Hoofdstuk 27.

27 0 0
                                    

~  Emily ~

"Hallo meiden" zegt Chris een man bij een radio station. " Hallo" zeggen wij. " Vandaag hebben we de meiden van Little mix hier in de studio dus even voor hun concert van vanavond zijn langs gekomen. Meiden hoe is het leven in een  tour bus" vraagt hij. " Raar we zitten bijna heel de dag in de bus vaak reizen we s'nacht naar de volgende plek. Maar we moeten elkaar maar bezig zien te houden onderweg" zegt Lotte. " Ja en wat doen jullie zowel om elkaar bezig te houden" vraagt hij. " We slapen veel als dat kan, zingen onderweg en veder spelen we spelletjes op onze xbox" zegt Romy. " Als je terug kijkt op hoe jullie waren 3 jaar geleden, Emily" vraagt hij. " Als ik terug kijk hoe ik 3 jaar geleden was, ik had toen nog blauw haar en toen was mijn stem ook veel anders en ben wel trots op de manier dat ik gegroeid ben" zeg ik. " Ja jullie stemmen waren anders maar er kwam mij toen al een geluid uit" zegt hij. " Dankjewel" zegt Ymke. " Maar is er iemand van jullie nog single" vraagt hij. " Praktisch gezien niet " zegt Lotte. " Kun je dat toelichten" vraagt hij. " Zoals iedereen weet zijn Samuel en Ymke al heel lang samen en Emily en Dioni ook, Maar Cassius en Romy zijn ook weer samen" zegt ze. " Maar hoe zit het met jou" vraagt hij.  " Ik doe het rustig aan met Jai en kijk wel waar het heen gaat " zegt ze. " Maar dan kun je zeggen dat jullie allemaal hebben met een jongen uit B-Brave vinden mensen dat niet raar soms" vraagt hij. " Nou we zijn alle 4 door de stal die Ymke haar ouders hadden vriendinnen geworden en de jongens zijn bij ons allemaal apart in ons leven gekomen en toen zijn we later pas samen gaan zingen niet verwacht dat we straks alle 4 nog met de jongens uit dezelfde boyband zouden hebben" zegt Romy.  "Maar Emily je bent over een paar dagen samen hoe gaan jullie dat vieren" vraagt hij. " Ik heb eigenlijk nog geen idee of ik het wil vieren, ik vind 20 worden niet zo heel speciaal. Vind het eerder klinken dat ik ouders word terwijl ik al sinds mijn 15 full time werk" zegt ze. " Ja we houden ons zelf graag druk" zegt Ymke. " Is er wel eens ruzie bij jullie in de groep is een vraag die veel langs komt" zegt hij. " Nee eigenlijk hebben we nooit ruzie, we hebben veel discussies maar dat is meer omdat we allemaal zo eigenwijs zijn" zegt Lotte lachend en kijkt ons alle 3 aan. " Voor de fans die jullie vanavond zien, die wens ik heel veel plezier met deze 4 dame's zegt hij. " Maar wij gaan jammer genoeg weer afscheid van hun nemen" zegt hij. " Dankjewel voor jullie komst" sluit hij het stukje met ons af.

