Narodeniny 🎁
Áno dnes je ten dlhoočakávaný deň. Konečne 17. Dúfam že bude lepší ako ten minulý. Vytiahla som z pod vankúša mobil. A pozrela som sa koľko je hodín. Dúfala som že bude menej ako 8. Nechcela som dneska veľmi spať
Keď som našla tie správy bola som úplne štastná. Vždy som rada keď si na mňa niekto spomenie. Hlavne keď sú to ľudia na ktorých mi záleží. Tieto narodeniny som chcela stráviť s Derenom ale nejak to nevišlo.
Všetkým som odpísala a zavolala som mame. Ešte chvíľu som ostala v posteli a potom som išla do kúpeľne. Spravila som rannú hygienu a rozmýšľala som čo si oblečiem a ako sa namaľujem. Je to predsa výnimočný deň.
Líčenie som si dala len jemné a k tomu som si dala ružový ruž. Spravila som si jemnú linku a vlasy som si nechala rozpustenné. Nejak veľmi som
sa nefintila dala som si len čierne legíny a biele tričko s nápisom.Zišla som dole a zostala som v šoku. Na stole bola torta. Moja obľúbenná čokoládová. Všetko tam bolo krásne. Mala som slzi na krajíčku. A Sebastián? Ten bol tak zlatý. Usmieval sa tak že sa mu v lícach vytvorili krásne jamky.
Všetko tam bolo nádherné. Úplne dokonalé. Bola som najštastnejší človek na svete. Slzy štastia mi tiekli po lícach. Bol tam Sebastian, Hannah, Kristína, Leon a Linda. Všetci moji najlepší kamaráti.
Boli tam rôzne zákusky. A boli tam 2 torty. Jedna bola od Sebastiana a druhá bola od Hannah. Hannah tú tortu úplne vystihla celá ja!
Jedli sme, tancovali, spievali sme karaoke, hrali sme just dance a zabávali sme sa. O 19:00 od nás už odišli kôli tomu že pre mňa Sebastián chystal niečo ďalšie. Mal to byť slávnostná večera.
YOU ARE READING
Sebastián /SK/
Teen FictionVolám sa Grace Laurenc. Žijem si kľudný život so Sebastiánom. Sebastián je môj brat. Nevlastný brat. Máme sa veľmi rady. Možno až príliš na to že sme súrodenci.