Hoofdstuk 47.

23 1 0
                                    

~ Samuel ~

" Kom binnen" zeg ik." Dankjewel" zegt Loïs. " graag gedaan, ga zitten wil je iets te drinken" vraag ik aan haar. " Ja cola alsjeblieft" zegt ze en ik loop naar de keuken. Ik weet nog steeds niet waar ik mee bezig ben maar ik weet dat ik mijn relatie met Ymke niet meer kan laten baseren op iets wat er niet meer is. Uit de koelkast pak ik een fles cola en uit een van de kastjes twee glazen. Ik vul de glazen met cola en loop terug naar de woonkamer. "Alsjeblieft" zeg ik.  " Dankjewel" zegt ze en neemt dankbaar een slok van haar cola. " Dus morgen komt Ymke thuis" zeg ik. " Ja ga je het haar dan vertellen" vraagt ze. " Ja ik weet niet of ik het meteen doe als ze thuis is, ze heeft een aantal zware weken achter de rug ik denk dat ze vooral wil slapen voor ze weer veder gaan met touren" zeg ik. " Je gaat nu toch niet terug krabbelen" zegt ze. " Nee ik denk het niet" zeg ik. " Je moet zeker zijn van wat je wilt anders kan ik nu beter naar huis gaan" zegt ze. " Nee blijf alsjeblieft ik weet dat er geen liefde meer is tussen mij en Ymke maar dat heb ik pas gerealiseerd wanneer zij nu zo lang weg is en ik ben jou tegen gekomen" zeg ik. " Je bent echt heel lief maar je weet ook dat je een relatie van 6 jaar gaat opgeven" zegt ze. " Ja dat weet ik en het gaat moeilijk worden om alles met Ymke te regelen en haar los te laten maar ik kan niet meer een relatie hebben die niet is gebaseerd op liefde maar omdat jullie gewoon goede vrienden zijn met extra's " zeg ik. "Ik snap wat je bedoeld maar dit gaat heel veel invloed hebben op de pers" zegt ze. " Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar Ymke gaat het daar zwaarder mee krijgen als ik" zeg ik. " Omdat" vraagt ze. " Omdat hun veel beroemder zijn als dat B-Brave is" zeg ik en dan merk ik gewoon dat wat ik nu ga doen de komende weken heel erg in het nieuws gaat zijn vooral omdat we al 6 jaar samen zijn en dat is al sinds dat we beroemd zijn en dat het raar gaat zijn voor alle fans dat we niet mer samen zijn. " Gaat het" vraagt ze. " Ja het gaat, het gaat moeilijk worden maar als het moet ga ik zelf wel een ander plek zoeken om te wonen" zeg ik.  Ik kan zo ie zo verwachten dat Ymke mij buiten gaat zetten, want dit heeft ze natuurlijk ook niet verdient. " Het komt wel goed en anders hebben we elkaar nog" zegt ze. " Ja dat is waar" zeg ik en druk mijn lippen op die van haar.  " Ik geef om je Samuel" zegt ze.

