Zawgyi Version
ၾကည္လင္တဲ့ေကာင္းကင္ရယ္ သာယာတဲ့ ရာသီဥတုရယ္က ေတာအုပ္ရဲ႕ မနက္ကို သစ္လြင္ေတာက္ပေစသည္!အခုဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ဝတ္ရံုဖားဖားကို ေျမႇာက္ရင္း သစ္႐ြက္ေတြေပၚနင္းေလ်ွာက္ရတဲ့ အရသာကို စြဲလမ္းတတ္ေနၿပီ! မနက္ႏိုးထလာတိုင္း Kokonoe sama ႀကိဳက္တ့ဲ သၾကားကပ္အခ်ိဳမုန္႔ေလးေတြလုပ္ၿပီး နန္းေဆာင္မွာ သြားသြားထားတတ္ေနၿပီ!ေတာအုပ္ရဲ႕ ေနရာအားလံုးကို ခေရေစ့တြင္းက် အလြတ္ရေနၿပီ! Tenri ရဲ႕ အေပၚယံ ခႏိုးခနဲ႔ ေစာင္းခ်ိတ္သံနဲ႔ အတြင္းက ၾကင္နာတတ္မႈကို လည္း လွမ္းျမင္တတ္ၿပီ! Kokonoe sama ရဲ႕ တိတ္တဆိတ္ေႏြးေထြးမႈေလးေတြကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္ ႏွလံုးသားနဲ႔ ခံစားနားလည္ေနမိၿပီ!
"arrrrrr ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ေလာကႀကီးက အားလံုးၿပီးျပည့္စံုတယ္လို႔ ခံစားမိေနတယ္ "
ကြၽန္ေတာ့္လက္ေတြကို ျဖန္႔ကားဆန္႔တန္းရင္း ေကာင္းကင္ကို မ်က္ႏွာမူကာ တစ္ေယာက္ထဲေျပာေနမိတယ္!
"ဘာေတြေလ်ွာက္ေအာ္ေနတာတုန္း!"
"အယ္~ အ Tenri ?"
"Kokonoe sama ေခၚေနတယ္ အရူးလိုေတာထဲမွာေလ်ွာက္ေအာ္မေနနဲ႔ hump"Tenri က ကြၽန္ေတာ့္ကို ေအာ္ေျပာၿပီး လွည့္ထြက္သြားသည္! Tenri ရဲ႕ေက်ာျပင္ကို ၾကည့္ရတာ ေလထဲလြင့္ေမ်ာေနတဲ့ခရမ္းေရာင္ ေခါင္းေလာင္းပြင့္ေလးလိုပဲ!ကြၽန္ေတာ္ၿပံဳးလိုက္မိသည္! ကြၽန္ေတာ့္ဘဝက အဲ့ဒီလို အထီးမက်န္ေတာ့ပဲ သာယာေနခဲ့ၿပီေလ! ကြၽန္ေတာ္ ဝတ္ရံုဖားဖားကို ေျမႇာက္ၿပီးေျပးလာမိျပန္တယ္! Kokonoe sama ျမင္ရင္ "ေျပးျပန္ၿပီလား Iori " ဆိုၿပီး မ်က္လံုးေတြေမွးက်ဥ္းကာေျပာေနအံုးမယ္ထင္တယ္!
ခန္းမက်ယ္ႀကီးကိုျဖတ္ ဘယ္ဖက္ကိုခ်ိဳး ပထမဆံုးေတြ႕တဲ့အခန္းရဲ႕ တံခါးခ်ပ္ကိုတြန္းဖြင့္ရင္း အခန္းထဲကို အလ်င္စလိုဝင္လိုက္တယ္!
"Kokonoe sa...ma~ whaaaaa ah~"
*ဝုန္း*
"အား ~ နာတယ္"ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ မရိုးႏိုင္တဲ့ ထံုးစံအတိုင္း ဝတ္ရံုစကိုတက္နင္းမိၿပီး ေမွာက္လ်က္လဲက်သြားသည္!
YOU ARE READING
Love Legend
FanfictionA love story between a human sacrifice and a fox spirit! This is my own story~ Please enjoy ^ ^