Zawgyi Version
ေျမျပင္ေပၚ ျပန္႔က်ဲေနသည့္ သစ္႐ြက္ေျခာက္တို႔ေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ေျခသံက ပို၍က်ယ္ေနသေယာင္! ဒ႐ြတ္ဆြဲေနသည့္ ဝတ္ရံုရွည္ကိုမရင္း ေရွ႕သို႔ဦးတည္ေလ်ွာက္လာခဲ့သည္! ထိုေနရာ ....ေတာအုပ္တစ္ခုသဖြယ္ ဒီေနရာက ဘယ္အတုိုင္းအတာ တစ္ခု အထိက်ယ္ဝန္းႏို္င္လည္း ခန္႔မွန္းမရေပ! နားထဲမွာ ေရစီးသံလိုၾကားရတဲ့အတြက္ ေခ်ာင္းငယ္ သို႔မဟုတ္ ျမစ္ေပါက္စ တစ္ခုေလာက္ေတာ့ ရွိေနႏိုင္ေသးသည္! က်န္ရွိေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ဘဝတစ္ေလ်ာက္လံုး ဒီေနရာကို စူးစမ္းရင္းပဲ ကုန္ဆံုးရေတာ့မွာေပါ့! ေျခလွမ္းကို ရပ္တန္႔လုိက္ရင္း ေရွ႕ကို လွမ္းေမ်ွာ္ၾကည့္လိုက္သည္ ! ဟို အေရွ႕ဆီမွာ လွမ္းျမင္ေနရတဲ့ အေဆာက္အဦး တစ္ခု ! ဦးႀကီးေျပာတဲ့ စကားက နားထဲျပန္ၾကားေယာင္မိသည္ !
"ခန္းမက်ယ္ကိုျဖတ္ၿပီး ဘယ္ဖက္ခ်ိဳး ပထမဆံုးေတြ႕တဲ့ အခန္း! "
ေျခလွမ္းတို႔က အေဆာက္အဦးဆီသို႔!
*ရွပ္ ရွပ္ ရွပ္*
ကြၽန္ေတာ္ ေျခသံေတြအျပင္ ေျခသံအခ်ိဳ႕ပိုေနသလို?
*ရွပ္ ရွပ္ ရွပ္*
ရုတ္တရက္ ကြၽန္ေတာ္ေျခလွမ္းတို႔ကို ရပ္တန္႔ပစ္လိုက္သည္! ပတ္ဝန္းက်င္က သစ္႐ြက္ေလတိုးသံတို႔အျပင္ တိတ္ဆိတ္လို႔ေနတယ္! ကြၽန္ေတာ္ ေျခလွမ္းစတင္ ျပန္လွမ္းလိုက္သည္!
*ရွပ္ ရွပ္ ရွပ္*
ကြၽန္ေတာ္ ေနာက္ေက်ာဆီမွ ၾကားလိုက္ရတဲ့ေျခသံအခ်ိဳ႕.......!
ျဗဳန္းကနဲ ေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္!*ဝွီး ဝီွး ဝီွး*
ေလၾကမ္းၾကမ္းျဖတ္တိုက္မႈေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္မ်က္လံုးမ်ားကို မိွတ္ထားလိုက္တယ္! ေလေနာက္လြင့္ဝဲေနေသာ ဝတ္ရံုရွည္ကို ဖိထားရင္းနဲ႔ မ်က္လံုးကို ေျဖးညႇင္းစြာဖြင့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ......... !
ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕မွာ ဘယ္သူမွရွိမေနပါ! ကြၽန္ေတာ္ျမင္ေနရတာ ေလတိုက္လို႔ ယိမ္းထိုးေနတဲ့ သစ္ပင္တစ္ခ်ိဳ႕........ဒါေပမယ့္....
YOU ARE READING
Love Legend
FanfictionA love story between a human sacrifice and a fox spirit! This is my own story~ Please enjoy ^ ^