Capitolul V

93 10 0
                                    

Heiiii,capitool noooouuu.Ce faceți!?Va place povestea mea???😂 Dacă vreți în capitolul următor voi face un Q&A.Lasati comm cu întrebările voastre.
    Va salut..😉😂😃
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

              Jeff

   Wow... chiar arata bestial.Rochia aia neagră ii scotea silueta in evidență.Cred ca simt ceva pentru ea.
 
   -Ok...deciii....ce facem azi Jeff?😂😂mă întreabă ezitand
   -Azi m-am gândit să mergem la vânătoare.😉
    -Cum adică la vânătoare?😕
   -Las' ca vezi tu,si o să îți placa..😏
    -O...k😕
-------dupa 15 min-------
  Am mers sa imi iau cuțitul si am asteptat-o pe Scarlett să coboare din camera .În timp ce îmi analizam cuțitul am auzit  niste sunete de tocuri... era Scarlett. Îmbrăcată cu un costum de piele neagră și cizme tot de piele cu un toc mic. 
–Arăți... Wow.😮
–Mersi. Acum să mergem. Țai luat toate lucrurile ?spune ea puțin roșie.😳
–Da. Am luat tot. Tu să-ți iei un cuțit . Ok ?😉
–O...k.a spus ea timidă, dar  totuși zâmbindu-mi cald .
    O iubesc pe fata asta. Dar nu stiu cum să-i zic. Ahhhhhh. Cum să-i zic?

–Jeff?... te simți bine?
–Da... sunt bine. Doar mă gândesc.
–La ce te-ai gândit de te-ai întristat așa tare?????😮
–La nimic.😧
– Bine. Și  nu te mai uita așa .zise ea 😃.
Mergeam cu Scarlett prin pădure până am văzut un om.
–Să nu-ți fie frică de mine. Ori ce aș face . Acum o să-ți arăt ce înseamnă vânat.îi zic sărutând-o pe frunte, iar ea a înroșit foarte tare.
–B-Bine.
Eu i-am făcut semn că o să omor pe tipa aceea și fug către acea fată.
Ea nu mă observase  încă. Am ieșit din ascunzătoare și i-am zis tipei:
–Ce caută o fată că tine singură în pădure????? i-am zis apropiându-mă de ea.
–C-cine ești?a zis bâlbâindu-se
Mi-am scos cuțitul la iveală jucându-mă cu el printre degete.
–Te rog nu mă omorî sunt prea tânără că să pot muri.spune ea pe un ton nervos si speriat. Era încă o pițipoancă de oraș . Cel mai mult urăsc pițipoancele. M-am apropiat de ea și i-am băgat cuțitul în stomac încet și dureros.
Mă distrez și eu un pic. Am ridicat cuțitul în sus cu grijă ca să-i tai toate organele. Ea urla la mine să o las să mi trăiască ,dar eu nu o băgăm în seamă. Mă lovit cu pumnii în spate cât de tare a putut ,nu dure deloc, ma gâdilă.
–Nu mă doare, păpușă, dar pe tine te doare. Urlă cât vrei nu te aude nimeni.iam zis cu un zâmbet sadic.
–Jeff mai repede puțin. Te rog, că mai vreau și eu să omor ceva.
–Bine,bine nu mai poate omu să mutileze ceva în stilul său ca se băga mereu cineva .

......................................................
Cam asta a fost capitolul din seara asta,sa nu uitați sa scrieți și scuze pentru greșelile de gramatică. Noapte buna.

ÎndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum