•4•

2.4K 110 0
                                    

       Prechádzka v Parku 🌺

Dnešný deň prebiehal celkom v pohode. So Sebastianom sme boli vo vyrivke a potom sme kukali film. Akurát sme sa rozhodli ísť do Parku. Obliekla som si:

Pobalila som si kľúče a mobila a vybrala som sa so Sebim do Parku

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pobalila som si kľúče a mobila a vybrala som sa so Sebim do Parku. Dávno som sa tak nesmiala. Sebastián ma vie vždy rozosmiať. Hlavne keď rozpráva svoje trapasy.

Keď sme boli už na odchode uvidela som toho hnusného bastarda Derena. A bol tam s tou...tou 🐄! Sedeli na lavičke a bozkávali sa. Zasa mi prišlo strašne smutno a tak som objala Sebiho ktorý mi dal pusu na čelo. To však uvidel Deren.

"Grace... Nejak rýchlo si si za mňa našla náhradu! Či ste boli spolu ešte kým sme boli spolu mi dvaja?"
"Ahoj Deren... Kebyže si sa o mňa zaujímal vedel by si že je to môj brat!"

Trish a Sebastian sa len kukali a čakali čo sa bude diať. Trish mala nos do hora ako keby bol Deren nejaký miliardár. Po pravde? Deren bol síce bohatý ale za to skúpy. Platila som skoro všetko!

"Deren?„
"Čo je Grace?"
"Nestúpil si náhodou do hovna... Niečo tu smrdí"
"Grace ak si myslíš že som stúpil do hovna tak si na veľkom omyle!" Povedal mi Deren s nosom hore!
„Deren...Zlatíčko moje! Ak si nepochopil to hovno si ty!
"Ako sa opovažuješ mám na sebe najdrahšiu voňavku. Stála viac než tvoje ročné kapesné. Ani si nevieš..."
"Deren rozprávaj trochu pomalšie nestíham spracúvať tie sračky čo sa ti melú z huby"

Takto sme sa tam s Derenom hádali ešte asi 10 minút kým sa nerozreval a neprišiel pre ňho ocko. Z mojej strany? Zábava a dobré pobavenie ajkeď som cítila smútok a hnev vybila som si to na ňom!

So Sebim sme sa na tom celý deň smiali. Neberiem ho ako nevlastného brata skôr ako najlepšieho kamaráta možno aj niečo viac.

V dnešnej časti sú aj nejaké vulgarizmy dúfam že nevadí 😂.

 Sebastián /SK/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora