Ce faceți??? V-au plăcut capitolele?????😉😉😉😏😏
......................................................
Scarlett
Ce am zis? Eu să mutilez ceva? Nu îmi vine să cred că am zis asta.
-Gata. Poftim cuțitul tau. mi-a spus Jeff întinzându-mi cuțitul plin de sânge.
-O...k!! Hai sa căutăm următoarea victimă .
-Ok. Cineva a devenit cam sadică. Pentru vârsta ei.
-Jeff nu fi așa nu sunt așa sadică ca tine. i-am spus mofturoasă.
-Ok!!! Prințesă facem cum zici tu.
-Ai ceva să-mi spui???😕😕😕😕.
-Ce ... Eu nu știu cum să îți zic,...dar na tu mă înțelegi.a zis bâlbâindu-se la mine.
-Spune-mi direct.😶😶😶😶😶😶
-Bine. Eu te... adică eu te iu...a zis el fiind întrerup de către un zgomot.
-Cine e acolo???? spune și se așeză în fața mea. Cred că m-am făcut roșie ca un rac. Din tufiș a ieșit un iepuraș mic.
-Mersi ca ma aperi. i-am zis sărutându-l pe obrazul său moale și delicat. Sa înroșit repede,dar nu a lăsat garda jos.
- Cu ce-a mai mare placere o să te protejez. Eu voiam să te invit la un suc sau ceva. Ai vrea să vi cu mine la un suc?zise rușinat de toată situația.
- Desigur că o să vin cu tine la un suc. Doar noi doi.😊😊😊😊😊
- Da!!😎😎😎😎
Eram tare curioasă cu o să fie prima mea întâlnire cu Jeff. Am plecat împreună prin pădure ,dar nu găseam nimic de omorât. -Jeff,mergem acasă ca se întunecă și nu am găsit nimic.
- Uite cum facem. Tu vi să dormi la mine acum ,iar eu o să te duc acasă și la cel mai bun restaurant din oraș .Ok?a spus timid.
- Bine. Dar unde locuiești?
Jeff mă prinde de mana și fuge cu mine printre copaci,este rapid. Am ajuns la un conac imens cred că este de vreo... 40 de etaje.- Wow... cât de mare este.
-Da. Îi mare pe dinafară ? Stai sa vezi pe dinăuntru.zise trântind ușa cu piciorul și urland.- Slender am ajuns!!!
-Bine. Cine este domnișoară?
-Ea este Scarlett . Și poate sta cu noi? Teroggggg!!!!!!zise Jeff etalându-și boticul de cățel plouat și lovit de soartă.
-Poate sta , numai nu mai fă bot că mă speri.
Am ras cu lacrimi și Jeff la fel,iar înaltul fără chip stătea într-un colț terifiat de boticul lui Jeff.
-Nu mai râdeți dacă vreți de mâncare.sa făcut o liniște deplină .
Am mers cu Jeff sus ca să-mi arate camera mea. Era o cameră mare cu un televizor,pat dublu și un dulap enorm.
- Wow ce frumoasă este!!!!!!!
- Am pregătito special pentru tie frumoaso.a zis Jeff înroșindu-se.
Eu l-am luat în brațe strâns și l-am sărutat pe obraz.
- Mersi pentru tot.
- Cu ce-a mai mare placere iubito.
- Încă nu sunt iubita ta la suc aflăm totul. am zis eu roșie toată, iar el a chicotit slab și a încercat să mă sărute ,dar a apărut un elf verde.
-Ce faceți , Jeff????? întreabă elful curios.- Ben ce cauți tu in camera asta țam zis că este interzis elfilor.
- Ha, ha, ha, iată lumea se ia de puștul care arată că un elf.
Am râs slab de fata pe care a făcuto așa zisul Ben. Arată adorabil.
- Ben ea este Scarlett. Scarlett el este Ben.
- Încântă de cunoștință. Îmi place căciuliță.
- Mersi. Și tu ești drăguță.spune elfu' făcând ochii mari.
Jeff era puțin gelos, cred, dacă privirile ar putea ucide Ben ar fi fost mort de când a intrat în cameră. Jeff nervos la luat pe Ben de bluza și la dat afara din cameră.
- Data viitoare citește ,idiotule .
- Dar... și a primit o ușă în nas.
-Jeff,de ce l-ai dat afară???
- Pentru că ar fi vrut să ..., a fost iar întrerup de un clown în alb-negru , înalt și cu un nas ascuțit în fungi albe și negre.
-Jeff te caută Slender. Cine este ea???😕
- Ea este Scarlett. Scarlett el este L. Jack.
-Salut.😊😊😊😊
-Bună!!!!! Eu sunt Lainghing Jack drăguțo.Jeff era nervos și roșu nu l-am mai văzut așa .
- Bună,eu sunt Scarlett iubita,lui Jeff.
Jeff era încă în stare de șoc. L. Jack sa dat câțiva pași în spate șocat. Jeff se apropie de mine și mă sărută dulce. Jack a leșinat. M-am dezlipit din sărut pentru aier. Jeff să întors spre L. Jack care era leșinat .
- Slender vino să îl iei pe leșinatul ăsta de aici.!!!!!!!!!!
- Ce i-ai mai făcut și de data asta?!!??!?!?!!??
- Nimic!!!urlu eu la uriașul fără chip.
Slender a apărut imediat să vadă ce am făcut împreună cu Ben si un tip cu o mască albastră din care curgea un lichid negru din ochii. Avea o bluza cu gluga de culoare gri desfăcută în așa fel încât să i se vadă pătrățele sale perfecte.
-Bună ti cine mai ești????
-Eu sunt Scarlett,iubita lui Jeff.
-Eu sunt Eyeless Jack ,dar poți să îmi zici E. Jack. Stai tu vorbești serios? Tu vrei să-ți ruineze idiotul ăsta toată viața?!!!!!!Jeff mă ia în brațe și mă sărută dulce și apăsat doar pentru câteva secunde. Ben plângea împreună cu E. Jack.,iar Slender râdea și ia luat pe cei trei ,, loviți la corason" și a plecat. Eu și Jeff râdeam de ei cu lacrimi. Mie mi-a plăcut acele săruturi. Au fost magice, chiar perfecte.
- Te iubesc Scarlett!!!a zis Jeff fiind roșu ca sânge.
-Și eu te iubesc Jeff!!! și lam sărutat dulce și apăsat,la un moment dat săritul a devenit ușor ,ușor mai sălbatic și mai dezordonat . Ne-am dezlipit buzele pentru a respira. Eu respirăm greu si sacadat. Îl iubesc pe Jeff și de azi înainte nimeni și nimic nu ne va mai despărți.
......................................................
Bun am scris 1000 de cuvinte va aștept cu întrebări și scuze pentru greșelile gramaticale..Asta a fost tot paaaa.