Eu(autoare): Jos toată lumea am primit întrebări.
Toți: Dela cine?
Eu: De la andreiadeia6&roxy489. Cu cine începem??
Jeff, E. Jack,L. Jack,Ray,Jason: andreiadeia6
Scarlett, Jane,Sally,Ben,Slender, Maski și Hoody: roxy489.
Eu:Bun. Sunteți pregătiți??
Toți:Da.
Eu:Prima este pentru Ben.„Ben ai iubită??”
Ben înroșește și nu mai poate să spună nimic.
Jeff: Hai frate. Răspunde,nu fi prost.zice în timp ce il bătea pe umăr.
Ben:Nu am. Roxy ai vrea să ne întâlnim??
Eu: Întrebarea nr. 2 este:„Ben vrei sa vi sa jucam jocuri video??”
Ben:Daaa.
Eu:Ben cred ca o ai pe soră-mea ca și admiratoare. Dacă îi faci ceva vezi ca te omor e cu mâna mea. Clar??spune cu o voce demonică. — Dacă îmi zice că i-ai făcut ceva te pun în pivniță împreună cu Offlender.
Ben: Slender mie frică. Și o să am grijă de soarta. Nu-mi să nu îl aduci aici pe Offlender, fieți milă de mine.
Ben începe să plângă că un copilaș mic.
Eu:Nu mi plânge fi bărbat sau elf sau ce ai fi tu. Haide că mai avem întrebări. andreiadeia6 îi roagă pe: Ben, Jeff, E. Jack, L. Jack să își spună povestea. Primul este L. Jack.(V-am pus un video la sfârșitul fiecărei poveste pentru cei care le e lene să citească😃😃)
L. Jack: Ok. Totul a început când un băiat pe nume Issac ma primit cadou de la îngerul său. Pe atunci eram ca și un curcubeu. Serios eram un curcubeu umblător. Într-o zi Issac și cu mine ne jucam afara cand dintr-o dată Issac era plin de sânge ,iar pisica vecinului rea in cuțitul său. După ce au aflat părinți lui, l-au trimis la școala cu internat. Issac a venit la mine și mi-a spus ce sa întâmplat și că eu nu am voie să vin. Așa că m-am dus, la ordinele băiatul înapoi în curtea mia. L-am așteptat acolo până m-am decolorat. Cam 10 ani am așteptat in cutia aceea ,până când tatăl băiatului șa omorât sotia ,iar el a fost trimis la spânzurătoare. Abia atunci Issac să întors pentru înmormântare părinților săi. A mai trecut un an până a găsit cutia ,in care mă aflam. A învârtit încet d manivelă,iar eu am sărit din cutie omorând-ul și i-am umplut matele cu bomboane. Și cam atât pe scurt.
Eu: Următorul este Jeff.
Jeff:În regulă. M-am mutat când aveam vreo 12 ani într-o nouă casă . Eu și fratele meu,Liu,am fost invitați la ziua unui vecin . Următoarea zi am mers la școală. Când ajungem la stația de autobuz muște bătăuși l-au amenințat pe frate-miu cu un cuțit încercând să-l jefuiască. Eu m-am apropiat de ei încet . Unul dintre ei a scos un cuțit și ma amenințat . Mare greșală. I-am smuls cuțitul din mână și l-am aruncat cât de departe am putut. După care ian bătut măr și i-am lăsat într-o baltă mare de sânge . Autobuzul a ajuns în stație ,iar eu cu Liu am început să fugim. După cam 3-4 luni m-am întâlnit din nou cu cei trei . De data asta și-au adus întăriri . Când m-au văzut , "șeful" bătăușilor a înaintat și mă strâns de gât ridicând-mă . Au început să mă bată . La final au aruncat benzina și înălbitor după care mi-au dat foc. 6 luni mai târziu m-am trezit la spital cu tot corpul bandajat . Mama stătea plângând lângă mine. Am strigat-o încet ,ea lundu-ma în brațe strâns, eu i-am răspuns. Mama a rugat o asistenta să cheme doctorasul. Doctorul a venit repede . A vorbit cu mama ,după care mi-a dat jos fașele de pe fața. Eram șocat pielea era acum albă, parul meu nu mai era de o culoare castanie ,ci de un negru închis ,iar pleoape îmi erau arse. Am ajuns acasă. Eu am fugit in baie sperând că ce am văzut nu era adevărat . Toți înafară de mine merseră la culcare. Am ieșit din baie. După care am luat un cuțit din bucătărie și întorcându-mă în baie pentru a-mi face zâmbetul acesta etern. Când m-am întors mama stătea și se uită la mine terifiată . Eu am întrebat-o dacă is frumos ,iar ea ma mințit si așa am omorât-o în baie. Am fugit in dormitorul părinților unde mi-am ucis si tatăl, după care m-am îndreptat spre camera frățiorului meu. Când am ajuns acolo m-am urcat peste el ,trezindul, în momentul următor i-am pus mâna la gură ca să nu strige. Mă apropii de urechea lui zicând"Go to sleep" și îl înjunghi în piept . După care plec.
Eu:Următorul e E. Jack.
E. J: Eram un copil normal ,până vândut am pierdut ochii într-un accident de mașină . Credeam că murisem, dar nu. Eu am observat că deși nu mai am ochi pot să văd, chear mai bine. Problema care a urmat a fost ca îmi curgea o substanță neagra din găurile unde trebuia să îmi fie ochii. Așa am ajuns să port o mască. Am început să mă comport ca un animal. Adică am devenit canibal. În special îmi plac rinichi. Când m-am intalnit prima dată cu Nina ( Nina The Killer ) care la acel moment era împreună cu Jeff . M-am îndrăgostit de ea ...
Jeff* întrerupe povestea*:Tu mi-ai furat aproape toate iubitele.😠
E. Jack: Cine are noroc are. Să continui povestea??
Eu&L. Jack& Scarlett &restu:Da!!!
E. Jack: Nu sunt surd , în primul rând și în al doilea nu mai urlați. La un moment dat Nina să despărțit de Jeff și a venit la mine. Iar acum suntem tot împreună.
Eu:Mersi. Ben îți amintești cum ai murit??
Ben:Da. Eram un copil care era mai mereu batjocorit din vina tatălui meu ,era bețiv, și din cauza ca nu aveam mama. La nu moment dat în viața mea a cam prin 2005,aveam 12, când a apărut noul joc "The legend of Zelda". L-am cumpărat și am început să mă joc. Când am ajuns la ultimul nivel l-am pus pe pauza și m-am gândit dacă termin jocul mă voi întoarce la viață mea oribilă ,iar dacă iau jocul de la început nu o să mai aibă același farmec. Așa că am încercat să nu termin jocul. Într-o zi tata ma dus la un lac pentru a înota . La udat din greșală ,iar el fiind deja beat vine în apă și mă îneacă spunându- mi :„ You shuden't have done that" , iar acum vin și ucid pe cei care ajung la ultimul nivel și înainte să-i omor le spun ce mia zis și tata.
Eu: Ok mulțumesc pentru întrebări și pentru că îmi citiți cartea sper ca va plăcut. Scuze pentru greșelile gramaticale . Voi retardați creepypast ce mai căutați aici valea. Mai puțin Ben care tre sa dea niste promisiuni de dat.