#Erika
Bu dereye kadar nasıl geldiğim hakkında bi fikrim yoktu. Hava almak için dolaşmaya çıkmıştım sadece. Bir anda ayağım kayıp dereye düşmüştüm. Bi hayli çırpınmıştım ama fayda etmemişti. Bir süre sonra gözlerim kapanmıştı. Kendimi karanlığa bırakmıştım. Hafif sesler duymaya başlamıştım. Gözlerimi açamıyordum. Sonra hiçbir şey hatırlamıyorum. Sabah gözlerimi çadırda açtım. Bilincim yerine gelmişti. Şimdi ise yanımda Reika var ve beraber benim çadırımda oturuyoruz.
-Gerçekten de bizi çok korkuttun Erika!
-Ama bak şimdi Iyiyim. Öyle değil mi dedim gülümsemeye çalışarak.
-Olsun. Yinede çok korktuk. Özellikle de Ozo nun hali çok kötüydü.
-Tahmin edebiliyorum.
-Erika! Ozo ya neden böyle uzak davranıyorsun. Hem canın da sıkkın bu aralar. Bişey mi oldu? dedi meraklı bir sesle.
-Hayır canım. Bi sorun yok. Hem ben mi uzak davranıyorum?
-Erika lütfen bişey varsa söyle. Hem yardımcı olurum.
-Reika gerçekten de bi sorun yok. Emin olabilirsin. dedim. Bu sorunu kendim çözmek istiyordum.
Çadırın dışından Shou seslendi
-Hadi kızlar kahvaltı hazır! Bi siz eksizsiniz dedi ve oradan uzaklaştı.
Reika gidelim anlamında başını salladı. Çadırdan çıkarak kahvaltı için hazırlanmış masaya oturduk. Hep birlikte kahvaltı yaptık.
-Bugün serbestsiniz. Herkes istediğini yapabilir dedi Koç.
Herkes masadan kalkarak dağılmaya başladı. Reika yla beraber sakin bir yere gittik. Bir ağacın altına oturduk.
Ozo yanımıza geldi
-Reika izin verirsen Erika yla konuşmak istiyorum dedi. Reika da tamam anlamında başını sallayarak oradan uzaklaştı. Ozo yanıma oturdu.
-Nasıl hissediyorsun? Daha iyi misin dedi.
-Evet dedim tebessümle. Ne konuşmak istiyordun?
-Canının neden sıkkın olduğunu söyleyerek konuşmama başlayabilirim.
-Canım sıkkın felan değil. Iyiyim ben.
-Iyi tamam öyle olsun. Sana söylemek istediğim birşey var Erika.
-Ozo ne oldu?
-Yurtdışında turnuva varmış. Seçmeler olmuştu bende kazanmıştım. Kazanan 3 kişiyi götürüyorlar. Ne kadar sürecek bilmiyorum. Annem gitmek zorundasın diyor. Bi de turnuvadan sonra orada kursa gönderecek. Ama eğer kazanırsam başka bi ülkeye daha gideceğim. Yani Dünya çapında turnuvalar olacak.
Ozo nun söylediği şeyle olduğum yerde dondum kaldım. Ne yani Ozo şimdi gidip uzun bir süre gelmeyecek miydi!
-Erika tam bir sporcu olabilmem için gitmem şart. Beni anla lütfen!
-a-ama Ozo!
-Bende burayı bırakıp gitmek istemiyorum ama kendimi geliştirmem lazım. Böyle sürüp gidemez.
Gözümden yaşlar akmaya başlamıştı.
-Ne kadar sürecek?
-Belki üç yıl belki üç buçuk yıl. Tam bilemiyorum. Söz veremem...Ağlama lütfen Erika!
-Ozo ben bilmiyorum...Bu uzun bir zaman...Sensiz napicam bilmiyorum...
-Bende bilmiyorum Erika...Ama eğer ben bekleyemem bu uzun bir süre dersen anlayışla karşılarım..Sonuçta ne zaman geleceğim belli değil!
-Ozo sen neler söylüyorsun öyle! Tabiki de beklicem. Tamam zor olucak ama sabretmek zorundayız..
Gözlerimden yaşlar daha hızlı akmaya başlamıştı. Ozo eliyle göz yaşlarımı silmeye başladı ve sarıldı.
-Beklicez tamam mı...Beklicez...Arkadaşlar sizce nasıl olmuş? Beğendiğiniz mi? Devamı nasıl olsun sizce?