Chapter 13

22.6K 1.8K 24
                                    

Zawgyi Version

"ဒီ​ေန႔မိုးနံ႔ရ​ေနတယ္​....​ေနာ္​့ Tenri.!?"
*(မိုးနံ႔ရတာ ငါက ဘာလုပ္​​ေပးရမွာတုန္​း ​ေကာင္​စုတ္​​ေလးရဲ႕)*

"Tenri မိုး႐ြာတာႀကိဳက္​လား?"
*(စကားကိုမ်ားတယ္​)*

"ငါ​ေတာ့ မိုး႐ြာတာႀကိဳက္​တယ္​ ! ဒါ​ေပမယ္​့ မိုးၿခိမ္​းရင္​​ေတာ့ သိပ္​​ေၾကာက္​တာပဲ"
*( မိုးၿခိမ္​းပါ​ေစဗ်ာ)*

"Tenri!!!!!!!!!!!!! ငါ့ကို စကား​ေလးဘာ​ေလးျပန္​​ေျပာအံုး​ေလ"
"NYAAAAAAAAAAAA!!!!!!"
*( အရူးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး)*

"ဟားဟားဟား အက်ယ္​ႀကီးပဲျပန္​ထူးတယ္​"

ကြၽန္​​ေတာ္​ရယ္​​ေမာ​ေနမိတယ္​ ! Tenri က ကြၽန္​​ေတာ္​ကို စိတ္​​ေပါက္​​ေပါက္​နဲ႔မ်ားျပန္​​ေအာ္​သလား ဒါမဟုတ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေမးတာ​ေတြကို ျပန္​​​ေျဖသလား? ဘာမွန္​း​ေတာ့မသိ​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေပ်ာ္​ပါသည္​! Tenri ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ခ်စ္​တယ္​ ! သူက သိပ္​ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းသည္​! အ​ေမႊးျဖဴျဖဴႏုႏု​ေလး​ေတြနဲ႔ ခရမ္​း​ေရာင္​ မ်က္​လံုးၾကည္​ၾကည္​​ေလး​ေတြနဲ႔ ဟိတ္​ႀကီးဟန္​ႀကီးႏိုင္​တဲ့ Tenri ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ခ်စ္​တယ္​!

ျပတင္​း​ေပါက္​ကို လွမ္​း​ေမ်ွာ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ Iori ​ေနာက္​​ေက်ာကို ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကည္​့​ေနမိတယ္​! ဒီ​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​တူတူရွိ​ေနတာ အ​ေတာ္​ၾကာၿပီ သူက တခါတခါ အူ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ႏိုင္​သလို တခါတခါ​ေပ်ာ့ညံ့ၿပီး တခါတခါ က် အရာရာကို ကာကြယ္​​ေပးခ်င္​​ေနတတ္​တယ္​! သူမတတ္​ႏိုင္​မွန္​းသိရက္​နဲ႔ တခါတခါ ​ေခါင္​းမာစြာ တဇြတ္​ထိုးလုပ္​တတ္​တဲ့ ဥာဥ္​​ေလးလည္​းရွိတယ္​! Kokonoe sama က အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့မ်ား သူ႔ကို အထူးတလည္​စိတ္​ဝင္​စား​ေနသလားမသိ​ေတာ့ပါ! အဲ့ဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတြးမိရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ရင္ထဲက တဆစ္​ဆစ္​ကိုက္​လာသည္​!

*( Iori မင္​းကို ငါမုန္​းတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ အဲ့ဒီအမုန္​း​ေတြ တျဖည္​းျဖည္​း​ေလ်ာ့​ေလ်ာ့လာ​တဲ့အတြက္​ ငါ့ကိုငါပိုမုန္​းတယ္​! ငါက​ေလ ​ေသတဲ့ထိ မင္​းကို မုန္​းၿပီး​ေနသြားခ်င္​တာ ! အခု​ေတာ့....)*

Love LegendWhere stories live. Discover now