Brat Záchranár 👮🏼
Keďže je doma mama nechcem sa veľmi doma zdržovať. Dosť ma diriguje a furt na mňa dačo má!
Dneska som sa rozhodla ísť s mojou partiou vonku. Takže Ja,Hannah, Leon, Kristína a Tom. Naša partia sa volala Smuds.
Už dávno sme neboli vonku tak sme si to chceli poriadne užiť. Išli sme teda do parku a tam sme začali robiť menší RANDÁL. Na záver celého nášho programu sme si sadli všetci na hojdačku ktorá spadla a my sme ju pokazili.
My sme sa smialy, skupinka deciek zo školy si nás fotila, mamičky s detmi sa tvárili ako keby partia jeblých puberťákov zničila najlepšiu prelizku pre deti. Počkať?
Bola tam aj moja učiteteľka ktorá zavolala fízlou. O 20 minút sme sa ocitli na policajnej stanici. Zavolali našin rodičom. Nemala by som doma zle za to ze som znicila hojdacku ale táto strážnička nás už poznala často sme takto vyvádzali.
"Prišli vaši rodičia!„ Za dverami som počula oslovenie pán Lavrenc. Sakra môj otec. Už som začala vymýšľať výhovorky keď sa rozleteli dvere. Bol tam Sebastián.
"Kde majú rodičov ostatatný.„
"Oni nemajú rodičov oni sú z detského domova.„
"Ahá to mi je ľúto...Nech sa to už nestane„Keď sme vyšli z budovi všetci sme sa začali smiať.
"Vy ste naozaj pokazili hojdačku?" povedal so smiechom Sebastián.
Sebastiána sme niekedy považovali za 6 člena Smuds. Bol ako náš otec. Vždy nás vyťahoval z problémou.
YOU ARE READING
Sebastián /SK/
Teen FictionVolám sa Grace Laurenc. Žijem si kľudný život so Sebastiánom. Sebastián je môj brat. Nevlastný brat. Máme sa veľmi rady. Možno až príliš na to že sme súrodenci.