#7

1.4K 46 14
                                    

#Ozo
Konuşulanlara oldukça şaşırmıştım. Çünkü eski takımla maç yapmak bence şaşırtıcıydı.
-Tamam o zaman çocuklar yarın Amerillo yla maç yapıyoruz. dedi Koç Hanaşima.
-Ne! Amerillo ile maç mı yapıcaz?dedim
-Evet Ozo. Yarın hazır olun özellikle de siz Furuya lar.dedi Hanaşima.
-Evvvet! Çok heyecanlı olacak. Sabırsızlıkla bekliyor olucam! dedi Shou.
-Peki o zaman çocuklar hadi şimdi gidin dinlenin yarına hazır olun.
-Pekii! dedik hep bir ağızdan. Herkes toparlanmaya başladı.
-Siz gidin ben Reika yı bıraktıktan sonra gelicem. dedi Kota.
-Tamam Kota dedi Ryuji.
Ryuji yle beraber evin yolunu tuttuk.  Annemle babam tatile yurtdışına gittikleri için evde kimse yoktu.
-Kardesim ben odama çıkıyorum. Çok yorgunum. Ayrıca yarın için dinlenmem lazım.dedim.
-Sen şuna antreman yapasım yok uyuyasım var desene.dedi Ryuji gülerek.
-Iyi peki öyle olsun. Iyi geceler
-Iyi geceler.dedi.
Odama çıktım. Duşa girip kendimi yatağa attım. Bugün gerçekten de yorulmuştum. Kafamda bin bir fikir dönüp duruyordu. Kafamı yarın ki maça odaklayarak uykuya daldım.

#Shou
Sabah kalktığımda çok heyecanlıydım çünkü eski takımımızla beraber Amerillo ya karşı oynayacaktık. Yataktan kalktım. Hızlıca üzerimi giyinip aşağıya indim.
-Anne! Ben çıkıyorum. Maça gitmem lazım.
-Tamam oğlum başarılar!
Hızla evden çıktım ve hızlı adımlarla yürümeye başladım. Köşeyi dönerken birine çarptım. Aaa Erika ymış.
-Önüne baksana Shou!
-Ah! Özür dilerim Erika. Maça yetişmek için hızlı gidiyordumda onun için.
-Herneyse. Hadi gidelim.
Erika yla beraber maç sahasının oraya geldik. Herkes oradaydı.
-Hadi çocuklar! Kaptanınız da geldiğine göre ısınmaya başlayabilirsiniz.dedi Koç Hanaşima. Hep beraber ısınmaya başladık. Maç birazdan başlayacaktı. Üçüzler çok gergin duruyordu. Özellikle de Ozo. Bu maç onun için fazlasıyla önemli olmalıydı.
-Ooo! Seni görmek ne güzel kaptan Shou! bunu söyleyen Akira ydı. Kendinden emin bir şekilde ve keyifli duruyordu.
-Seni görmek te güzel Akira dedim tedirgin sesimle.
-Maçta başarılar! Dedi ve takımının yanına gitti.
Şaşırmıştım doğrusu. Off! Herneyse maça odaklanmalıyım. Ve sahada yerlerimizi aldık. Maç başlamıştı. Amerillo bizi çok  zorluyordu. Ama neyseki zorda olsa biz kazandık. Herkes çok keyiflenmişti.
-Çocuklar sizi tebrik ederim! Çok başarılıydınız. Bu güzel galibiyeti kutlamak lazım.
-Nasıl yani koç dedi Ryuji.
-Bi tatile gidicez. Bu tatil ormanda olacak. Yani kısacası ormana kamp yapmaya gidiyoruz.
- Bence harika olacak arkadaşlar! dedim.
Herkes memnun olmuştu.
-Koç ne zaman gideceğiz dedi Reika.
-Yarın sabaha yola çıkarız. Hadi şimdi gidin ve hazırlıklarınızı yapın. Evlerimize gitmek için  toparlamaya başladık. Ayy! Çok heyecanlıyım. Çok güzel olacak!!

Victory Kickoff-The LastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin