~ Kaj ~
Ik draai de sleutel van mijn appartement om en loop via het trappenhuis naar beneden. "Heey" zeg ik als ik zie dat Emily al beneden staat. " Heey" zegt ze en zet haar capuchon af. " Waar wil je heen" vraag ik aan haar. "Weg van hier het stikt hier van de mensen" zegt ze lachend. " Ja wil je ergens op een terrasje gaan zitten" vraag ik aan haar. " Ja is goed" zegt ze en we steken samen de weg over. " Hoe gaat het met je" vraagt ze. " Goed met jou" vraag ik. " Ja wel okay" zegt ze. " Is er iets gebeurt" vraag ik aan haar. " Nee het is gewoon dat Shaker het ons niet makkelijk maakt maar dat snap ik wel de tour begin over een maand en we moeten gewoon fit zijn en goed in conditie maar die van mij is niet goed gehouden in Spanje" zegt ze. " Heb je niet hardgelopen" vraag ik. " Jawel de eerste week toen werd het werk zwaar en sliep ik veel" zegt ze. " Het komt wel goed" zeg ik tegen haar en leg mijn hand op haar schouder. " I know" zegt ze.
"Vind je dit een goed plekje" vraagt Emily. " Prima" zeg ik en pak een van de 4 stoelen en ga zitten. " Ik heb je wel gemist " zegt ze uit het niets. " Ik jou ook" zeg ik. "Wat willen jullie te drinken" vraagt een meisje. " Water" zegt Emily als het meisje haar aankijkt. " Voor mij ook maar wat water" zeg ik. " Ik mis het goede weer ook wel beetje" zegt Emily lachend als ze naar de donkere wolken kijkt. " Ja dat is Nederland" zeg ik lachend. " Maar waar gaan jullie allemaal heen touren" vraag ik. " Scotland, Engeland, Ierland, Australië, Japan, filepijnen, malaysia, Singapore, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Amsterdam, Rotterdam, Tilburg, Groningen, Arnhem, België, Duitsland, Italië, Zwitserland, Frankrijk en Spanje maar soms twee of meerdere keren omdat daar het land groot is zegt Emily. "En jullie beginnen pas op 12 juli wanneer komen jullie dan weer thuis" vraag ik. " Ja iets van begin september maar dan touren we hier en dan is het einde pas in oktober" zegt ze. "En ik maar denken dat de tour die B-Brave afgelopen jaar had gedaan vermoeiend was" zeg ik. " Maar je doet wel iets wat je al heel je leven wil en ja dan zijn binnenkort ook de Summertime ball" zegt ze. " Ja maar nu nog meer blij zijn dat je thuis bent "zeg ik en dan komt het meisje met ons drinken aangelopen. "Ben jij niet Emily van Little mix " vraagt ze wanneer ze de glazen neer zet. " Ja" zegt Emily met een glimlach en ik neem een slok van mijn drinken.
" Ik ben blij je weer gezien te hebben" zegt Emily en geeft mij een knuffel. " Ja zie je snel weer" zeg ik en loop weer het via het trappenhuis omhoog naar mijn appartement. Ik steek de sleutel in het slot en loop naar binnen.
~ Lotte ~
Ik pak mijn spullen en loop met mijn bidon in mijn handen de kleedkamer uit. Zonder dat ik het door heb loop ik tegen iemand aan. " Sorry" zeg ik en buk om mijn bidon op te pakken. " Maakt niet uit" zegt een bekende stem. " Hey Jai" zeg ik. "Hoi hoe gaat het" vraagt hij. " Ja goed met jou" zeg ik. " Goed" zegt hij. " Mooi sorry dat ik tegen je aanliep" zeg ik en wil veder lopen. " Heb je anders zin om beetje bij te kletsen" vraagt hij uit het niet. " Uhm ja is goed" zeg ik en loop samen met hem Global uit. "Waar wil je heen" vraagt hij. "Uhm maakt mij niet uit we kunnen iets bij mij gaan drinken maar ik ben wel met de trein" zeg ik. "Ik ben met de auto" zegt hij. " Ja naar mij dan" vraag ik. " Ja laten we gaan" zegt hij en pak zijn autosleutels.
