~ Emily ~
" ik heb de afgelopen tijd meer vliegvelden gezien als hotels" zeg ik en laat mij in een stoel zakken. " Ja wij allemaal" zegt Romy. " Maar niet zo lang meer en we zijn weer in Europa en dan is het klaar met het vliegen " zegt ze. " Dag mag ik hopen mijn oren vinden het echt gewoon niet meer leuk" zeg ik en pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik ga een beetje door mijn foto's en zie mezelf dan in een ziekenhuis bed liggen nog met mijn blauwe haar. " Gaat het" vraagt Romy " Ja het gaat maar k besef mij nu gewoon dat ik uit dat ziekenhuis ben gekomen met blauw haar en terug naar Spanje ben gegaan alsof er niks aan de hand was. Daar heb besloten een nieuwe start te maken dus maar gewoon mijn haar in mijn natuurlijke kleur te verven" zeg ik. " Emily je wou gewoon een nieuw begin" zegt ze. " Ja dat klopt en die heb ik ook gekregen maar Dioni niet" zeg ik. " Daar heeft hij zelf voor gekozen" zegt ze. " Ja ik weet het " zeg ik en leg mijn telefoon op mijn been. " Emily je bent een van de leukste, liefste, mooiste en gekste meisjes om mij heen en ik zou jou ook niet kunnen voorstellen als een andere persoon" zegt ze. " Romy ik vind het echt heel lief dat je dit zegt maar het is gewoon dat ik mij hier over heen moet zetten en ik gewoon nog niet weet hoe ik dat moet doen maar ik kom er wel achter en dan komt het allemaal wel goed" zeg ik. " Ik weet het je, je bent sterk" zegt ze. " Iknow en ik kom er ook wel" zeg ik en ze pakt mijn hand vast en lacht lief naar mij.
" Maar vertel het is hoe gaat het tussen jou en Cassius" vraagt ik. " Het gaat wel" zegt ze en ik merk dat het ergens niet goed zit. " Hoezo gaat het wel" vraag ik aan haar. " Omdat we elkaar niet zo veel spreken sinds ik weg ben en ik mis hem wel maar ik weet niet of het zo slim was om weer samen te komen, we hebben elkaar toch wel veel pijn gedaan" zegt ze. " We zitten straks 2 weken in Spanje met zijn 9e en dan heb je tijd zat om alles uit te zoeken" zeg ik en ik merk dat ze nog steeds mijn hand vast heeft. " Hopelijk komen we er dan achter wat we het beste kunnen doen" zegt ze. " Room je bent een van de verstandigste mensen die ik ken, je komt er wel achter wat je wilt" zeg ik en sla mijn armen om haar heen. " Alles goed hier" vraagt Ymke die samen met Lotte is komen aanlopen. " Ja alles gaat goed" zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Tijd om mezelf bij elkaar te rapen en mezelf te vergeven van de domme dingen die ik heb gedaan.
~ Kaj ~
Als ik wakker word kijk ik in de spiegel en ik zie dat mijn blauwe oog mijn gezicht nog mooi siert. " Dit ga ik toch niet kunnen uitleggen aan de jongens en al helemaal niet aan Kees wat ga ik hier toch mee doen" zeg ik tegen mezelf en loop dan de badkamer maar snel uit. Ik pak een pet en zet die maar op mijn hoofd, omdat ik geen zin heb om mijn haar te doen maar ook omdat ik wil dat niemand mijn blauwe oog ziet.
Ik druk met volle moed op de bel. Maar als ik de bel door het huis hoor gaan zakt de moed mij al weer in mijn schoenen. " Waar bedacht ik mij ook al weer dat ik dit wilde doen" fluister ik tegen mezelf. " Kaj" klinkt de stem van Julia die mij uit gedachten haalt. " Ja hoe gaat het" vraag ik aan haar. " Alles gaat goed en met jou" zegt ze en het klinkt al beter als de laatste keer dat ik haar sprak. " Ja het gaat wel ik heb nog wel een mooi blauw oog" zeg ik. " Ja sorry het spijt mij heel erg wat Bart heeft gedaan kom binnen" vraagt ze. " Ja is goed ik zou graag met je willen praten over een paar dingen.
Ik zit al een paar minuten tegenover Julia en we hebben nog geen woord met elkaar gesproken. " Dus" vraagt ze. " Heb je nog met Bart" vraag ik. " Ja " zegt ze en staat naar de punt van haar schoenen. " Ik dacht dat je het met hem zou uitmaken" vraag ik. " Dat was het plan maar toen werd hij boos en gebeurde dit " zegt ze en staat op en laat de achterkant van haar rug zien. Haar rug word gesierd met een grote blauwe plek met rode lijnen er doorheen. " Wat was het" vraag ik. " hij duwde mij tegen de verwarming en daarna sloeg hij mij ook nog op die plek" zegt ze. Je had al 500 keer aangifte kunnen doen bij de politie" zeg ik. " Dat klopt maar dat is juist iets wat ik niet wil en niet kan doen" zegt ze. " Je kan het wel, maar je wilt het gewoon niet" zeg ik geïrriteerd. " Kaj ik geef heel veel om jou maar je kent het niet als ik die woorden over mijn lip laat rollen dan gaat het gewoon fout" zegt ze. " Ja dat kan wel zijn maar je kan ook gewoon een keuzen maken en tot je die niet maakt denk ik niet dat wij nog contact moeten hebben want ik hoef niet meer een blauw oog hierna te hebben als we het toch niet voor elkaar opnemen maar ik alleen voor jou" zeg ik en loop met grote stappen naar de deur. "Kaj" zegt ze en pakt mijn pols. " Het spijt me" zegt ze en drukt haar lippen op de mijne.
~ Samuel ~
" Kaj van der Voort weer eens te laat" zeg ik. " Ja sorry ik was met iemand aan het praten en het liep een beetje uit de hand" zegt hij en zet zijn pet af. " Wauw wat is daar gebeurt" zeg ik. " ik ben in elkaar geslagen door het gestoorde vriendje van de meid die ik leuk vind" zegt hij. " ik denk dat je niet meer ergens tussen in moet gaan zitten tenzij je een blauw oog mooi vind" zeg ik lachend. " Heel grappig ik ging er niet tussenin zitten ik probeerde haar alleen te verdedigen " zegt hij en klimt in de auto. " Nou dat ging ook al niet helemaal goed" zeg ik en start de motor. " Komt Kees ons niet halen" vraagt hij. " Nee je zal het vandaag met mij moeten doen als je het niet erg vind dan gaan we niet de rest halen en ik denk dat hun ook wel het hele verhaal willen weten dus wacht nog maar met vertellen" zeg ik.
JE LEEST
Our Future ( B-Brave fanfictie)
FanfictionNadat Lindsey is gestopt met Little Mix zijn de meiden met zijn 4e veder gegaan. Emily, Ymke, Romy en Lotte hebben een nieuwe album uitgebracht: Get weird gaan touren over de wereld. Emily en Dioni komen net terug uit Spanje waar Emily haar opleid...