POV Scarlett
—După 7 luni—Stau liniștită vorbind cu Jeff despre numele copiilor și ajutați de Jason și Lucifer.
Jason:Shu
Lucifer: Reiji
Eu și Jeff: Perfect. Aste sunt numele copiilor.
Slender* urlând ca nebunu'*: La masă, copci chișați de soartă... Atenție vor veni și azi vin frați mei în vizită!!!! Inclusiv Offlender!!
Eu și Lucifer: Cine îi Offlender???😓
Jeff și Jason: Un violator de tot ce există. Mai ales femei și Ben.
Eu: Jeffy o să mă aperi??? voce de copil mic.
Jeff: Nu îl las pe ala să îți facă ceva mică mi-a rază de soare.
Lucifer: Ohhhh haide acum chestia aia nu mă poate atinge nici pe mine , nici pe tine . Știi asta foarte bine, dar în caz că se întâmplă ceva , Jason , ai tu grijă de mine??
Jason:D... Da d...de sigur.spune bâlbâindu-se.
Lucifer:Melci.îi dă un pupic pe obraz , roșiind .
Jason rodește și el la rândil lui.
Slender:Au ajuns!!!!
Lucifer: Jason îmi este frică. *tremură din toate încheieturile*
Jason*o ia în brațe * : Parcă ziceai că...
Lucifer:Ce ziceam?? *voce de diavol*
Jason:Nimic.
Eu&Jeff * ne uităm unu la altul după care începem să
râdem*: Ce cuplu frumos .
Slender: Copci scăpați în cap de la naștere veniți la masă sau îi dau la Smiley mâncarea și îl las pe Offlender să facă ce vrea!!!!
Merg jos unde vad 4 Slender.
Eu : * în șoaptă *Jeff cred ca m-am lovit la cap. Văd 4 Slenderi .
Jeff: * tot în șoaptă * Relscseazăte sunt frați palugă . Ai grijă la ăla cu trandafiri ,el, îi Offlender.
Mă dau în spatele lui Jeff când văd că așa zisul „Offlender” se apropie de mine.
Offlender: Buna , dulceață, de ce te ascunzi?? Îți este frică??
Jeff vre să zică ceva, dar îl întrerup eu.
Eu : Nu îi aranjam gluga lui Jeff și dacă te atingi de mine o să ma bucur de o porți împlus de sânge.zic rânjind sadic.
Offlender se uită speriat la mine ,cred, după care se întoarce spre Lucifer .
Offlender: Bună păpușă...
Jason: Valea, îmi aparține !!! mârâie nervos spre zoolofil\pedofil\babofil\Benofil\ etc.fil.
Offlender:Vrei un amant ????😏
Lucifer:Nup. Mi de ajuns un nebun.😓
Jason: Dar, de asta ma iubești.
Lucifer:Da.Eu: Ce KAWAII !!! Sunteți așa drăguți împreună. Jason dacă îi rănești sis-ul lui , Je , ești MORT. Și casă de piatră...
Jeff: Și copii de cărămidă.
Offlender se mai uită odată la toți și pleacă dezamăgit în bucătărie. Îi găsim pe frați palugă ținându-se de burți râzând,cred.
Eu: Jeff ce au ăștia???
Jeff: Nu-i evident??? Râd. Știu că arată ciudat ,dar așa râd ei.
Hoody:*apare că un ninja* L-ați văzut pe Ben???
Noi:Nu l-am văzut toată ziua.
Offlender:*pleacă în căutarea piticul porno aka Ben.😂*- Slend merg să mă joc cu Ben.
Slender: Dacă îl găsești nu-i fă nimic și haideți odată să mâncăm !!!!
Eu:* în șoaptă* Ăsta numai la mâncare se gândește????
Jeff: Da.— După un an —
Am rămas ,iarăși, însărcinată, numai că de data asta îs tripleți, Jeff are mare grija de mine și de copii. Shu și Reiji sunt cuminți. Shu,adoră muzica. Presupun când va fi mare va vrea să meargă să învețe să cânte corect.
Cel mai tare la pădurea lui Slender îi că nu îmbătrânești dacă ai peste 18 de ani. Am rămas la fel și când eram cu părinții mei adoptivi mergeam la vânătoare , măcelăream oamenii.
Trebuie să alegem nume pentru tripleți,tot băieți . De data asta Ben , Jeff și Ray aleg numele copiilor.
Ben: Laito
Ray: Kanato
Jeff: Ayato
Eu: Astea o să fie.— După un an —
Iarăși,sunt însărcinată cu un băiețel. O venit și soră-mea , Lucy, aka roxy489 care sa cuplat cu Ben. Îs un cuplu așa frumi😍😍😍😍. Acum Lucy trebuie să aleagă numele copilului.
Lucy: Subaru
Eu și Jeff aprobăm , la fel făcând și restul casei.