#3

2K 57 10
                                    

#Erika
Bir an önce hazırlanmam gerekiyordu.Hemen odama gidip siyah mini etek,kahverengi ceket ve içine beyaz bi bluz giydim. (Medya)Hızlı adımlarla dışarı çıktım çünkü yeterince geç kalmıştım.Off! Napicam ben ya.Herkes oradadir şimdi.Ozo da vardır.Beni görünce rahatsız olacağından eminim.Düşuncelere dalmışken restoranın kapısının önüne geldim.Kapiyi açtım ve tüm gözler bana baktı.
-Merhaba! arkadaşlar.dedim titrek çıkan sesimle.
-Hoşgeldin Erika! Otursana dedi Shou.Yavaş adımlarla boş buldugum bir sandalyeye oturdum.Off ya tam da Ozo nun yaniydi.Ama yanında Misa vardı.Sarı saçlarını açık bırakmış,siyah düz bi elbise giyip üstüne siyah bi ceket giymisti ve suan baygın baygın bakışlarla beni süzüyordu.Tedirgin olmuştum.Ozo suratıma bile bakmiyordu.Bu kızla sevgili olduğunu duymuştum ama pek takmamıstim doğrusu.Sahiden de sevgililermis.Gözlerimin doldugunun farkında bile değildim.Tâki Reika bana seslenene kadar.
-Erika iyi misin?dedi.
-Ah! Evet iyiyim Reika.Bi sorun yok.dedim.Garson yemekleri getirdi.Herkes neşeli bir halde hem gülüyor hem de sohbet ediyordu.Bense kendi halimde yemeğimi yiyordum.Yemekler bittiğinde herkes gitmek için hazırlanmaya başladı.Shou yla vedalaştık ve yola koyulduk.Ozo ve Misa tam önümde el ele yürüyorlardı. İkiside keyifliydi.Neyse ki evimin oraya geldiğimde ayrıldım.Kapıyı çaldığımda kimse açmayınca bende anahtarımla açtım.Hemen odama çıktım.Kıyafetlerimi çıkarmadan kendimi yatağa attım.Bugün çok keyifsizdim.Bi süre sonra gözlerim kapandı.

#Ozo
Misa yı evine bırakıp kendi evimin yolunu tuttum.Çok yorgundum.Aklıma Erika geldi.Bugun hiç keyfi yoktu. Böyle keyifsiz olmasını istemiyordum. Ama yapabileceğim birşey de yoktu. Çünkü o bana fazlasıyla acı vermişti. Bunun farkındaydı. Farkında olup böyle rahat olmasına dayanamıyorum. Bunun için umrumda bile değildi. Böyle düşüncelere dalmışken eve kadar geldim.Kapıyı anahtarımla açtım. Ryuji gelmişti. Koltukta oturmuş maç izliyordu.
-Ozo! geldin mi.Gel maç izleyelim. Çok kıyasıya bir maç.
-Saol kardeşim ama çok yorgunum. Gidip uyicam.
-İşin gücün uyumak zaten kardeşim. Neyse hadi git yat.dedi. Ben ona baygın baygın bakışlar atarak odama çıktım. Kendimi yatağa atarak derin bir uykuya daldım.

Victory Kickoff-The LastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin