•1•

3.5K 132 3
                                    

                         Deren 😡

Ahojte moje meno je Grace. Mám 16 rokov a bývam so svojim bratom a rodičmi v obrovskom dome. Kedže moji rodičia maju často služobné cesty do zahraničia stará sa o mňa môj brat Sebastian. Sebastian má 18. Má hnedé vlasy a je celkom vysoký.
"Grace raňajky!„ Zakričal na mňa z dola Sebastian. Dolíčila som sa a išla som dole. Sadla som si k stolu a pustila som sa do jedla. Sebastian robí tie najlepšie dolky.
„Ako si sa vyspala Grace?" Spýtal sa ma Sebastian a pobozkal ma na čelo. Niekedy sa ku mne správa ako môj otec. Niekedy až prehnane.
„Vlastne celkom v pohode, čo ty?"
Sebastian sa len usmial a nič nepovedal. Nemám rada keď mi neodpovie. Vždy sa len tak usmeje.
Keď sme dojedli nasadli sme do auta a Sebastian ma išiel zaviesť do školy. Keď som vystupovala Sebastian ma zastavil.
„Grace? Vyspal som sa dobre." Trochu mu trvalo kým mu to došlo. Ja som sa len zasmiala a utekala som za mojou najlepšou kamarátkou/ spolusediacov a zároveň susedkou.
„Ahoj, Hannah" priateľsky som ju objala a spolu sme išli do triedy. Prvú hodinu sme mali Matematiku. Kedže Deren môj frajer mal prvú anglinu nestretli sme sa. Navyše som ho chcela prekvapiť a preto som mu povedala že dnes neprídem do školy. Celý deň som sa mu vyhýbala a po škole som ho prenasledovala na maše miesto. Je to pri parku je tam jedna lavička pri potoku. Tam sme si dali prvú pusu. Odvtedy je to naše miesto. Skryla som sa za strom a bola som pripravená vybafnúť na ňho. No on bol asi pripravený na niečo iné a tým myslí bozkávať sa s mojou susedkou Trish. Tú sprostú kravu by som vtedy zabila! Veľmi ma to mrzelo. Utrela som si z líc slzy a prišla som za ním.
„Ahoj Deren."
„Gra...Grace... Nieje to tak ako..."
„Nie nič nevisvetľuj všetko je v poriadku."
„To myslíš vážne?"
„Áno, ale ak pôjdeš mojou ulicou a prejdeš okolo môjho alebo Hanninho domu tak ťa zrazím.„ „A ak na mňa ešte raz niečo povieš tak platí to isté."
Deren stál ako obarený no Trish sa ma vražedným pohľadom snažila prepáliť.
„Grace! Ty auto nemáš! A ak myslíš Sebiho mercedes tak ten by si ani nenaštartovala!"

 Sebastián /SK/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن