~ Dioni ~
Als ik wakker word zie ik dat Emily al weg is. " Wat wil ze gaan doen om 9 uur" zeg ik hardop tegen mezelf. " Em" roep ik en loop de slaapkamer uit. Zonder een reactie af te wachten loop ik de keuken in waar ik Emily tref. Ik sla mijn armen om haar heen. " Kon je niet wachten met hardlopen dan konden we samen gaan" fluister ik in haar oor. " Je lag zo lekker te slapen, ik wilde je niet wakker maken" zegt ze. " Maar wat maak je" vraag ik aan haar. " ei" zegt ze. " Wat zijn je plannen voor vandaag" vraag ik aan haar. " Niet zo veel, repeteren met de meiden vooral" zegt ze. " Vooral " vraag ik en kijk haar raar aan. "Ja ik weet veder nog niet wat ik ga doen" zegt ze. " Maar wat ga jij doen" vraagt ze snel voordat ik nog veder ga graven en het er wel uit komt. " Release party met de jongens weet je nog" zeg ik. " Ah shit dat ben ik helemaal vergeten, sorry" zegt ze en roert door de pan. " Kan je niks aan doen je hebt het ook druk met je tour en dat snap ik" zeg ik. " Ik zal proberen te komen hoe laat beginnen jullie" vraagt ze. " Om 3 uur gaan de deuren open en om 4 uur beginnen we" zeg ik. " Moet wel lukken" zegt ze en drukt een kus op mijn lippen. Haar armen rusten op mijn schouders terwijl mijn handen op haar onderrug liggen.
Zonder een woord te wisselen eten Emily en ik het ei op. Ik zet mijn bord in de vaatwasser en loop door naar de kledingkamer. Ik pak een spijkerbroek met gaten op de knieën en een t-shirt met allemaal strepen erop. Tot slot pak ik een pet omdat ik geen zin heb om mijn haar te doen. Ondertussen komt Emily ook binnen gelopen. " Hoe laat ga je" vraagt ze. " Over een uurtje" zeg ik en verzamel nog wat spullen die ik mee wil nemen en pak een paar schoenen en loop de kamer uit. " Ik ga " roep ik als ik zie dat Kaj mij een appje heeft gestuurd dat hij er is. " Oke zie je straks" zegt Emily en komt nog de kamer ingerend. Snel drukt ze haar lippen op mijn wang. Iets is er anders denk ik bij mezelf.
"Wat is er" vraagt Kaj naar een tijdje. "Hoezo zou er iets moeten zijn" vraag ik en kijk naar achteren en zie dat de rest van de jongens nog steeds slapen. " Omdat je niet voor niks stil bent" zegt hij. " Ik zeg toch dat er niks is" zeg ik. " Oke ik weet dat we elkaar niet veel hebben gesproken toen jij in Spanje zat en dat je het toen druk had maar ik wil dat je nog steeds weet dat er niks is veranderd en ik weet dat je niet eerlijk bent ook al heb ik je 2 weken niet gezien je bent nog steeds mijn beste vriend" zegt Kaj. " Emily gedraagt zich raar" zeg ik. " Raar" zegt hij. " Ja ze is sinds we terug zijn moe, slaap slecht en vergeetachtig" zeg ik. " Ze was vergeten dat we vandaag de Ep gingen release eh" vraagt hij. " Ja" zeg ik een beetje teleurgesteld. " Ze heeft het zelf gewoon een beetje druk over een paar weken als de tour is begonnen en de druk er niet meer zo op ligt dan is ze er wel weer met haar hoofd bij" zegt Kaj en rij de auto de parkeerplaats op.
~ Romy ~
" Kom op meiden" roept Shaker en we lopen allemaal naar het midden samen met de jongens die altijd bij ons mee dansen. " We hebben de lijst af van de liedjes die er worden gedaan? " vraagt hij voor de bevestiging. " Ja Grown, Move, Hair, Change your life, Wings, Lightning, DNA, Secret love song, Salute, Littel me, How you doin', Love me like you, Weird people, The beginning, The end en Black magic " zegt Emily. "Dat klopt dus we gaan vandaag er goed tegen aan het word een lange show maar dit kunnen jullie dus let's do this" zegt hij en we gaan allemaal in de zaal staan. De choreo's kennen we allemaal ze moeten alleen nog geperfectioneerd worden.
We doen Grown en zodra we klaar zijn staan we allemaal te hijgen. " Zo doe je een intro, Again" schreeuw shaker. We nemen allemaal de begin positie aan en de muziek begin opnieuw. We nemen heel de choreo door. Na 4 uur lang in Global te zijn, zijn we klaar met repeteren voor vandaag. "Dat was een super repetitie meiden" zegt Shaker als ik een slok van mijn drinken neem. "Hoe laat is het" vraagt Ymke. "Het is half 5" zegt Lotte. "Dioni gaat me vermoorden maar so be it" zegt Emily. "Sam mij ook" zegt Ymke. "Samen vluchten" zegt Emily lachend. " Neh je bent net weer thuis" zegt Ymke lachend en we beginnen allemaal te lachend. " Morgen zelfde tijd meiden" zegt Shaker en loopt de zaal uit. " Ik wist dat dit weer een energieslopende tour ging zijn maar ik had hoop dat ik minder uitgeput ging zijn na elke repetitie" zeg ik. "Dat hoopte ik ook maar mijn conditie is poep" zegt Emily. " Same" zegt Ymke en we gaan met zijn vieren voor de spiegel zitten. " Nog maar een paar weken en we gaan de wereld over" zeg ik. " Dit is wel wat groter als de tour door Europa" zegt Lotte. " It is worth it" zegt Ymke.
Ik rij mijn auto perfect achteruit de parkeerplaats op. Met mijn sleutels in mijn hand loop ik het trappenhuis in naar mijn appartement. Ik steek mijn sleutel in het slot en even later gooi ik mijn spullen naast de deur neer. Ik loop eigenlijk gelijk door naar de badkamer. " Een warme douch heb ik eigenlijk wel verdiend" zeg ik hardop tegen mezelf zodat het niet zo stil is in het appartement. Uit mijn kamer pak ik een zwarte highwasted broek met gaten, een blouse en wat ondergoed. In de badkamer gooi ik mijn vieze kleren in de wasmand die nu ook veel te vol aan het worden is en zet de douche aan. Ik zet de warme kraan aan en laat de straal over mijn lichaam glijden.
JE LEEST
Our Future ( B-Brave fanfictie)
FanfictionNadat Lindsey is gestopt met Little Mix zijn de meiden met zijn 4e veder gegaan. Emily, Ymke, Romy en Lotte hebben een nieuwe album uitgebracht: Get weird gaan touren over de wereld. Emily en Dioni komen net terug uit Spanje waar Emily haar opleid...