~ Cassius ~

" Waar is Samuel" vraag ik. " Ja jij bent gewoon op tijd en hij is er gewoon nog niet" zegt Kaj. " Ik snap niet wat jullie de laatste weken hebben maar zo kan ik er echt niet mee werken" zegt Shaker. " Daar kan ik iets van begrijpen, Dioni gaat zomaar naar Emily toe en dan is hij morgen pas thuis als hij dan nog leeft omdat Jai hem wil vermoorden en Samuel is bij elke repetitie te laat" zeg ik. " Het is allemaal  ook zo moeilijk " zegt Jai die ondertussen al weer op de bank is gaan zitten. " Een repetitie met zijn 3e heeft echt geen zin, sorry jongens" zegt Shaker. " Nee we begrijpen het, we zorgen er wel voor dat we voor de volgend iedereen bij elkaar krijgen" zegt Kaj en dan loopt Shaker de zaal uit. " Hoe wil je dat doen zonder dat iemand te laat komt" vraagt Jai. " We gaan met Samuel praten en Cassius zorgt maar dat hij op tijd komt en dan ja Dioni is er morgen weer en dan zal hij wel gewoon weer aanwezig zijn en anders haal ik hem op" zegt Kaj.   "Ik zorg dat ik morgen op tijd ben " zeg ik. " Dat is goed en ook best wel fijn aangezien we sinds twee weken geleden niet meer 1 keer met elkaar hebben gerepeteerd" zegt Jai. "We moetne een keer als band gaan praten en dan zonder de meiden want dit werkt gewoon niet alles gaat door elkaar en dan zijn we maar met zijn 3e en dan heeft het gewoon geen nut om dingen te gaan doen of te regelen want niemand lijkt het te boeien wat er aan de hand is, we gooien zo onze eigen carriré op"zeg ik. " Ja het klopt maar we moeten gewoon praten zoals je zegt maar ik weet niet of dat nog gaat werken want alles is zo veranderd toen de meiden voor de 3de keer op tour zijn gegaan" zegt Kaj. " Ja met zijn 9e houden wij echt te veel geheimen vast en het kan echt niet langer zo maar het is ook niet zo dat we de geheimen zomaar op het bord kunnen leggen van de mensen want dat word denk ik verkeerd opgevat" zeg ik. " Dat weet ik wel zeker maar we vinden wel een manier om alles uit te werken, dit moet gewoon weer gaan werken het kan niet anders" zegt Jai. " Je hebt gelijkt Jai" zegt Kaj. "We gaan niet opgeven zonder een gevecht en al is hij dan maar van onze kant maar we gaan er alles aan doen om ons maar eens staand te houden en tot nu toe is dat altijd gelukt dus het moet gewoon nog lukken ik heb er vertrouwen in"  zeg ik. " Dat weet ik Cass maar ik weet niet of wij dat allemaal zo veel hebben als jij er in hebt want er is veel te veel veranderd" zegt Kaj.

~ Lotte ~

" Dit word het laatste liedje" zeg ik en we horen iedereen aah roepen. " Het is tijd voor Black magic" roept Emily en dan begint de muziek.


All the girls on the block knocking at my door!
Wanna know what it is make the boys want more!

[Lotte]
Is your lover playing on your side?
Said he loves you,
But he ain't got time.
Here's the answer.
Come and get it
At a knocked down price.

Hey!

[Emily:]
Full of honey,
Just to make him sweet.
Crystal balling,
Just to help him see
What he's been missing.
So come and get it,
While you've still got time.

Hey!

[Ymke:]
Get your boy on his knees
And repeat after me, say

[All:]
Take a sip of my secret potion,
I'll make you fall in love.
For a spell that can't be broken,
One drop should be enough.
Boy, you belong to me,
I got the recipe
And it's called black magic
(and it's called black magic)

Take a sip of my secret potion,
One taste and you'll be mine.
It's a spell that can't be broken
It'll keep you up all night
Boy, you belong to me,
I got the recipe
And it's called black magic
(and it's called black magic)

[Romy:]
If you're lookin' for Mr. Right,
Need that magic
To change him over night.
Here's the answer.
Come and get it,
While you've still got time.

Hey!

[Ymke:]
Get your boy on his knees
And repeat after me, say

[All:]
Take a sip of my secret potion,
I'll make you fall in love.
For a spell that can't be broken,
One drop should be enough.
Boy, you belong to me,
I got the recipe
And it's called black magic
(and it's called black magic)

Take a sip of my secret potion,
One taste and you'll be mine.
It's a spell that can't be broken
It'll keep you up all night
Boy, you belong to me,
I got the recipe
And it's called black magic
(and it's called black magic)

[Ymke:]
All the girls on the block knockin' at my door!
(I got the recipe) (
Wanna know what it is make the boys want more!
(now you belong to me) [2x]

[Ymke]
Take a sip from my secret potion,
I'll make you fall in love.
For a spell that can't be broken,
One drop should be enough.
Boy, you belong to me (hey!)
I got the recipe.
And it's called (black magic), and it's called, and it's called black magic!

[All:]
Take a sip of my secret potion,
One taste and you'll be mine.
It's a spell that can't be broken
It'll keep you up all night
Boy, you belong to me (belong to me)
I got the recipe
And it's called black magic
(and it's called black magic)

Falling in love (hey!) [8x]

[Emily:]
Magic!

Our Future ( B-Brave fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu