ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18ο

17 1 4
                                    

Αποτραβιέμαι δίχως δεύτερη σκέψη και αμέσως η απογοήτευση αποτυπώνεται στα μάτια του Στέλιου.

Είναι μια από τις πιο αμήχανες στιγμές που έχω ζήσει.Τι να του πω;Ξέρει πως κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει την φιλία μας παρά ταύτα το τόλμησε!

-Κατάλαβα,δεν χρειάζεται να πεις κάτι , λέει ο Στέλιος σπάζοντας την ενοχλητική σιωπή που επικρατούσε.

-Δεν ήξερα ότι ένιωθες έτσι για μένα , απαντάω. Η αλήθεια ήταν ότι είχα παρατηρήσει κάποιες ζήλιες του,όμως πίστευα οτι ήταν σε φιλικό επίπεδο.

-Συγνώμη αν σε έφερα σε δύσκολη θέση , αποκρίνεται ενώ παράλληλα παίρνει τη ζακέτα του και σηκώνεται από τον καναπέ.

-Φεύγεις; λέω όλο έκπληξη.

-Ναι...Δεν θέλω να το πιο δύσκολο για σένα,λέει με ένα τσαντισμένο,μπορώ να πω ύφος.

Μα καλά,θύμωσε;Εντάξει να στενοχωρηθεί!Αυτό παρά πάει.Δεν του έχω δώσει κανένα δικαίωμα.Χώρια που σκέφτομαι και τον Γιώργο με την Λήδα και πάω να τρελαθώ.Τώρα φταίω εγώ που δεν είπα σε κανέναν ότι μου αρέσει ο Γιώργος;Δηλαδή αν της το έλεγα από την αρχή,τι; Δεν θα θαν πλησίαζε; Αφού είναι μεγάλη εγωίστρια!
Τις σκέψεις μου διακόπτει ο ήχος του κουδουνιού.
Σταματάω το DVD που έπαιζε τόση ώρα και κατεβαίνω κάτω για να ανοίξω την πόρτα.

Το μόνο όμως που αντικρίζω είναι ενα γράμμα στο χαλάκι της πόρτας.Μέσα σε έναν ροζ φάκελο.

Οι ύποπτοι μπορεί να είναι πιο κοντά σου από ό,τι νομίζεις.Πρόσεχε λίγο με ποιους συναναστρέφεσαι.Μην δείξεις σε κανέναν αυτό το γράμμα.Μέσα στον φάκελο βρίσκεται και ένας αναπτήρας.Χρησιμοποίησε τον κατάλληλα.

-Κάποιος που σε νοιάζεται (Κ)







Εεεμ τι συνέβη μόλις τώρα; Προσπαθώ να το επεξεργαστώ.Ποιοι ύποπτοι;Νόμιζα ότι είχα ξεφύγει απ' όλα αυτά αλλά μάλλον έκανα πολύ μεγάλο λάθος.Και τι σημαίνει το Κ; Ποιός θέλει να με προστατέψει;

Παίρνω το χαρτάκι και το βάζω στη τσέπη μου.Ανεβαίνω τις σκάλες τόσο γρήγορα που δεν κατάλαβα καν ποτέ έφτασα στο δωμάτιο.Ανοίγω τα συρταρια ψάχνοντας να βρω ένα ασφαλές μέρος για το χαρτί...Ή μήπως να το καψω;Σκέφτηκα για μισό λεπτό.Οχι καλύτερα να το έχω,μπορεί να μου χρειαστεί.Το τοποθετώ στο πρώτο συρτάρι του γραφείου που κλειδώνει.Παίρνω το κλειδί και το βάζω στο ψηλότερο ράφι του ντουλάπιου που βάζω τα ρούχα μου.Ξαπλωνω στο κρεβάτι και σκέφτομαι,σκέφτομαι,σκέφτομαι.Μα ποιος να μου στειλει κάτι τέτοιο; Κάποιος που θέλει να με βοηθήσει και είναι μπλεγμένος σε όλο αυτό! Οι σκέψεις έχουν θολώσει το κεφάλι μου.Παραλληλα αυτό που έγινε με τον Στέλιο δεν μπορώ να το διανοήθω! Δεν αισθάνθηκα τίποτα έτσι και αλλιώς οπότε δεν έχει νόημα . Το μόνο που θέλω είναι να μείνουμε φίλοι.Σκεφτομαι να του στείλω στο τσατ.

<<Στέλιο ελπίζω να είναι όλα καλά μεταξύ μας>> ουφ το έστειλα τώρα ο,τι γίνει έγινε.
Διαβάστηκε 16.54

Καμια απάντηση.
Καλά τι περίμενα να ναι ολαελι γάλα;Αχ πόσο ηλίθια είμαι;

Μετά από λίγη ώρα ο ήχος του messenger με ξυπνάει απ' τον λήθαργο σκέψεων στον οποίο είχα πεσει.

<<Θες να πάμε σήμερα για κάνα καφέ;>> Ήταν η Λήδα
Δεν απάντησα καν ναι σιγά μην ασχοληθώ με κείνη τώρα.
Πήρα τον Κώδικα Da Vinci και κοιμήθηκα έχοντας τον αγκαλιά.

Η ώρα είχε περάσει και γω κοιμόμουν μέχρι που άκουσα πάλι τον ήχο του messenger.Η Λήδα επέμενε... Έπρεπε να της απαντήσω.

 Έπρεπε να της απαντήσω

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
No WayNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