15. Trénink

23 2 1
                                    

Pro tebe samirovairis8

Další den jsem se brzo ráno sešli za barákem na zahradě.

"Takže, jako rozcvičku si dáme levitaci. Pokud se do vzduchu vznést co nejvíc věcí." Hned po ránu poslouchat rozkazování Rina je vážně super.

Nejdřív jsem vznesla Viki, na které bylo vidět, že se těší, ale i strach z neznáma.

Pak už to šlo rychle lavička, pár židlí, nějaké ty odpadky a nakonec i Rin. Ten jako vždy jen zapisoval výsledky.

Potom co jsem všechny udržela bez námahy ve vzduchu nebo s nimi pohybovala jak chtěl Rin, tak jsem všechny pustila dolů a šlo se na další kouzla. Tentokrát na výrobní, jak jsme to po menším přemýšlení pojmenovali.

Ještě že to nebylo tak těžké už několikrát jsem si přičarovala pár věcí. A tak Rin vymyslel ať zkusím něco živého. Něco co mi je blízké.

Chvilku jsem přemýšlela co by mě tak mohlo vystihnout a pak už to šlo rychle. Tohle bylo jiné než ostatní kouzla šlo od srdce, a po chvíli se předemou objevil krásný panter, černý jak noc a při každém pohybu jako by na něm zazářila hvězda. Byl dokonalý, hned jsem věděla, že to není obyčejné zvíře.

Rin s Viki trochu cukli když se začal ladným krokem pohybovat k nám. Zastavil se až úplně u mě a předemou se poklonil. V tu chvíli těm dvou spadla čelist až na zem.

Po té se narovnal a zmizel, jakoby tam nikdy nebyl, jen tetování na mém zápěstí říkalo o opaku. Malá kočičí tlapka jako kdyby šlápla do noční oblohy.

Viki se po tomhle celém výjevů začala hlasitě smát a rvát něco o tom že ono to vyšlo. Načež Rin ke mě s úsměvem na tváři přišel s tím, že se najíme a on mi vše vysvětlí. Někdy se divím že toho tolik ví.

Za ty tvoje smutný očí jsem si ji na polední přestávce aspoň přečetla a po třech letech vydám novou kapitolu. I jsem zvládla napsat kus další, takže pokud někdo najdete nějakou nesrovnalost, budu ráda, když mi jí napíšete, přece jen jsou to tři roky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 28, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

V Těle DémonaKde žijí příběhy. Začni objevovat