Na een lange autorit waar bijna geen woorden zijn gewisseld rijden we eindelijk de parkeerplaats op bij mijn appartement. Ik laat mijn pasje langs de scanner gaan waardoor de slagboom open gaat. " ik hoorde dat je goed ziek was geweest" zeg ik maar om de stilte te doorbreken. " Ja griep" zegt hij. " Das niet zo best hoe gaat het met de Ep" vraag ik. "Goed we zijn bijna klaar" zegt hij en parkeert de auto perfect in het vak. " Mooi" zeg ik en stap uit de auto. Uit de achterbak pak ik mijn spullen en loop richting de appartementen. Eenmaal binnen druk ik op het lift klopje en wacht op de lift. " al ver met de tour" vraagt Jai. " Ja we zijn gisteren begonnen met repeteren" zeg ik en stap in de lift. "Goed om te horen" zegt hij en ik druk op de knop waardoor we omhoog gaan. Uit mijn tas pak ik mijn sleutels en steek ze in het slot. " Sorry het ziet er niet uit maar ik had een beetje haast vanochtend" zeg ik en loop nar binnen. " Maakt niet uit ik ken het" zegt hij lachend. "Wil je iets te drinken" vraag ik. " Koffie" zegt hij. " Komt eraan" zeg ik en zet mijn tas neer en loop door naar de keuken terwijl Jai op de bank is gaan zitten. Waarom zou hij ineens willen bijpraten. Jai en ik zijn altijd wel gewoon vrienden geweest maar niet zo close dat we elkaar los van de meetings zagen en de optreden denk ik bij mezelf. Ik zet het koffiezet apparaat aan en pak mijn telefoon uit mijn achterzak.
Powervrouwen
Emily: Hebben jullie het artikel gelezen?
Romy: Ja.. ik weet niet wat ik er van moet denken.
Ik ga naar safari en begin te zoeken. "Little mix nieuws" typ ik in.
Little mix legt uit waarom Lindsey is weggegaan..
Emily(19), Ymke(20), Romy ( 20) en Lotte (20) leggen gisteren in een video uit waarom Lindsey de wit is weggegaan bij Little mix of toen nog Five voices. De meiden vertellen dat het voor Lindsey te veel werd en dat ze ook nog tijd wilde steken in haar vervolg opleiding en Jai maar dat niet ging. Toch is het tussen Jai Wowor en Lindsey de Wit uit gegaan. " Het ging gewoon niet meer, ik had het te druk met B-Brave en geen tijd meer voor haar, als je het niet goed kan doen moet je het niet doen" zegt Jai. Toch heeft het afscheid van Lindsey de meiden niet gestopt. Ze zijn gewoon met goede moed veder gegaan. Lindsey is veder helemaal uit het plaatje gebleven niet alleen bij de meiden, ook bij Jai ook toen ze nog samen waren en ze is zelf niet veder gegaan als zangeres. De reden? " ik had niet zo veel met het beroemde bestaan, ik ben daar niet het type meisje voor. Emily, Ymke, Romy en Lotte dacht ik ook niet en ik had ook niet gedacht dat ze dat ze dat ambitie hadden om veder te gaan maar ze hebben het toch gedaan. Ik vind het alleen jammer dat de vriendschap niet zo sterk was als ik dacht" zegt Lindsey de Wit.
" Jai heb je dit al gelezen" zeg ik en duw mijn telefoon onder zijn neus. Zijn ogen schieten over het beeld. " Dit klopt niet, ze heeft zelf jullie in de steek gelaten en dan denkt ze dat jullie nog wel vrienden wilde blijven" zegt hij. " Ik weet ook niet wat ik er van moet denken" zeg ik en laat mij op de bank vallen.
JE LEEST
Our Future ( B-Brave fanfictie)
FanfictionNadat Lindsey is gestopt met Little Mix zijn de meiden met zijn 4e veder gegaan. Emily, Ymke, Romy en Lotte hebben een nieuwe album uitgebracht: Get weird gaan touren over de wereld. Emily en Dioni komen net terug uit Spanje waar Emily haar opleid...