#9

1.2K 52 16
                                    

#Ozo
Misa nın Ozo diye bağıran sesiyle irkildim ve kafamı o tarafa doğru çevirdiğimde Misa yla göz göze gelmiştim. Misa yanıma doğru yaklaştı. Ayağa kalktım. Misa nın gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.
-Beni aldatmana gerek yoktu Ozo! Neden böyle birşey yaptın ki!
-Aldatmak mı! Misa sacmaliyorsun
-Evet aldatmak Ozo. Belli ki bu aptal kız senin yine beynini yıkamış. Onu nasıl hemen affedebilirsin.
-Bu seni ilgilendirmez Misa.
-Öylemi Ozo. Ben senin sevgilinim. Bunu nasıl söylersin!
-Eski sevgilimsin sen Misa. Anladın mı!
-Ozo sen ne sacmaliyorsun.
-Evet Misa. Yeni sevgilim şuan tam yanımda duruyor.
-Nee!
-Evet Misa. Erika benim kız arkadaşım artık  tamam mı!
-Ozo öyle mi? diyen Erika nın sesini duydum.
-Evet Erika. Seni affettim.
-Öyle mi Ozo. Seni asla ama asla affetmicem. Bu kız senin canını yine acıtacak. Iste o zaman yanıma gelme. Yarın sabah buralardan gidiyoruz. Seni bu yüzden buraya çağırıp konuşmak istemiştim. Seninle vedalasmak istemiştim. Ama sen bana sana defalarca acı çektiren kızla sevgili olduğunu söylüyorsun. dedi. Daha sonra koşarak gitti. Erika ya doğru döndüm. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
-Ben aptalım biliyo musun! Bana defalarca zarar verdin ama hala seni seviyorum. Lanet olsun ki seni unutamıyorum! Unutmayı deniyorum. Başka birine alışıyorum. Onu sevdiğimi sanıyorum ama olmuyor. Sen hayatıma tekrar giriyorsun. Seni Sevdiğimin farkına varıyorum. Bu çok saçma Erika! Bana bunu açıkla. Neden hala seni seviyorum neden hala unutamıyorum! dedim. Istemsiz olarak gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.
-Lanet olsun ki seni seviyorum! dedim ve Erika ya sıkıca sarıldım. Sonra beni banka otutturdu. Göz yaşlarımı silmeye başladı. Gözyaşlarımı silerken elini tuttum. Ona doğru iyice yaklaştım. Dudaklarını hafifçe öptüm ve geri çekildim. Erika şok olmuş bir halde bana bakıyordu.
-Beni gerçekten de affetmişsin.
-Evet.
-Seni seviyorum
-Bende seni dedim. Kafasını omzuma yasladı ve bana sıkıca sarıldı.
-Özür dilerim Ozo. Bir daha olmayacak. Bir daha seni üzmeyeceğim.
-Böyle bir karar vermene sevindim dedim ve gülmeye başladım.
-Yaa dalga geçme lütfen!
-Iyi tamam tamam. Ama çok tatlısın.
-Beni utandırıyorsun.
-Sen mi utanıyorsun
-Ozoo!
-Tamam tamam. Hadi geç oldu artık seni evine bırakim.
-Peki.
Oturduğumuz bankdan kalktık. Semsiyelerimizi elimize alarak yürümeye başladık. El ele yürüyorduk. Erika oldukça mutlu görünüyordu. Bende öyle. Erika gilin evinin önüne geldik.
-Yarın sabah görüşürüz canım dedi
-Tamam canım. Zaten tüm gün beraber olucaz kamp var.
-Iyi geceler dedi ve yanağıma öpücük kondurdu.
-Iyi geceler dedim ve içeri girdi. Bende eve doğru yürümeye başladım. Eve gittiğimde kapıyı kimse acmayinca anahtarimla açtım. Ikiside uyuyor olmalıydı. Odama çıktım. Üzerimi değiştirdim. Eşyalarımı hazırladım. Ve sonunda kendimi yatağa attım. Yorgun olduğum için bir süre sonra uykuya daldım...

Arkadaşlar bölüm nasıl sizce? Devamı nasıl olsun? Bölümü Beğendiniz mi? Sizi seviyorum okuyucularım:):):)

Victory Kickoff-The LastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin