Mami?! 😵
Dneska v škole bolo celkom dobre. Nevidela som Derena a skoro všetky hodiny som mala s Hannou.
Po škole som išla hneď domou. Sebastián pre mňa prišiel na aute. Po ceste sme boli zasa ticho. Sme súrodenci nemali by sme.
Dame sme šli hneď kukať náš obľúbený seriál Doctor Who. Keď som bola malá hrávali sme sa so Sebastiánom na Doctora a Dáleka. Bohužiaľ vždy som bola Dálek.
Po chvíľu nepozornosti sme sa ocitli tam kde včera. Ústa sme mali na sebe na čapené a nikto by nás od seba neotrhol.
Sebastián si ma zobral na ruky a odniesol do jeho spálne. Pomaly mi vyzliekol tričko. Aj nohavice.
Naklonil sa ku mne a pošepkal mi: "Grace Laurenc, si nádherná.„Ruky som si znovu zaborila do jeho nádherných vlasov. Cítila som ako mi bozkáva krk. Myslím že mi robí cucflek.
"Sssss„ zasičala som od bolesti.
Sebastián si dal dole tričko chytil ma za panvu a posadil na seba. Znovu sme sa začali bozkávať.
Zrazu sme sa ocitli úplne nahý. Mal dokonalé telo. Nie ako dnešný chlapci čo majú buchty a ruky ako špáratká. Ale jeho celá postava bola dokonalá.
"Sme doma deti...Kde ste?„
"Sakra...Prišla mama!„Celé telo sa mi od nervov triaslo nevedela som si nájsť podprsenku všetko bolo všade pohádzané.
Keď sa rozleteli dvere na Sebiho izbe boli sme už oblečený. Aspoň som si to myslela.
"Grace?...Prečo nemáš tričko?„ Aaa sakra vedela som že mi dačo chýba.
"Ja,ja....ja som....„
"Grace veď sa nehanby! Grace je trochu nešikovná a dneska spadla na chrbát. Poprosila ma aby som ju pomasíroval lebo ju to bolí.„ toto som na ňom milovala vždy všetko dokonale uhrá.
"Mohli ste zavolať Martu...Prišla by a na ten chrbát by sa ti pozrela... Každopádne Grace doniesli sme ti darčeky niektoré sú od nás a niektoré od Sebiho rodiny...Všetko je to v obývačke.„
Nikdy nepochopím prečo mi dávajú také drahé darčeky som len predsa dieťa. Najvätší darček pre mňa však bol že to Sebastián uhral.
ESTÁS LEYENDO
Sebastián /SK/
Novela JuvenilVolám sa Grace Laurenc. Žijem si kľudný život so Sebastiánom. Sebastián je môj brat. Nevlastný brat. Máme sa veľmi rady. Možno až príliš na to že sme súrodenci.