La mulți, mulți ani. Jeff vrea să vă ureze la mulți ani în felul său unic.
Scarlett: La mulțiiiii ani , dragilor. Ce vă doriți să faceți la anul????
Eu( autoarea): Bine . Haideți să înceapă Q&A-ul . Cu sis-ul meu.
Lucy *rânjește*
Eu: Lucy : "Cf sis??? Cmf Ben??? Ben ce ai de gând??!?😉" Bine . Tu??
Ben: Bine pe aici și vreau doar să ne jucăm.* rânjet perv*
Eu: Baka!!! Să continuăm:"Jeff vrei sa vi la mine și să mă ajuți să mă răzbun ????
Jeff: Dacă mă lasă Scarlett.
Scarlett: Desigur. Dacă îmi aduci o sticlă de sânge.
Jeff: Să fiu sincer chear voiam să îți aduc.*sărut*
Eu: Prea multe dulcegări.
Lucy:*citește ce a scris* O să ne uităm la "Cows&cows&cows" și fără comentarii.
Toți: Ok😭😭😭
* Pornește videoclipul *Ben: Aaaaaaaaaaaaah , uităte cum iese vaca aia din curu altei vaciii.
Jeff: Aaaaaaaaaah, Scarleeeeett, îmi este frică.
Lucy : Wow ,miracol , am reușit să sperii criminali în serie cunoscuții peste tot.ppNick închide videoclipu.
Nick: Ajunge , dacă se mai uită ăștea mult o să facă Slender infart și Scarlett va naște prematur, de la atâta râs.
Eu: Măre dreptate ai. Să continuăm.
Lucy:*citind*Slender te provoc să dansezi "Kiticat dance" și ia arată-ne ce ai făcut cu Nyan cate. Ceai făcut cu Nyan cate??
Slender: Asta.👇👇👇👇👇👇
Scarlett:Jeff faci și tu dansul?????
Jeff: Știi că fac orice pentru tine.
Lucy:Ești tare afon și nici nu ai dansat cum trebuie. Candy Popo dansează mai bine pe piesa asta.
Eu: Gata cu mățelee!!!!*urla ca din gura de șarpe ** își drege vocia* Continuăm.
Lucy: Scriitoarei îi dau provocarea să spună 20 de caracter de ale sale și să le spui de ce ai acasă . Ok va pup.😘😘😘😘
Eu:Sunt prea multe caractere. Dar fie. Răutăcioasă, învăț nu prea bine, sunt de 6-8, perversă, mă droghez cu anime , manga și yaoi(yuri foarte rar), înaltă,bună la inima (când vreau), îs nebună, malefică ( cu cei care mă enervează) ,nu prea pot să îmi controlez nervi, lăudăroasă , șatenă, desenez destul de bune,cu forme mari, grăsuță , ochii căprui-verzi-gălbui, retrasă , cânt(chitară și voce), am un miros dezvoltat, leneșă , rece. Și eu nu dau de acasă. Mai departe.
Lucy: Smayli dog te provoc să îi droghezi.
S.dog: Ok
Îi droghează.După ce și-au revenit.
Eu: Să continuăm.
Lucy:Ben dansează "Tipsy" și Jeff dansează la bară. Masky dați jos masca. Slender...tu ce mai faci??? Jeff vreau să îți văd șuncile de mamifer.
Jeff șa dat (smuls) hainele jos. Bara iese din pământ și începe să danseze mai ceva ca o animatoare. Toți ne face cruce.
Masky își dă masca jos.Slender: Bine. Tu ce faci??
Jeff:Scar. Tu decizi.
Scarlett: Și je vrea să îți vadă șuncile de mamifer.😂😂😂Eu:Acum urmează IulianaPurda care zice: Lucifer ești fată??? Lucy ce ai făcut cu Ben al meu😍?
Lucifer&Jason: Îi/Îs fată.
Eu: Ușor.
Lucy: Am făcut multe chestii. *rânjet perv*
Eu: Ușor, luați-vă o cameră.Eu:Și astea au fost întrebările și provocările voastre , cât și răspunsurile noastre. Sper ca acest an să vă fie de folos și să vă dea tot ce vă doriți .
Toți:La mulți ani!!!!!—Capitol necorectat—