~ ymke ~
" Heb je alles " vraagt Samuel. " Denk het" zeg ik. "Zal k je dan maar naar het vliegveld brengen" vraagt hij. "Denk dat er niet veel anders op zit" zeg k en pak mijn witte superstars uit de kast en ga op de bank zitten om ze aan te doen. Samuel volgt mijn voorbeeld en zoekt ook de schoenen die hij aan wilt. " Weet je zeker dat je alles hebt" vraagt hij. " Jah ik weet het zeker" zeg ik en trek mijn zwarte bomberjack aan. " Dan is het goed" zegt hij en we lopen richting de auto. Ik trek een koffer en Samuel mijn andere. " Moet ik helpen" vraagt hij als ik op de meest klunzigste manier probeer mijn koffer in de achterbak te krijgen. " Ja eigenlijk wel" zeg ik lachend. " Kom hier" zegt hij en pakt mijn koffer van mij over en legt hem soepel in de achterback. " Vind je het goed als we Dioni nog onderweg ophalen" vraagt hij. " Ja maar waarom" vraag ik. " Hij gaat er spijt van krijgen als hij geen afscheid neemt van Emily en ik denk dat Emily er dan ook spijt van heeft" zegt hij " Ja dat denk ik ook" zeg ik. "Dankjewel dat ik mee mocht rijden" zegt Dioni en stapt in de auto. " Geen probleem" zeg ik met een glimlach.
" Zal ik je koffers maar pakken voordat je ze laat vallen" vraagt Samuel " Ja dat is misschien maar een beter plan dan dat ik het zelf doe" zeg ik lachend en wacht tot Sam 1 van mijn koffers aangeeft. " Moet ik nog iets voor je doen" vraagt Dioni. " Er alleen voor zorgen dat je goed afscheid hebt genomen van Emily, jullie verdienen het na alles om gelukkig te zijn" zeg ik en geef hem een knuffel. " Dankje" zegt hij met een glimlach. " Waar hadden jullie afgesproken" vraagt Samuel. " Achter de Duane " zeg ik en we lopen het vliegveld binnen. Het is nog best wel rustig.
" Ik ga je missen" zegt Samuel. " Ik jou ook maar over een paar weken zijn we hier en dan hebben we 2 weken samen" zeg ik. " Ja maar 3 weken zonder jou is toch wel raar na afgelopen jaren"zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. " Weet dat ik elk moment van de dag aan je zou denken" zeg ik en druk mijn lippen op de zijne. Uiteindelijk kijken we elkaar diep in elkaars ogen aan en heb ik het idee dat iedereen ons aankijkt. " Ik hou van je" zeg ik. " Ik ook van jou" zegt hij en trekt me in een omhelzing. Nog snel duwt hij een kus op mijn lippen en ik loop richting de Duane.
~ Dioni ~
Emily zet haar zonnebril op haar hoofd en wil naar de Duane lopen. " Em" vraag ik. " Wat is er" vraagt ze en draait om. " Dioni wat doe je hier" vraagt ze. " Ik weet dat ik spijt ga hebben als ik dit niet doe" zeg ik. " Wat niet doe" vraagt ze. Zonder iets te zeggen loop ik op haar af en druk mijn lippen op de haren. " Je vertellen dat ik van je hou en afscheid van je nemen" zeg ik. " Ik hou ook van jou maar ik weet niet of ik nog kan vergeten wat je hebt gedaan" zegt ze. " Dat snap ik echt wel maar ik wilde gewoon afscheid nemen het is toch dat we elkaar 3 weken niet zien en we zijn niet vaak lang van elkaar weg geweest" zeg ik. " Dat weet ik maar misschien geeft het ons ook tijd om na te denken over wat we zelf willen" zegt ze. " Dus je weet niet of je nog veder met mij wil" vraag ik. " Ik weet niks meer zeker" zegt ze. " Dit is niet de eerste keer dat je vreemdging en ik wil niet zeggen dat het was in dit keer dat we een relatie hadden maar nog 6 jaar geleden deed je dit ook en ik weet als een persoon iets 1 keer kan doen dan houd niks hun tegen om het nog een keer te doen en ik wil gewoon geen pijn meer ik weet niet of ik dat nog trek" zegt ze. " Dat snap ik maar je moet 1 ding onthouden" zeg ik. " Wat" vraagt ze en pakt mijn hand vast. " Dat ik van je hou en je niet laat gaan" zeg ik en druk mijn lippen op de haren. " Ik hou ook van jou" zegt ze en er rolt een traan over haar wang heen en ze houd mijn hoofd tussen haar handen vast. " Hier is je sleutel terug" zegt ze en geeft mij in mijn hand mijn sleutel. " Ik wou hem eigenlijk aan Jai geven en zeggen dat hij hem terug aan jou mocht geven maar dit is beter" zegt ze. " Dus dat betekend dat het goed zit tussen ons" vraag ik. " Not jet, we zullen nog wel beiden moeten denken maar dit is een begin" zegt ze. " Dat is goed " zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. Uiteindelijk zie ik haar verdwijnen naar de Duane.
~ Lotte ~
" Hoe bedoel je ik moet je wegbrengen" vraagt Jai met een slaap hoofd. " Ik moet naar het vliegveld" zeg ik. "Wacht je gaat vandaag weg" vraag ik. " Ja de meiden en ik vertrekken vandaag naar Schotland en hebben morgen onze eerste show daar" zeg ik. " Geef me een paar minuten om aan te kleden dan rijden we langs jou huis en dan breng ik je naar het vliegtuig" zegt hij. "Is dat niet veel te veel moeite voor jou" vraag ik. " Nee ik heb het voor je over en ik wil daar afscheid van je nemen" zegt hij. " Oke dan is het goed" zeg ik en loop naar de badkamer. Van mijn haar fabriceer ik een soort van staart maar het ziet er nog niet uit. Maar iets beters kan ik er toch niet van maken. " Ben je klaar om te gaan" vraagt Jai naar een tijdje. " Ja ik ben klaar" zeg ik en pak mijn sleutels en telefoon en stop ze in mijn tasje van gisterenavond. " Ik merk nu pas dat ik mij ook nog snel moet omkleden thuis omdat ik deze jurk niet in een vliegtuig kan gaan zitten.
" Heb je alles" vraagt Jai als we voor de Duane staan. " Ja ik denk het en anders ben ik over 3 weken weer hier en dan kan ik nog wel wat meenemen" zeg ik lachend. " Ja maar dat is niet handig eh" zegt hij lachend. " Ja maar dat maakt niet uit" zeg ik en druk een kus op zijn lippen. "Ik hou van je Jai" zeg ik. "Ik ook van jou" zegt hij en drukt een kus op mijn hoofd. " Ik ga je ongelooflijk missen de komende 3 weken dat je dat maar weet" zegt hij. " Mooi want ik jou ook en dan ben ik niet de enige" zeg ik lachend. Ik druk nog een kus op zijn lippen. Onze tongen raken in een heftige tongzoen en ik voel zijn handen op mijn billen rusten en mijn handen liggen op zijn kaaklijn. Ik kijk hem nog recht in zijn ogen aan en loop dan met mijn tas op mijn schouder richting de Duane. Ik kijk nog om en zwaai nog naar hem voor dat ik de hoek om loop.
JE LEEST
Our Future ( B-Brave fanfictie)
FanfictionNadat Lindsey is gestopt met Little Mix zijn de meiden met zijn 4e veder gegaan. Emily, Ymke, Romy en Lotte hebben een nieuwe album uitgebracht: Get weird gaan touren over de wereld. Emily en Dioni komen net terug uit Spanje waar Emily haar opleid...