λεπτά,άλλωστε με βοήθησε να ανοίξω το ντουλαπάκι μου.
-Μήπως του έδωσες και τον κωδικό σου ; με ειρωνεύεται ο Στέλιος.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα έχει.
-Παιδιά δεν ξέρω αν ακούσατε αλλά χτύπησε το κουδούνι,μας προειδοποιεί ο Αχιλλέας.
-Ωραία,Λήδα μου εγώ πετάγομαι στην τουαλέτα.
-Θες να έρθω μαζί σου;
-Όχι εντάξει σε μισό λεπτό θα μαι στην τάξη.
Η τουαλέτα,η τουαλέτα,που να είναι άραγε η τουαλέτα; Ααα η κα.Ιωαννου.
-Κυρία,που είναι οι τουαλέτες;
- Στο δεύτερο διάδρομο δεξιά γλυκιά μου ,μου απαντάει.
Ευτυχώς την βρήκα πολύ εύκολα.Ωραία δεν είναι κανείς μέσα ,λέω στον εαυτό μου.Εκείνη τη στιγμή,απλά νιώθω την πόρτα να κλείνει μπροστά στο πρόσωπό μου.
-Γλύκα,νομίζω δεν άκουσες τι σου είπα.Μακριά από το αγόρι μου.Ποια απο αυτές τις λέξεις δεν καταλαβαίνει το μικρό σου μυαλουδακι;
Με έχει πλησιάσει τόσο πολύ που νιώθω ότι μου έχει κοπεί η ανάσα.Έχει αρπάξει την κοτσίδα μου και την τραβάει τόσο δυνατά αλλά εγώ δεν έχω βγάλει άχνα.Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω πόσο επικίνδυνη και ζηλιάρα είναι η Ελεν μέχρι που είδα το μίσος στα μάτια της.Και όλα αυτά επειδή απλά μιλάω με τον Τζόνυ.Τρέχω αλαφιασμένη στην τάξη και κάθομαι στο θρανίο.Μέχρι και ο Γιώργος που δεν ενδιαφέρεται με είδε αναψοκοκκινησμένη και μου μίλησε.
-Είσαι καλά; με ρωτάει.
Μπα σε νοιάζει Γιωργάκη;ήθελα να του πω,αλλά κρατήθηκα.
-Καλά, του απαντάω προσπαθώντας να συγκρατήσω τα δάκρυα μου.Τόσα νεύρα δεν μπορούσα να τα διαχειριστώ,έπρεπε κάτι να κάνω αλλά τι;Οι ώρες κυλούσαν και καμιά άλλη προειδοποίηση απο την Ελέν .Δεν είπα κάτι στα παιδιά.Δεν ήθελα να δείξω πόσο αδύναμη νιώθω απέναντι της. Και τι δηλαδή;θα απομακρύνομαι κάθε φορά που βλέπω τον Τζόνυ; Δεν θα τη φοβηθώ.
-Τρομερό αυτό το 7ωρο, λέω ανακουφισμένη.
-Ναι αλλά έχουμε μουσικολογία και θεατρολογία ακόμη,μου υπενθυμίζει ο Στέλιος.
-Παιδιά το ξέρω,αλλά είμαι πολύ κουρασμένη ,θα πάω σπίτι και θα γυρίσω για τα βραδινά μαθήματα.Παίρνω τηλέφωνο τη μητέρα μου για να έρθει να με πάρει.Πρώτα όμως πάω σε ένα δασάκι που είναι δίπλα στο σχολείο,να μαζέψω κάτι βότανα που ήθελε.
-Έλα μαμά,τελείωσα.
-Εντάξει αγάπη μου σε λίγο έρχομαι εκεί.
Ενώ έψαχνα και άλλα βότανα,το ματι μου πέφτει στην Ζωή;Ναι αυτή είναι.Με τον Τζόνυ.Είναι ημίγυμνοι και οι δυο τους. Μα καλα τι κάνουν;Αν τους δει η Ελέν;
Ευτυχώς ήρθε η μαμά μου και φύγαμε.Αφήστε μου σχόλια είτε θετικά ειτε αρνητικά 😄
ESTÁS LEYENDO
No Way
Misterio / SuspensoΗ Κρίστι δεν μπορεί να πιστέψει ότι η ζωή της θα γίνει άνω κάτω από τη στιγμή που ξεκινάει το λύκειο.Συνειδητοποιεί πόσο σκληρός και αδίστακτος είναι ο κόσμος σήμερα.Μετά από συνεχείς αποτυχίες επέρχεται η κούραση.Θα συνεχίσει την προσπάθεια;