Capitolul VIII

87 8 2
                                    

                      Scarlett:

– Nu m-ai am aer!!! Hahaha.😂😂
– Ce Doamne iartă mă ai pățit??? 😠😠😠😠😠😠.
– Scuze, dar ești așa drăguț când ești confuz.zic  și îl sărut scurt. L-am lăsat mai confuz decât era deja.
– Bă, nu-s drăguț deloc!😡😡😡.a spus facându-se și mai drăguț cu boticul ăla cu care îl sperie pe Slender.
– Ai dreptate nu ești  drăguț ești adorabil și dulce.îi spun sărutându-l scurt pe obraz.
-Ce??????😕😕😕😕
Atunci am bufnit în râs , facându-l să râdă și pe el.- Bine acum îmi zici ce a căutat L. Jack la tine în cameră???
– A venit și mi-a lăsat un buchet de trandafiri și mi-a spus că sunt din partea ta.
– Bine și nu puteai să îmi spui așa de la început?? În loc să râzi?
– Nup.
– De ce????
– Te-ai uitat vreodată în oglindă când ești supărat???😂😂😂😂😂
Sa dus în baie și să uitat în oglindă să văd ce e așa amuzant. Sa întors plângând. – Ce ai pățit?
– Sunt traumatizat pe viață.😭😭
Eu mor de râs,iar Jeff plânge într-un colț întunecat al camerei mele.
– Scumpo, iar ai mâncat nebunule de râzi așa???mă întrebă mama sarcastică .
– Ești rea. Eu nu am macat niciodată nebunele.spum făcând bot și apropiându-mă de Jeff care era terifiat de propria lui expresie facială.
Jeff mă ia în brațe strâns și mă sărută. Îl iau de mână și îl pun în pat lângă mine. El scoate cuțitul și îl îndreaptă spre fața mea. Eu închid ochii speriată ,iar el ma sărută și m pune în poala să. Mă sărută delicat pe spate. Coboară cu săruturile până la gulerul tricoului ,după care se urcă pe gat in sus cu săruturi lungi și delicate. Se oprește când ajunge la jumătatea la locul meu dulce și începe să mă muște încet.
Am fost întrerupți de către niste bătăi la ușă. Îl arunc pe Jeff în dulap și merg să văd cine era. Era tata care voia să vadă dacă m-am culcat.
– Salut prințesă. Ce face frumoasa lui tata??spune trăgându-mă în brațele lui mari și puternice.
–Tata mă zdrobești.spun ,iar el strânge si mai tare.
Tata vine din când in când să mă vadă ce mai fac ,deși părinți mei sunt despărți,ei tot au grijă de mine, împreună . Tata se desparte din îmbrățișa.
– Cu cine vorbeai?mă întreabă cam prea suspicios.
– A. Am vorbit la telefon cu Jeff... și am zis să ne plimbăm mâine prin pădure.
– Să ai grija. Ok. Sa nu se apropie prea tare de tine. Clar??? spune încercând să fie mai autoritar,dar nu îi cam iasă.
– Da. O să am grijă. Somn ușor.
– Somn ușor, prințesă.
În sfârșit am scăpat de tata ma enervează ca nu are încredere în mine . Am 17 ani.
– A ,plecat?întreabă Jeff scoțând capul din dulap.
– Da. Vi sau aștepți să vină și mama pisici cu o invitație specială?????spun amuzâdu-mă de față confuză pe care a făcuto când a auzit: "mama pisici".
Vie de pune în pat lângă mine și mă sărută dulce,după care pune pătură peste noi. Ma trage aproape de abdomenul său perfect,cu pătrățele, eu adorm instant.

                   — Dimineața —

M-am trezit în brațele lui Jeff. El avea ochi deschiși ,dar sforăia, asta înseamnă că încă doarme. Am încercat să mă ridic ,dar ceva, mai exact cineva ma rage înapoi.
– Unde ... mergi????spune somnorosu' meu.
– Să mă schimb. Ar trebui să mai mergi că te așteaptă Slender.
– Dar, îmi este somn. Și pe deasupra "semaforul cu tentacule" nu mă mai suporta. A zis să ca daca tu mă faci sa nu-i mai îi sparg geamurile. Îți va da bani pe care îi ia de la victimele lui.
– Ok. Dacă îi mai spargi ceva in casa aia poți să îți cauți alta iubită.  Clar????
– Da, dar...
– Nici un "dar" ca nu-i crăciunul. Acum dute ca tre să mă schimb ca să merg la școală . Tu nu ai un liceu??!...
– Am uitat și prima oră o am cu pomul cu tentacule. Paaa.spune și mă sărută, scurt ,după care sare pe geam și fuge cât îl țin picioarele

......................................................

Scuze pentru greșelile gramaticale și pentru că am postat așa târziu ,dar n-am avut internet de Duminică.😭😭😭😭😭😭😭😭.

ÎndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum