#5

1.6K 54 7
                                    

#Erika
Bugün çok keyifsizdim. Sabah kalktığımda çok halsiz hissediyordum. Saat 11 olmuştu. Antremanı çoktan kaçırmıştım. Odamın kapısı çalındı. Gelen annemdi .
-Erika daha kalkmadın mı kızım! Hadi kalkta kahvaltını yap.
-Anne çok halsizim dedim. Annem ateşime baktı.
-Kızım yanıyorsun sen! Hemen doktor ćağırıcam.dedi.
-Anne gerek yok. dediysemde hızla odadan çıktı ve doktoru arayıp konuşmaya başladı. Kısa zamanda doktor geldi. Atesimi ölçüp ilaç yazdı. Doktor gittiğinde annem tepsiye kahvaltımı hazırlamıştı. Yumurta,reçel,peynir ve daha birçok çeşit vardı.
-Anne hiç iştahım yok .
-Hayır bitecek onlar.diyip odadan çıktı. Bende boş boş yiyeceklere bakmaya başladım. Sıkıldığım için telefonumu elime aldım. Watsapp tan bir sürü mesaj gelmişti. Mesajlara bakarken Reika aradı.
-Alo! Reika efendim.
-Erika iyi  misin? Bir şeyin yok ya!
-Evet Iyiyim ama biraz halsizim. Bir sey mi oldu?
-Annen aradı. Hastalandığını söyledi. Bende merak ettim. Bekle hemen oraya geliyorum.dedi ve telefonu kapattı. Bende mesajları okumaya devam ettim. Ah! Nasıl unuturum bugün doğum günümmüş ve herkes mesaj atmış. Gerçekten de bu denli dalgın biri olduğumu bilmiyordum. Aradan on dakika geçti ve odamin kapısı çalındı. Reika endişeli bir halde yanıma geldi ve bana sımsıkı sarıldı.
-Erika iyi misin?
-Evet iyiyim Reika merak etme.
-Ha bu arada Erika bugün seninle bi planım vardı ama neyse hastasın dinlen.
-Yoo iyiyim aslında. Sabahtan beri yatıp duruyorum. Sıkıldım hemde.
-Tamam o zaman hadi üstünü giyde çıkalım.
-Tamam diyip yataktan kalktım. Gardroba doğru ilerledim. Bi siyah pantolon, bi bluz ve üstüme de ceket aldım. Saçımı da bağladım. Ayağıma spor ayakkabimi giydim.
-Ben hazırım Reika hadi çıkalım diyip kapıya doğru yöneldim. Reika yla beraber aşağıya indik. Annem salonda oturmuş hem kahvesini yudumluyor hemde elindeki dergiyi okuyordu.
-Anne! Biz çıkıyoruz.
-Kızım nereye.Hasta değil misin. Yatip dinlenmen lazım.
-Anne iyiyim ben merak etme diyip annemin yanağına bi öpücük kondurdum. Ve Reika yla beraber evden çıktık.
-Reika nereye gidiyoruz?
-Sahilin ordaki kafeye.dedi. Sahil bizim eve yakın olduğu için yürümeye başladık. Kafeye doğru geldiğimizde kapıyı açtım ve bir anda ağzım açık kaldı. Çok şaşırmıştım.
 

Victory Kickoff-The LastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin