Noc u hanny 💤
Najprv sme s Hannou išli do kina na nejakú komédiu ale bolo vypredané a tak sme sa rozhodli ísť naspäť k nej.
Keď sme dorazili ku hanne obliekli sme si naše UNICORNS pižamá a začali sme sa zabávať.
Najprv sme kukali film potom sme si robili jesť a nakoniec ako vždy sme začali hrať pravda skutok.
My sme si túto hru s Hannou vylepšili. Nevyberal si si pravda skutok. Vždy si mal len PRAVDU. Ak si otázku odmietol alebo si klamal musel si spraviť vec ktorú ti povie Josh.
Josh je idiot. Jeden debil z našej školy. Za celú históriu sa to stalo len raz. Hannah mi vtedy klamala ohľadom toho že neukradla svojej mame 10€. Išla som preto za Joshom aby jej dal úlohu. Celý týždeň nemohla na obede sedieť na stoličke ale musela sedieť na Joshovi! Fuj!
"Začínam...Máš niekoho o kom neviem?...Ale pravdu„
"Áno...Ale nemôžem ti povedať koho prepáč, zmenil by ti to pohľad na mňa.„
Videla som ako ju to veľmi trápy. S Hannou sme najlepšie kamarátky a nikdy by som ju neodsúdila kôli tomu že je Lesba. Rozhodla som sa ísť s pravdou von.
"Hannah...Dneska ráno som ťa počula v kabínke. Nemusíš mi klamať. Je mi jedno či je to chlapec alebo dievča ajtak ťa budem mať vždy rada. Ale ak ti ublíži tak ho spolu zabijeme ok?„
"Dobre...Uľavilo sa mi že o tom konečne niekto vie."
Zvyšok večera sme sa len rozprávali a užívali si že môžme byť spolu.
Ráno keď som sa zobudila išla som si zobrať domou veci. Nemala som to ďaleho kme predsa susedky.
V bodrom dome bývala TRISH vedľa nej na ľavo Hannah A vedľa nej Ja a úplne na kraji ulice býval Leon.
YOU ARE READING
Sebastián /SK/
Teen FictionVolám sa Grace Laurenc. Žijem si kľudný život so Sebastiánom. Sebastián je môj brat. Nevlastný brat. Máme sa veľmi rady. Možno až príliš na to že sme súrodenci.