Olivia's synsvinkel:
Jeg havde gået og kigget mig lidt omkring da jeg kom til et rum, som jeg ikke havde set før på min lille tur rundt backstage. Da jeg kom ind på den anden side af døren, havde jeg regnet med noget andet end en slags omklædningsrum. Noget jeg hellere ikke havde regnet med, var at se Shawn, som havde været i gang med at klæde om for at komme i bad. Han havde heldigvis ikke opdaget mig, så jeg skyndte mig ud der fra igen, og gik videre ned af gangen. "Hey Olivia?!" råbte Shawn. Jeg vænnede mig rundt, og mit blik mødte en nøgen Shawn, det eneste der var dækket var hans liv. Han gjorde tegn til at jeg skulle komme tilbage til ham igen.
"Du... hvad laver du?" han lænnede sig op af dørkrammen, og virkede meget afslappet med at være halvnøgen foran mig, ikke at jeg klagede det var bare, specielt. Jeg kiggede ned i jorden. "Jeg ser mig bare lidt omkring" sagde jeg kort, og kiggede lidt rundt, for at mit blik ikke skulle klistre sig fast fast til Shawn's sixpack og biceps. Han grinnede kort og snakkede så igen. "Jamen så vil jeg ikke..." han stoppede sig selv, da han så min opmærksomhed var et andet sted, end hos ham. Min far gik og råbte for enden af gangen. Hvordan var han kommet ind? "Olivia?! Olivia, du kommer her lige nu, du kan tro dig - det bliver værst for dig selv, når vi kommer hjem! Du kommer her lige nu, og stopper med at lege Shawn Mendes private luder!" jeg tog automatisk et skridt imod ham, men Shawn stoppede mig, rev mig med ind i omklædningsrummet og låste døren efter os. En låst dør var ikke nok til at holde ham ude, jeg var nød til at gemme mig eller... Jeg gik i panik, han havde fundet mig.
"Hey hey... Olivia, rolig!" shawn tog fat i begge mine håndled, og låste sit blik fast til mig.
"Smid tøjet." jeg så overrasket på ham. Hvad fejlede han, min far var på vej ind, også ville han se mig nøgen nu? Havde han glemt hvordan jeg reagerede i bussen? Jeg så dumt på ham. "Stol på mig, jeg kan dække dig inde i bruseren - han vil tro du er løbet din veje, stol på mig! Jeg har skrevet til John at din far er her, de skal nok tage sig af det, det kommer til at gå!" sagde han blidt, jeg tøvede et kort øjeblik, men tog så langsomt mit tøj af. Han begyndte at banke hårdt på døren, hvilket fik mig til at sætte tempoet væsenligt op, og fik mig til at små løbe ind til Shawn. Jeg stoppede op da mit blik mødte Shawn's, han så målløst på mig.
"Du er så forbandet smuk" hviskede han, mens jeg stadig stod i indgangen til brusekabinen. Endnu et hård slag kom henne fra døren, som fik mig ud af min trance og hen til Shawn. Han trak mig ind til sig så vandet ramte os begge. Jeg lukkede øjne og bad til de højere magter at det her ville virke. Tanken om at han var kommet ind uden nogen havde opdaget ham, skræmte mig stadig. Jeg tog en dyb indånding, inden det sidste slag ramte mod døren, og den ramte jorden.
Shawn's synsvinkel:
Jeg kunne mærke hendes hjerteslag mod det øverste af min mave. Det var forståetligt at hun var bange, jeg var selv lige ved at knække sammen og løbe skrigende væk. Døren ramte jorden hårdt, og hans stemme fyldte rummet, om få sekunder ville han være henne hos os. "Kom nu John, hvor bliver du af" hviskede jeg i frustration. Uden jeg tænkte videre over det, grab jeg hurtigt ud efter mine shorts, sprang i dem og gik ud til ham - hellere mig end hende! "Shawn, hvad laver du..." spurgte hun nervøst og tog et skridt frem.
"Bliv her!" komanderede jeg, og fik hende til at tage et skridt tilbage igen.
YOU ARE READING
On the road - Shawn Mendes Fan Fiction
FanfictionHvad ville du gøre, hvis du blev efterladt på en resteplads, i nord Tyskland en mandag nat? Du ville gøre ligesom Olivia, tage med Shawn Mendes' videre til Amsterdam, for hvem kan sige nej til ens idol? I hver fald ikke Olivia. Spørgsmålet er så b...