Capitolul IV

131 11 0
                                    

Salut dragilor ce mai faceți ?
Vom da drumul unui nou capitol.
.............................................................

                       Jeff:

Ce am făcut? Jeff prostule de ce ai invitat-o la conac pe ''mica'' Scarlett? Ok . Totul o să fie bine, sper.

........

Am mers până la cimitir să îmi pot aminti pe unde e conacul. Ok m-am dus către pădure ,ea nu înțelegea nimic, am mers și am mers până la conac.

                   Scarlett:

Wow cât de mare e conacul asta cred că sunt4 etaje.

-Am ajuns, îmi spune Jeff speriându-ma , eu am tresărit .
-E mare. Numa tu stai aici?, întreb eu curioasă.
-Da ,eu și Slender-man?
- Serios?! Vreau sa îl cunosc . Am auzit că e uriaș.îmi era oarecum frică,dar eram și fericita, curioasă și toate sentimentele la un loc.
-Ok. Numa să vedem daca ,vrei să stai cu noi,iar cu Slender rezolv eu.
-Bine. Intrăm ?
-A... scuze uitasem. După tine.se comporta ca un gentleman.-Slender am venit și vreau să cunoști pe cineva!!urlând ca un psihopat , trântind ușa cu picior.
-Ce mai vrei? Și cine e ea ? Țai făcut o iubițică?
Jeff era roșu ,dar nu știi exact de ce ori de furie ori mă place si nu vrea să recunoască.

-Nu-i iubita mea "prăjină". Dar ea e cea care ma salvat când tu mai lăsat să mor într-o baltă de sânge.
-Ce ,eu nu...adică ă...spun eu și am ajuns întreruptă de Jeff care ma lut de mână și am mers împreună sus într-o camera cu pereți negri,un pat cu plapumă și perne roși.
-Wow...
-Da ,e frumoasă. Mă bucur că îți place. Ce sa întâmplat?mă întreabă el îngrijorat.
-Numai că nu am haine.
-Cine te-a mințit? Să-ți dea banii înapoi.spune Jeff arătându-mi vreo trei valize cu haine. Când le-a luat?
-Ce? Când le-ai adus ?spun mai confuză ca niciodată.
-Un magician nu își arată secretele.se uită de parcă ar aștepta ceva. Aaa poate un sărut pe obraz.
-Bine.s pun dândui un sărut scurt pe obraz.
El a tresărit când l-am pupat. Serios acum nu sunt urâtă.-Ce ție frică?
-Numai este frică de tine.spune el puțin șocat de toată treaba.-Ok, nu voiam decât un simplu mulțumesc, dar îmi place și pupicul.
-Ieși afară.zic eu facându-ma să mă înroșesc foarte mult.
-Ce am făcut?întreabă el surprins de reacția mea.
-Nimic. Dar vreau să mă schimb. Așa că afară . Paaa.și îl dau afară din cameră.
-Serios, trebuia să mă lovești în ochi?
-Scuzeee!urlu eu ca disperata la Jeff. Am deschis bagajul și am găsit tot dulapul acolo. Am luat o roche neagră cu flori albe. Și am ieșit afară unde Jeff se plângea în continuare.-Deci, cum arăt?
-Wow... adică bine.spune el făcându-se roș ca focul.

.............................................................

Sper ca va plăcut . Vă cer scuze daca am greșit ceva. Sper ca m-am revanșat pentru celălalte capitole. Paaaa

ÎndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum