Capitolul IX

79 6 2
                                    

                         Jeff:
   
Cum am ajuns la conac, am fost atacat de Jane a sărit să mă omoare .

                         Jeff:    Cum am ajuns la conac, am fost atacat de Jane a sărit să mă omoare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Am venit să-ți întorc favoarea Jeffy. Don't go to sleep , you won't wake up.( Nu te duce la culcare, n-o să te mai trezești.).
Când am văzut că era îmbrăcată cu rochia pe care i-am dat înainte de a ieși din spital. Eu am băgat -o în spital , pentru că nu a vrut să fie regina mea. I-am  aruncat înălbitor și benzina pe ea, după i-am aruncat bricheta aceea blestemată.
– Nu ,Go to sleep  Jane.🔪🔪🔪 . Mi-am ucis fosta iubită care voia să mă ucidă. Ce adorabil.😎😎
– Jeffy nu ai reușit să mă omori fraiere 🔪🔪🔪. spune și se ridică din balta de sânge își i-a cuțitul și mil învinge în braț. Și îmi repetat aceiași replică stupidă.
–Don't go to sleep , you won't wake up Jeffy.
–Serios?spun plictisit și îi înfing cuțitul direct în inima ei. Go to sleep, Jane fosta "the killer". Slendy poți să o iei pe Jane de aici?!?!?!?
– De data asta chear ai  omorito!?
– .... Sper!!!
– O duc în camera ta?!?!?!?!?!?!?
– Nuuuuuu,dacă o duci acolo te omor lunganule.
– Glumeam. Glumeam. Mergi și te schimbă că nu cu mine ai prima oră. Prima oră o ai cu Offlender, să ai grijă la orele cu Offlender că ști și tu ce a pățit Ben. Acum valea până nu mă enervez.
– Bine. Dar ce a pățit Ben???(pervers face).
– Dacă nu mergi la ora lui o să afli singur.
Am fugit cât de repede am putut în cameră și mă m aranjat că doar merg la liceu . Acum știu ca trebuie să mă ascund în spatele lui Ben daca vreau să nu fiu considerat gay.
Am ajuns la „închisoare” scuze liceu .Ben ca de obicei era înconjurat de fete , can fiecare zi.
E. Jack,L. Jack au cu mine mergeam fără însoțitoare.
Orele au trecut repede. Jane a murit. Și acum o să fac un duș , după merg la Scarlett.

                      Scarlett :

Am ajuns acasă de la „închisoare” acuze liceu. Urăsc liceu. Prea multe teme, prea mult de învățat...
Îmi este dor de Jeff. Oare ce face?
Dacă tot vorbeam de lup. Uitel pe lupul meu.
–Ce mai faci??? Mia fost dor de tine și vreau în brațe!!!spun eu făcând bot și l-am sărutat scurt și apăsat.
–Și mie mia fost foarte dor de tine, scumpo.mă sărutat pasionala și dulce. Cu timpul sărutul a devenit din ce în ce mai sălbatic . Și-a dat jos tricoul, mă strâns la pieptul lui bine sculptat. M-am înroșit foarte tare.  Când de ușa intra o fata bruneta , cu o Roche neagra  până la genunchi, o pereche de teneși  alb-negru și o mască tot alb-negru.
–Jeffy m-am întors.spune și i cepe să râdă ca o psihopată.
–Ce cuti aici?? Jane.
–Ehhh? Jane ?? Jeff cinei tipa?? Dacă mai înșelat am să te ucid??
–E doar Jane fosta mea iubită, care acum este o psihopată, dementă care vrea să mă omoare.spune plictisit și mă sărută. De ce tot face asta???

......................………………………………

Scuze pentru greșelile gramaticale și să nu uitați să puneți-va întrebările și provocările pentru Q&A.

Vă mulțumesc pentru voturi și completările voastre.

ÎndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum