Kitabımı severek okumanızı gerçekten çok isterim. Severek okuyan bir dolu arkadaşım var her yorumda ayrı ayrı düşünceler. Onlara da şimdiden çok teşekkür ediyorum.
TANITIM
Onun bir çocukluğu olmadı. O hep yalnız ve yanlış büyüdü. Tek emeli vardı annesine verdiği sözü tutmak , katilini bulmaktı.
O çok acımasız idi
Belki acımasız bir suçluydu
Belki düşüncesizdi
Belki de hissizdi
Ama o aşıktı
OSİMAY GÖKER ' di
***
" Siyahın içinde çığlık atan mavinin intiharını izlerken , aslında bunun bir intihar değil katliam olduğunu anlamıştım. MAVİ siyahın kalbine hükmediyordu. "
" Siyah bir aşk MAVİ bir kalp ile
beklenmez. "" MAVİ gibi ' sevdim ' ben seni
Gökyüzü kadar derin.
Deniz kadar serin. "" Gökyüzü herkese MAVİ , ama herkes bakamıyor işte gökyüzüne. Bence sen
vazgeç. "" Tüm dünya vazgeç dediğinde " umut " fısıldar. Birkez daha dene. Vazgeçme. Ben sende öğrendim vazgeçmemeyi. Ve vazgeçmeyeceğim. Sen ne dersen de. "
***
Zifiri karanlığın ev sahipliği ettiği sancak tepe sokaklarındaydı. Gökkuşağının her tonunu alırdı gözleri ama bilmiyordu ki benim gök kuşağımın 7 ' side maviydi.
Bir dakika bu atan benim kalbim mi ? Sanırım hislerim... Tüm algılarım kapanmıştı ve sadece ona odaklanıyordu. Etraf karanlık ama ona baktığımda sanki aralık kapıdan kafasını çıkarmış bana bakıyordu. O siyaha mahkûm biriydi , ama bunun farkında değildi. Gözleri.. Ne güzeldi...
Kahverengi gözleri vardı ama gökyüzü gibi bakıyordu. Ben onu mavi gibi sevdim ve ona MAVİ dedim.. O mavi. Siyaha mahkûm mavi. Her karanlıkta bir aydınlık vardı oda karanlığın aydınlığıydı işte.
" MAVİ " seslendim bakmadı arkasını dönüp gitti. Tenezzül bile etmedi.
Ne yani mavi beni
görmedi mi ?
Ne yani Mavi beni
Sevmedi mi ?" Oysa ben MAVİ gibi sevdim !!! Sonsuz sevdim. Peki ya sen ? " haykırışlarım sokakta yankılanırken biran duraksadı. Arkasını dönüp bana baktığında gözlerinde hakimiyet süren mavilik bir anlık yutkunmama sebep oldu. İşte bu. Sanki sevgim gözlerine vurmuş gibiydi. Düzensiz aldığı nefesleri aramızdaki mesafeye rağmen duyuyor gibiydim. Derin bir nefes alıp , nefes verişinde acısını hissetmiştim. Aşık olmak buydu sanırım.
" Sonsuzluk ! Hiçbir zaman aşka eşit değildir. " dedi... Ve... Yine arkasını dönüp gitmeye kalkıştı. Her zaman ki gibi. Kalıp benimle yüzleşmedi. " Seviyorum seni " demedi.
Ama.. " Sevmiyorum " da. Demedi.
Bu benim için bir umut ışığı mıydı ?« ∞ »
Bu gecede üşüdüm.
Her gece olduğu gibi kafamı koydum yastığa. Konuştum kendi kendime , anlattım seni , içimdekileri susamadım. Susamadım geceler boyu.
Kaldırdım kafamı tavana , gözlerimden süzülen yaşlar imza atıyordu yalnızlığıma. Hayallerimiz geldi aklıma. Şahittiler odamda ki tüm eşyalarım. Ah.. Bir konuşabilselerdi. Bu adam senin için ölüyor deselerdi.
Anlardın bende ki sevdanın ölümsüz olduğunu. Anlardın belki imkânsızı başarabildiğimi. Engelleri bir bir ortadan yok edebildiğimi. Sen üzülme sevdiğim , sen üzülme mavi. Yıpratma kendini , ağlama sakın.
Ben senin yerine de ağlarım. İçim yanıyor , volkanlar patlıyor , alev çakıyor içimde. Bunlar acıtmıyor be sevdiğim.
Senin gidişin acıtıyor bu yüreğimi.Senin yanımda olmaman. Benim bu dünyadan yok olmam gibi.
Gitme.. Gülümsemem
Gitme.. Kadın
Gitme.. Hayat
Gitme.. Gülümse ' nBak utandırdım Ferhat ile Şirin 'i
Utandırdım bak Kerem ile Aslı ' yı
Gördün mü sevdiğim , herkes utandı gidişine , her şey herkes utandı. Şimdi sen gittin ya
HERKES SANA BENZEYECEK MAVİ......GÜLÜMSE ' N
∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Merhaba. Umuyorum ki güzel bir tanıtım olmuştur. Hikâyeyi severek , beğenerek okuyan. Hatta " dur bi bakalım nasıl bir hikâye.. " diyen herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum.
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Desteğiniz benim için çok önemli.
❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜMSE ' N
Teen FictionBile bile gitti. Yanacağımı bile bile. Hep öyle değilmiydi zaten? Hep o gidiş acıtmadımı insanın canını , ölümden beterdi arkasını dönüp gidişi. AŞK NEDİR? Aşk başlı başına yanmaktır. Onunla yada onsuz yanmak değil , başlı başına yanmaktır. 'Sonsu...