~ Cassius ~

In mijn contacten lijst zoek ik Romy haar nummer. Ik heb haar vandaag al een paar keer proberen te bellen maar steeds kreeg ik haar voicemail dat ik op een moment niet meer ben gaan bellen. " Met Romy ik ben er even niet spreek iets in naar de piep en dan probeer ik je zo snel mogelijk terug te bellen. " Hey met mij, al weer ik probeer je te bellen, bel me zo snel als je kan terug" zeg ik en dan hoor ik een piep dat ik niks meer kan inspreken. Ik druk op het rode horretje en laat mij op de bank vallen. " Is er iets" vraagt Samuel. " Ik probeer al heel de dag Romy te bellen maar ze laat niks horen" zeg ik. " Ik kan Ymke ook al heel de dag niet bereiken ik denk dat ze gewoon een drukke dag hebben" zegt hij. " Ik denk het maar" zeg ik en dan zie ik dat mijn telefoon begint te trekken. "Romy" vraag ik. " Ja sorry ik had je net gemist we zaten in een radio programma" zegt ze. " Daarom neem je al heel de dag je  telefoon niet op" vraag ik. " ja we hebben een drukke dag en waarschijnlijk morgen ook dus misschien is het een idee dat ik jou bel in plaats van dat je mij probeert te bellen" zegt ze. " Ja dat is misschien wel een beter idee" zeg ik. " Maar hoe was je dag" vraag ik. " Ja super en die van jou" vraagt ze.  "Beetje repeteren met de jongens voor jullie voorprogramma meer niet" zeg ik. " Je verveelt je eh" vraagt ze. " Ja een beetje ik mis je gewoon heel erg" zeg ik. "Ik mis jou ook maar we zullen toch nog even moeten wachten voor je het weet ben ik weer thuis" zegt ze. " Ja ik hoop het" zeg ik. " Maar als je wilt mag je wel mijn huis schoonmaken" zegt ze lachend. " Nee nee nee, ik ken jou rommel dat is Jai rommel" zeg ik. " Ja dat is waar maar opruimen is gewoon moeilijk daarom woonde Emily en ik ook nog even samen toen wij nog niet samen woonde en Emily nog niet met Dioni" zegt ze. " Hoezo"vraag ik. " Emily kan niet koken en ik kan niet opruimen en ik kan een beetje koken en Emily kan niet tegen rommel" zegt ze en dan beginnen we alle twee te lachen. " Ik hou van je dat weet je eh" vraagt ze. " Ja en ik hou ook van jou" zeg ik. " Maar ik moet gaan we gaan zo meteen in de make up" zegt ze. " Ja dat is goed ik hou van je" zeg ik. " Ik ook van jou" zegt ze en dan word de verbinding verbroken.  " Ze hadden het druk daarom kun je Ymke niet bereiken" zeg ik tegen Samuel.

~ Ymke ~

We zijn net klaar met Grown en Hair en gaan veder met Change your life. De muziek van Hair gaat uit en het is even stil en dan gaat de muziek van Change you life aan.

[Ymke]
She captures her reflection then she throws the mirror to the floor
Her image is distorted screaming, "Is it worth it anymore?"

[Emily:] No-oh-oh

[Romy:]
Are you scared of the things that they might put you through?
Does it make you wanna hide the inner you?

[Emily]
You're not the only one so let them criticize, oh oh oh oh
You're untouchable when you realize, oh oh oh

[Chorus:]
Change, change your life, take it all
We're gonna stick together, know we'll get through it all
Change, change your life, take it all ([Lotte:] Yeah, take it all)
You're gonna use it to become what you've always known
([Emily:] Become what you've always known)

[Ymke]
His body starts to flicker like nobody wants to know his name
Just another soul with feelings but nobody's there to feel the pain

[Emily:] No, no, no

[Romy:]
They can rip you, bring you down, down to their size
But they will never get to the heart you hold inside
Mm, mm, mm

[Emily:]
You're not the only one so let them criticize, oh oh oh oh
You're untouchable when you realize, oh oh oh

[Chorus:]
Change, change your life, take it all ([Lotte:] Take it all)
We're gonna stick together, know we'll get through it all ([Emily] I know we'll get through it all)
Change, change your life, take it all ([Lotte:] Yeah, take it all)
You're gonna use it to become what you've always known ([Emily] Become what you've always known)
Change, change your life, take it all
([Emily:] Change your life and take it all)
Change, change your life, take it all
([Emily:] Change your life and take it all)

[Ymke] You got a right to show the world
[All:] Something never seen
[Ymke] We wanna hear you scream it out
[All:] You're not alone

[Lotte:]
Oh, whoa,
Oh, yeah

[Chorus:]
Change, change your life, take it all ([Lotte:] Take it all)
We're gonna stick together, know we'll get through it all ([Emily:] We're invincible)
Change, change your life, take it all ([Romy:] Change your life and take it all)
You're gonna use it to become what you've always known ([Emily:] Become what you've always known)

Our Future ( B-Brave fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu