~ Emily ~
Als ik wakker word wil ik het liefste mijn hoofd weer op mijn kussen laten vallen. Naast mij pak ik mijn telefoon. Ik zie dat ik een paar keer ben gebeld door Dioni maar besluit hem vanavond pas terug te bellen. Na mijn snapchat, Instagram, twitter en WhatsApp gelezen te hebben besluit ik uit bed te gaan. Uit mijn koffer pak ik een zwarte broek met gaten erin, een zwarte cropsportbh achtig iets en schoon ondergoed. Ik loop nog half slapend naar de badkamer en draai daar de douche aan. Ik gooi mijn pyjama weg wat eigenlijk een veel te groot shirt is van Dioni maar het doet mij herinneren aan thuis. Ik laat mijn string ook op het shirt vallen en zet een voet in de douch. Ik merk nu pas dat ik hem helemaal nog niet op de gewenste temperatuur heb gezet en dat ik nu wel wakker ben. " Goedemorgen Emily" zeg ik tegen mezelf. Ik stap in de douche als hij verwarmt is en laat het warme water over mijn lichaam glijden. Ik pak mijn fles shampoo en doe wat zilvershampoo op mijn hand. Op mijn gemakje masseer ik het in mijn haar en laat het daarna los. Ik was de rest van mijn lichaam en scheer nog even snel mijn benen zodat zo er een beetje toonbaar uit zien vanavond. Als alle shampoo uit mijn haar is gespoeld draai ik de kraan dicht en sla een handdoek om mij heen. Ik droog mezelf af en stap even later in mijn zwarte broek.
" Goedemorgen" zegt Ymke opgewekt. " zo jij bent vrolijk" zeg ik lachend. " Ja waarom chagrijnig zijn dat heeft toch helemaal geen nut" zegt ze en loopt naar haar eigen koffer om waarschijnlijk hetzelfde te gaan doen als ik net heb gedaan. " Ja maar we lagen 6 uur hier in bed en het is nu half 4 en we moeten over een paar uur weer optreden en daarna vliegen we weer door" zeg ik. " Dit moment is even zwaar ik weet het en ik snap dat je het niet chill vind maar dit was onze kans op een wereld tour en die hebben we genomen" zegt ze. " Ja je hebt gelijk" zeg ik en begin een beetje over de startpagina van Instagram te scrollen. " Als je de douch koud hebt gedraaid vermoord ik je" zegt Ymke en loopt de badkamer in. "Dan begin ik maar alvast met rennen" zeg ik lachend en laat mij achterover op het bed vallen. Waardoor Lotte voorzichtig haar ogen opent. " Sorry heb ik je wakker gemaakt " vraag ik. " Ja ja eigenlijk wel ja" zegt ze en draait om. " Sorry" zeg ik en probeer mijn lach in te houden om het zure gezicht van Lotte. " Dit is dus touren met een stel meiden die soms niet snappen dat ze echt een volwassen moeten worden " zeg ik tegen mij camera en draai die naar Lotte.
~ Cassius ~
Ik duw de deur van het appartement van Romy open die al word tegengehouden door een hoop rommel. Dan herinner ik mezelf weer hoe erg het was toen we samenwoonde. Ik liep alles op te ruimen omdat Romy gewoon niet kan opruimen. Ik loop naar de keuken. Er staat overal nog vieze afwas die niet meer in de vatwasser heeft gepast op de dag dat ze ging. Uit het keukenkastje pak ik een vuilnis zak. Als ik de planten water moet geven wil ik dat graag in een schone omgeving. In de woonkamer begin ik met dingen op te ruimen van chips zakken. Ook als is het nog niet op ik gooi het in de zak. Eerder ze terug komt is het toch allemaal al bedorven. Als ik het meeste afval al heb opgeruimd zie ik was dat Romy het super leuk heeft ingericht maar daar ga je natuurlijk nooit iets van zien onder deze rommel. Ik hoef dit ook niet te doen ik wil dit zelf doen. Ik loop door naar de slaapkamer die er verdacht netjes uitziet. Op een paar vieze dingen naar op haar nachtkastje die ik regelrecht in de vuilniszak gooi is het alleen vuile was die er ligt en schone was in een wasmand die nog niet terug in de kast is gelegd. Ik haal het bed af en gooi alle vieze was op een hoopje in de kamer. Uit de kast pak ik een schoon dekbed en dek het bed snel op. De schone was word op zijn plek terug in de kast gelegd en even later loop ik met de vieze was naar de kamer waar de wasmachine staat waar ik nog meer vieze was vind, net als in de badkamer. Terwijl de wasmachine aan het draaien is met de eerste was van de 5 haal ik een stofzuiger overal doorheen en begin daarna met de vaatwasser in te ruimen en haal een doekje door de keuken. Nu zie ik pas weer het appartement waar ik in weg ben gegaan toen het uit is gegaan met Romy. De witte keukendeurtjes en een zwarte tegel plaat. Met een gasfornuis in dezelfde kleur als de kastjes. De badkamer die we samen helemaal hebben laten veranderen. Het enige wat helemaal is veranderd zijn de slaapkamer en de woonkamer. Ik heb geen idee waarom ze het gedaan heeft. Ik denk dat ze gewoon niet herinnerd wilde worden aan alles. Ik laat mezelf in de bank zakken en pak mijn telefoon uit mijn zak.
Romy: Hey ik wilde even laten weten dat ik je heel erg mis. Ik ben net wakker geworden en ik merk gewoon dat ik over een paar dingen heb kunnen nadenken en ik hoop dat als ik terug in Nederland ben we goed over alles kunnen praten. Ik hou van je x.
Ik hoop dat ze geen tweede gedachten heeft van wat ze heeft gedaan maar ik twijfel zo aan alles wat ik zelf heb gedaan de afgelopen 2 jaar.
~ Lotte ~
Als de muziek van Lightnigh uitgaat merk ik dat ik buitenadem ben en er een golf van misselijkheid door mijn lichaam heengaat. " Gaat het" vraagt Romy en slaat snel een arm om mij heen om mij te ondersteunen. " Ja het gaat" zeg ik snel en probeer mezelf bij elkaar te pakken en te glimlachen naar de fans. Ik haal een paar keer diep adem en merk dat het weer een beetje gaat. Romy houd een flesje met water voor mijn neus en ik neem een paar grote slokken. "Dankjewel" zeg ik en dan hoor ik de muziek van DNA aangaan en neem mijn plek aan.
Does he tell you he loves you when you least expect it?
Does he flutter your heart when he kisses your neck?
No scientist or biology
It's obvious when he's holding me
It's only natural that I'm so affected, oh, oh, ohAnd my heart won't beat again
If I can't feel him in my veins
No need to question, I already knowIt's in his DNA
D-D-D-DNA
It's in his DNA
And he just takes my breath away
B-b-b-breath away
I feel it every day,
And that's what makes a man
Not hard to understand
Perfect in every way
I see it in his face
Nothing more to say
It's in his D-D-D-DNAIt's the blue in his eyes that helps me see the future
Fingerprints that leave me covered for days, yeah, hey, yeah
Now I don't have any first degree
But I know, what he does to me
No need to work it out, it's so familiar, oh, oh, ohAnd my heart won't beat again
If I can't feel him in my veins
No need to question, I already knowIt's in his DNA
D-D-D-DNA
It's in his DNA
And he just takes my breath away
B-b-b-breath away
I feel it every day,
And that's what makes a man
Not hard to understand
Perfect in every way
I see it in his face
Nothing more to say
It's in his D-D-D-DNAIt's all about his kiss
Contaminates my lips
Our energy connects
It's simple genetics
I'm the X to his Y
It's the colour of his eyes
He can do no wrong
No, he don't need to try
Made from the best
He passes all the tests
Got my heart beating fast
It's cardiac arrest
He's from a different strain
That science can't explain
I guess that's how he's made
In his d-d-d-DNAOh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
Oh woah woah woah woah
It's in his DNA
D-D-D-DNA
It's in his DNA
And he just takes my breath away
B-b-b-breath away
I feel it every day,
And that's what makes a man (what makes a man)
Not hard to understand (to understand)
Perfect in every way (in every way)
I see it in his face (in his face)
Nothing more to say (nothing more to say)
It's in his D-D-D-DNA
JE LEEST
Our Future ( B-Brave fanfictie)
FanfictionNadat Lindsey is gestopt met Little Mix zijn de meiden met zijn 4e veder gegaan. Emily, Ymke, Romy en Lotte hebben een nieuwe album uitgebracht: Get weird gaan touren over de wereld. Emily en Dioni komen net terug uit Spanje waar Emily haar opleid...