Capitolul XVI

37 4 3
                                    

??:Castelul a jos atacat. Hibrizii sunt peste tot.
Scarlett:*serioasă*Ia toți soldații și apărați castelul . Levi , a cui sunt hibrizii???
Levi:A lui Zalgo.
Scarlett: Gata! Până aici.Nici un cretin , nu se ia de poporul meu și de familia mea . Acest Zalgo o să plătească.*urlă*
Vecina din stânga vine și bate la ușă.
Vecina: Faceți liniște . Îi miezul nopții. Pentru numele lu' Decebal.*exasperată*
Toți: Scuze.😑
Scarlett: Ce mai vrea și asta ? Mă rog,sa revenim. Levi adumi pe Mikaela și Yuukimari. Am nevoie de cei doi, serafimii ai sfântului.
Levi: Dar , majoritate, cei doi pot să distrugă întreaga planetă...
Scarlett:Stai calm. De asta mă voi ocupa eu. Acum pleacă.
Levi: Cum doriți alteță.
Shu: Mami , când o să fiu mare o să fiu și eu rege??? *voce super kawai de copil mic*
Scarlett: Din păcate doar , Rose , poate deveni regină. Tu și ceilalți băieți veți deveni conți. Veți avea niște soții, foarte , frumose.
Ayato:Dal , Ore-sama îi mai potrivit pentru tron.
Laito: Mai taci narcisistule.
Reiji: Va rog vorbiți civilizat.* își așează ochelari mai bine pe nas*

Toți:* râd de de sufocă *
Jeff: Mi de par mie sau seamănă mai mult pe Slender . Zici că a fost copilu' lui.
Lucifer: Greșit!!!* urlă ca disperata*
L.Jack: Tu de unde mama , lu' Tuți capra , șută din poiana , păduri Hoia Baciu , ai apărut????
Lucifer: Păi , ști atunci când mama și tata.... *întrerupă*
Slender: Domnișoară , Lucifer, va rog să nu vorbiți indecent în preajma copiilor.
Jason : Slen , trebuie să vi la conac.
Slender: Ce sa întâmplat???
Lucifer:Tata a venit să ne ajute în luptă, împreună cu o armată.
Scarlett: Duceți-vă , toți și apărați conacul. Cei doi vin imediat.
Ei: Bine*pleacă*

- 5 minute mai târziu -

Pe ușă intreă 2 băieți. Unul dintre ei era brunet , cu ochii verzi și scund , îmbrăcat într-o uniformă neagră cu verde. Celălalt era blond , cu ochii albaștrii , înalt îmbrăcat într.o uniformã albã cu negru.
Brunetul: Scarll , de când nu te.am văzut. Cine sunt ei??
Scarlett:Mika.chan , Yuu.chan ați ajuns în sfârșit . Ei sunt :Shu, Reiji , Laito , Kanato , Ayato , Subaru , Rose, copii mei și Jeff, soțul meu . Copii , Jeff , ei sunt : Mikaela și Yuukimari , cei mai puternici îngeri făcuți de oameni.
Îngeri: Salut.
Jeff și copii : Bună.
Scarlett: Ok. Acum că am terminat cu prezentările , Mika.chan , Yuu.chan , v.am chemat pentru , a mă ajuta , să.l distrug pe Zalgo și hibrizii săi pentru totdeauna. Yuu.chan , i.al pe Asuramaru , Mika i.ați sabia și fiți în alertă. Mergem la conac.

În dreptul spre conac Rose , Jeff , Mika și Yuu , a fost o liniște de înmormântare , până când , Scarlett , a decis să fie ea cea care deschide o conversație .
Scarlett: Și... Voi ce ați mai făcut??
Yuu: Păi după ce Krul Țepes a revenit la putere , eu și Mika am putut să reformăm o familie , din nou. în timp ce vorbea la prins pe Mika de mână ,blondul înroșind la spusele brunetului.
Mika : Yuu.chan, de revoltă acesta.
Yuu doar chicoti la reacția vampirului. (N.A. : Da Mika este și vampir. Uitați.vă la "Owari no seraph" pentru mai multe detali din viata serafimilor sfârșitului aka Mika si Yuu. Unele chesti o sa le bag de la mine. Yuu și Mika vor fi un cuplu , pentru că de ce nu? Mie
Yuu: Dar , tu , Scarlett ce ai mai facut?

Scarlett: Pai , după cum se vede m.am căsătorit ,am dat naștere la 7 copii frumoși , am cuplat.o pe Luci.chan cu Jason și pe Lucy cu BEN. Nu știu de ce am impresia ca Lucy îmi ascunde ceva , dar asta o lăsăm pe alta data. Ori cum , Krul ce mai face??

Mika: Moare de plictiseală , ca de obicei ori creaza haine noi pentru copii. Data trecută la obligat pe Yuu.chan să se îmbrace într.o rochie care îi venea excelent.

ÎndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum