Odlúčenie 🔫
Príbeh z pohľadu Grace.
Mala som na ňho také nervy. Úplne ma nasral. Mala som chuť plakať a zároveň kričať. Tak som sa na to malé tešila ale asi z toho nič nebude. Stačilo by mi:
"Jéj som štastný že budeme rodičia." Namiesto tých blbých kecov. Ja viem že sme ešte deti ale spolu by sme to nejak prekúsali a boli by sme šťastný.Príbeh z pohľadu Sebastiána.
No dobre trochu som to možno prehnal. Teraz ma to mrzí. Nechcel som ju raniť ale ešte niesme pripravený. Ona to asi nechápe. Možno to nechápem ja. Pojdem sa jej ospravedlniť a povedať jej že si to môže nechať. Spolu to už nejak zvládneme.
Príbeh z pohľadu Grace.
Počula som píšťaľu a krik. Vyšla som von a slzy mi začali stekať po tvári. Sú Vianoce 2004 a stalo sa to. Voda sa valí. Krik, plač. Tsunami. Nieje cesty preč.
Snažím sa nájsť Sebastiána. Mám maximálne 10 sekún utekám a kričím. Muž mi podá záchrané koleso.
"Allle ešte môj priateľ...kde je?„Príbeh z pohľadu Sebastiána
Počul som krik prerušovaním píšťali. Obzrel som sa a po čele mi stekal pod. Zatočila sa mi hlava a oči som mal plné sĺz. Vianoce 2004 a stalo sa toto. Voda sa valí krik, plač. Nieje cesty preč.
Idem do našej kajuti Grace tam nieje. Chcem ísť pre záchranné koleso ale niekto mi ho vytrhol. U nás v izbe bolo ešte jedno no to som tam nechal ak by prišla Grace.
Príbeh z pohľadu Grace
V hlave mi treští neviem sa nadýchnuť prosím boha o pomoc. Čo sa stalo.
Príbeh z pohľadu Sebastiána
V hlave mi treští neviem sa nadýchnuť prosím boha o pomoc. Čo sa stalo.
CZYTASZ
Sebastián /SK/
Dla nastolatkówVolám sa Grace Laurenc. Žijem si kľudný život so Sebastiánom. Sebastián je môj brat. Nevlastný brat. Máme sa veľmi rady. Možno až príliš na to že sme súrodenci.