1. Úvod +Nový spolužák

269 19 0
                                    

Ahojky, jsem LiLi Tokisaky, no, jsem docela obyčejná holka. Až na to, že jsem tak trochu démon. Ne, vážně, umím kouzlit, ovládat lidí a bůh ví co ještě.

Horší je, že lidi se mě bojí, takže jsem zůstala sama. Nevadí mi to, díky tomu, když něco chci, tak se stačí jen blbě kouknout a mám to. I učitelé ze mě mají docela respekt. Ale když nemůžete s nikým pokecat, je to docela nuda.

Dřív jsem měla pár kamarádů stejných jako já, (démoni) ale pak se všichni odstěhovali. Nevím proč, ani jeden z nich mi nic neřekl, ale už je to rok zpátky, tak jsem se s tím smířila.
No bohužel, za chvilku musím do školy. I když, když přijdu pozdě, nikdo to řešit nebude (výhoda toho že se mě všichni boji, aspoň něco).
Po půl hodině, když už jsem měla být na cestě, se konečně vykopu z postele a začnu se připravovat do školy.
---ve škole---
Přišla jsem, až na půlku druhé hodiny.
"Tokisaky kde jste byla??„ zeptá se mě učitelka, i když, trochu s respektem. Ani jsem jí neodpověděla a prostě šla na své místo v poslední lavici. Mezi tím začala vysvětlovat něco u tabule, ale já ji neposlouchala.
Když jsem šla ke své lavici, všimla jsem si, už v ní někdo sedí, (nikdo se nikdy neodvážil si ke mě přisednout) byl to nějaký kluk, které ho jsem neznala. Nějak jsem to neřešila, stejně jsem věděla, že příští hodinu už tu sedět nebude. Jelikož mu všichni řeknou kdo jsem. Prostě jsem si sedla a začala si čmárat do sešitu.
O přestávce za tím klukem přišlo několik lidí, aby s nima šel kecat. Vypadalo, že nepůjde, ale jelikož po dvou minutách už mě přestalo bavit to přemlouvání. Tak jsem prostě použila trochu magie, aby se zvedl (výrazy všech okolo ,když něco takového dělám, mě vždy pobaví). Když s nima neochotně odešel bylo mi na 110% jasné, že už si ke mě na příští hodinu nesedne. Protože mu všichni řeknou, jaká jsem. Jakmile zazvonilo, všichni zase vešli do tříd. Ten kluk vešel s nima, šel k naší (za chvíli už zase mojí) lavici a začal si uklízet, ale neuklidil si všechno, jen učebnice, pak vyndal jiné na další hodinu a sednul si zase na místo vedle mě. Musela jsem vypadat vážně vtipně, protože jsem na něj koukala jako na přízrak. Všimnul si toho, ale jen si začal něco psát do sešitu. Do třídy vešla učitelka, tak jsme jí pozdravili, sedli si a začala hodina. Ani ne pět minut na to mi on podal papírek který vytrhnul ze sešitu.

příště mi prostě řekni ať jdu a nepoužívej na mě kouzla.

V tu chvíli jsem vyprskla smíchy, ani jsem nevěděla proč, ale smála jsem se tak, že mě učitelka poslala za dveře a tam i toho kluka. Prý abychom si šli vtipy říkat ven.

Já vím pro začátek docela nuda ale nebojte to se zlepší. :)

V Těle DémonaKde žijí příběhy. Začni objevovat