Capitolul X

48 5 1
                                    

Jeff:

Turbată  de Jane a venit în viteză spre mine cu așa zisul ei cuțit.
Am luat cuțitul și am înjurat-o în inimă. Pe bune acum sper sa moara de data asta m-am cam saturat de ea . Tot mă fugarește de când i-am omorât părinți și i-am dat foc . Nu am făcut nimic rău . Asta îmi este datoria de criminal în serie .
Go to sleep. Poate că de data asta mai mori și tu la naiba sa te ieie. Scarlett ești bine ? Ța făcut ceva Jane???!?spun puțin cam speriat și nu prea înțeleg de ce sunt așa de atras de această fată.
– Jeff ai să mi faci și mie ce i-ai făcut și lui Jane?îmi zice pe un ton slab și stins.
–Nu. Nu am să-ți fac așa ceva nici odată. Îți promit.îi spun și o sărut pe frunte.–Stai calmă și hai sa vedem dacă părinți tai sint bine. Ok????
–Da hai sa mergem.       
Când ajungem jos îi găsim pe „socrii”decapitați și mutilați. Arătau mai bine așa, dar na totuși îs „socrii”mei și părinții iubitei mele.

Vecinii sunase-ră deja la poliție. Se aud sirenele. Cand mă gândesc că atunci când eram mic îmi doream să devin polițist și acum sunt căutat de către poliție. Ma bufnește râsul.
— Scarlett trebuie să fugim de aici. Acum.spun și o iau in brațe stil mireasă. După sar cu ia pe geam. Pe când sa intram în pădure. Ne întâlnim cu un retardat.
— Jeff??? Cine tipa??
—Mai taci și fugi ca altfel ne prind poliția. Faceți cunoștință la conac acum haite.spun furios și îl împing pe  Rey AKA Red Angel care nu pre știu de ce este el aici—Ray tu nu erai izgonit???
—Da, dar Offlender ma trimis cu un iepure la voi. Tipu' ăla este ciudat. A zis dacă nu vă aduc iepurele mă tranșează după mă aruncă la ciorii. Cred că prințesă ta a adormit. Deci cine îi ??
—Ea este Scarlett. Dacă te pune bunu' Dumnezău să o atingi fără permisiune îți tai capu' apoi îl fac steag. Capish ( sau cum so scrie)?!?!?

.....................……………….…..….....
Scuze pentru greșelile gramaticale și că nu am mai scris de mult. Am fost plăcută cu tatăl meu la Herculane și la Dunăre.

ÎndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum