Salut. Ce mai faceți ? Capitolul trecut a fost mai mult de dragoste sper ca va plăcut .
......................................................
Jeff:
Până la urmă chear o iubesc pe Scarlett și mă bucur ca și ea ma iubește. Îi place vânătoarea și ea ma iubește.
-Jeff am uitat de mama!!!!tipa ea și fuge pe scări cu mine de mână.
În cam jumătate de oră am ajuns la marginea pădurii ne-am oprit ca să îmi așez gluga de la hanorac. După care am fugit cât ne țineau picioarele.
–Am ajuns.spune frumoasa mea Scarlett.
– Ne vedem în cameră ta.zic eu puțin agitat. Scarlett mă sărută dulce, apăsat și lung, eu răspund repede la sărutul care devenea tot mai sălbatic și dezordonat. Sa dezlipit din sărut pentru aer. Și zicându-mi
– Ne vedem într-o oră?
-Desigur.îi zic și o mai sărut o dată scurt , dar dulce.
Ea intră în casă ,iar eu merg la conac să fac un duș și să îmi schimb hainele, care erau pline de sânge.Scarlett:
M-am dus la mama care mă aștepta la masă .
– Scarlett , unde ai fost???!?!????😠😠.
– Am fost cu Jeff la o întâlnire.spun timidă.
–Care Jeff????mă întreabă mama confuză.
–Cu ala căutat de poliție.spun sarcastică. Dar ca de oboi ea nu se prinde.😧😧
–Serios???? 😶
– Nu , măi mama cu al de la ...... Luna din clasă.
– Care Luna?
– Nu mai contează. Somn ușor .
– Noapte buna.
Am fugit cât pot eu de repede în camera mea ca să văd dacă Jeff ii acolo.
–Jeff???spun și aprind cu teamă becul. Jeff nu era acolo, dar cineva bate la geam și eu stau la etaj numai Slender mai îi așa înalt . Ma uit și îl văd pe L. Jack cu un buchet de trandafiri negri si roși.
Am deschis geamul ca să poată intra.
– L. Jack ce cauți aici? Și unde este Jeff?
– Am venit să te văd. Și fraierul de Jeff credeam că e cu tie. Stai sa ma teleportez la conac și mă întorc.
– Ok.am zis vrand să închid geamul ,dar ceva îl blocase
Mână lui Jack cu buchetul de trandafiri era acolo.
– Era sa uit.și îmi întinde buchetul.😣😣😣
– Mulțumesc.zic înroșindu-mă puțin.
Peste două secunde a și plecat. M-am pus în pat și l-am așteptat pe Jeff.Jeff:
Am terminat dușul,m-am îmbrăcat.
– Slender poți as vi puțin???!?!!!urlu eu ca disperatu'.
– Vin, vin.și nici două secunde a și apărut .– Ce vrei??? mă întreabă cam nerăbdător.
– Poți să mă ajuți cu păru ????😊😊😊😊
– Da ce îs eu aici ??? Te ajut dacă nu mai spargi nimic timp de un an.
– De acord.
Slend îmi face păru mai ceva ca la coafor. A vrut să mil si taie ,dar nu l-am lăsat.–După 30 de minute–
Într-un sfârșit a reușit să îmi facă parul. Ies afară îmbrăcat în nelipsitul meu hanorac alb car acum era curat și mirosea frumos,o pereche de blugi negri și bocanci de aceiași culoare. Am luat un buchet de trandafiri negri și roșii sângeri. M-am teleporta în camera lui Scarlett. Era întuneric beznă. M-am pus lângă ia în pat.( Nu va gândiți la prosti). Lăsând trandafiri pe noptieră si am sărutată pe frunte. Ea a tresărit și mă ia în brațe strâns.
– Ce face micuța mea??
– Te aștepta și mersi pentru trandafiri.a zis ea sărutându-mă dulce.
Apare și clownul ametit bucuros să ne vadă.
– Jeffy, team căutat peste tot. Va urez o seară plăcută și un somn ușor.și se teleportează rapid.
– Ce a fost asta??? întreb confuz,iar Scarlett se prăpădea de râs.............................................................
Stiu cam puțin, dar am avut multă treabă de azi înainte o să postez mai rar.