~ Emily ~
" Gefeliciteerd" hoor ik iemand zeggen en dan beland er iemand op mij terwijl ik mij schuil hou onder mijn dekens. De laatste dagen voel ik mij al niet zo heel lekker en ik had niet echt uitgekeken naar mijn verjaardag. Het liefste zou ik hem dit jaar willen overslaan. "Dankjewel" zeg ik en kom onder de dekens uit. " Gefeliciteerd" zegt Romy en drukt een kus op mijn wang. "Dankjewel" zeg ik en glimlach nog even naar haar. " Gefeliciteerd nu ben je ook eindelijk 20" zegt Lotte met een grote glimlach. " Dankjewel, daar maak je mij ook echt heel blij mee" zeg ik met een boze blik. " Em we weten dat je liever geen 20 word maar het is toch echt gebeurt vandaag" zegt Ymke en drukt vervolgens een kus op mijn wang. " Ik ga even douche" zeg ik en pak wat kleren bij elkaar uit mijn koffer en loop vervolgens snel door naar de badkamer voor ze mijn nog veder kunnen ondervragen met moeilijke vragen. Ik laat mij tegen de dichte badkamerdeur naar beneden geleiden en blijf een tijdje voor mij uit kijken. Sinds we in Tokio zijn heb ik niks meer van Dioni gehoord en ik mis hem heel erg. Ik mis dat hij mij kan helpen als ik het moeilijk heb met het feit wat ik allemaal verkeerd heb gedaan in mijn leven. Na een tijdje heb ik eindelijk de moed gevonden om mezelf omhoog te trekken en laat dan mijn grote T-Shirt op de grond vallen gevolgd door mijn string en gooi het op een hoopje zodat ik het zo weer terug in mijn koffer kan stoppen. Ik bind mijn haar vast in een knopt en stap onder de warme straal water. Ik laat het water over mijn lichaam glijden en zeep mezelf even later in. Onder de douche slaat mijn gedachten nog op volle touren en bedenk ik mij dat iets naar mijn verjaardag ik zwanger ben geworden en dan schud ik met mijn hoofd om de gedachten weg te krijgen en probeer te denken aan de dingen die ik goed heb gedaan. " Gaat het allemaal goed daarbinnen" vraagt Lotte. " Het gaat prima" zeg ik en veeg snel mijn tranen onder mijn ogen weg en zet de kraan uit. Ik pak een handdoek en begin mezelf ruw af te drogen dat als ik klaar ben het zelfs een beetje brand. Ik wurm mezelf in mijn zwarte broek en doe er een grijze trui bij aan waar de schouders bij zijn weggelaten. Nadat ik mijn sokken heb aangedaan loop ik de kamer terug in met mijn vieze was die ik met een boog terug mijn koffer in gooi. Ik laat mezelf op bed vallen en blij zo liggen tot dat Lotte op mijn bed springt. " Is er nog iets wat de jarige wil doen voor dat we moeten optreden" vraagt ze. " Slapen, slapen en nog een slapen" zeg ik en kan mijn hoofd niet eens optillen zo zwaar is hij.
~ Kaj ~
" HAPPY BIRTHDAY" roep ik door de telefoon. "DANKJEWEL EH " schreeuwt Emily terug. ' Nu ben ik de komende dagen doof" hoor ik haar nog zeggen. " Mooi dan heeft mijn plan tenminste gewerkt" zeg ik. "Ja dat wel" zegt ze. " Ah je weet dat ik van je hou" zeg ik. " Nou daar begin ik steeds meer aan te twijfelen" zegt ze. " Snap ik, ik zou mezelf ook niet vertrouwen" zeg ik. " Maar hoe gaat het " vraagt ze. " Ja het gaat wel goed met jou" vraag ik. " Prima prima, maar hoezo gaat het wel goed " vraagt ze. " Ja ik heb een meisje ontmoet maar ze sluit mij steeds buiten en ik weet niet wat ik er mee moet doen" vraag ik. " Je moet gewoon met haar gaan praten wie kan Kaj van der Voort nu afwijzen" vraagt ze. " Jij" zeg ik maar kan er niet heel hard om lachen en zo te horen Emily ook niet dus proberen we snel te negeren wat we net alle twee hebben gezegd. " Sorry" zegt ze. " Nee maakt niet uit maar je vind dat ik met haar moet gaan praten" vraag ik. " Ja misschien helpt het dan om gewoon iets los bij haar te krijgen misschien zit ze wel met iets heel ergs" zegt ze. " Ja ik kan het altijd nog een keer proberen" zeg ik. " Daarom en ik ken jou je geeft toch niet op want anders dan was het allemaal veel te makkelijk geweest en daar doen wij niet aan eh" zegt ze. " Nee dat klopt" zeg ik. " Dankjewel" zeg ik. " Waarvoor" vraagt Emily. " Dat na alles we nog steeds met elkaar kunnen praten, kom op we hebben een relatie gehad, zijn hele goede vrienden geweest en toen hebben we nog seks gehad en nog kunnen we normaal met elkaar omgaan ik weet niet hoe we het voor elkaar krijgen maar we doen het wel goed" zeg ik. "Ja Kaj ik heb het daar liever niet meer over okay" vraagt ze. "Ja tuurlijk dat snap ik eigenlijk ook wel maar ik maakte meer een grapje sorry" zeg ik. " Nee het maakt niet uit maar op dit moment ligt het allemaal al niet zo lekker en ik wil niet dat ik nog meer problemen voor jou of voor mezelf veroorzaak" zegt ze. " Nee snap ik" zeg ik. " Maar ik moet gaan" zegt ze. " Ja ik spreek je wel weer" zeg ik. " Ja is goed" zegt ze. " doeii" zeg ik. " Doei" zegt ze en voor ik het weet is de verbinding verbroken. Ik blijf nog even naar mijn scherm staren om te kijken of ze echt heeft opgehangen en dat heeft ze en ze gaat ook niet terug bellen bedenk ik mij en leg met tegenzin mijn telefoon op de salontafel en blijf een tijdje voor mij uit kijken. Waar ben ik aan begonnen.
~ Romy ~
Als DNA is afgelopen is het even stil. " Tokio vanavond is er iemand heel speciaals jarig" roep Lotte. " Jaa Emily" roep ik en we slaan allemaal een arm om haar heen. " Dus laten we eens voor haar gaan zingen" zegt Ymke. " Happy birthday tot you, happy birthday to you. Happy Birthday dear Emily. Happy birthday to you" zingen we samen met het publiek en ik zie dat Emily een beetje begint te stralen. " Maar nu gaan we veder met Secret love song" zegt Emily en de muziek begint.
We keep behind closed doors
Every time I see you, I die a little more
Stolen moments that we steal as the curtain falls
It'll never be enough
As you drive me to my house
I can't stop these silent tears from rolling down
You and I both have to hide on the outside
Where I can't be yours and you can't be mineBut I know this, we got a love that is homeless
Why can't I hold you in the street?
Why can't I kiss you on the dance floor?
I wish that it could be like that
Why can't it be like that? 'Cause I'm yours
Why can't I say that I'm in love?
I wanna shout it from the rooftops
I wish that it could be like that
Why can't it be like that? 'Cause I'm yoursIt's obvious you're meant for me
Every piece of you, it just fits perfectly
Every second, every thought, I'm in so deep
But I'll never show it on my faceBut we know this, we got a love that is hopeless
Why can't you hold me in the street?
Why can't I kiss you on the dance floor?
I wish that it could be like that
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours
Why can't I say that I'm in love?
I wanna shout it from the rooftops
I wish that it could be like that
Why can't we be like that? 'Cause I'm yoursI don't wanna live love this way
I don't wanna hide us away
I wonder if it ever will change
I'm living for that day, someday
When you hold me in the street
And you kiss me on the dance floor
I wish that we could be like that
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours, I'm yoursWhy can't you hold me in the street?
Why can't I kiss you on the dance floor?
I wish that it could be like that
Why can't it be like that? 'Cause I'm yours
Why can't I say that I'm in love?
I wanna shout it from the rooftops
I wish that it could be like that
Why can't we be like that? 'Cause I'm yoursWhy can't we be like that?
Wish we could be like that
JE LEEST
Our Future ( B-Brave fanfictie)
FanfictionNadat Lindsey is gestopt met Little Mix zijn de meiden met zijn 4e veder gegaan. Emily, Ymke, Romy en Lotte hebben een nieuwe album uitgebracht: Get weird gaan touren over de wereld. Emily en Dioni komen net terug uit Spanje waar Emily haar opleid...